• Ja, de laatste tijd kom ik heel erg veel dubbelgangers tegen. Zo heb ik op dit moment college van de dubbelganger van Ari Gold (Entourage), spotte ik Mitchel Musso 2.0 in de trein en gisteren botste ik tegen de tweede Will uit Inbetweeners Movie op.

    Nu is mijn vraag: Welke dubbelgangers hebben jullie al gespot :3?


    We need a bigger boat.

    Foppe de Haan, i guess. Een ouwe leek heel erg op hem, haha. maar dat is al 10 jaar geleden, verder zal ik het echt niet weten.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Okammy schreef:
    Ik ben ooit eens meegewandeld met een dubbelganger van Sam/Yoda :Y) Het is dat zij de winkel uitkwam en me achter haar dubbelganger aan zag lopen... xD

    Hahah :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weet niet of iemand het hier nog kent maar een paar jaar geleden kwam ik iemand tegen in de ikea die verdomde veel leek op Victor van Het huis Anubis als 10 jarig meisje toen was dat wel ff schrikken :p. Hoop ooit nog is de jonge verise van Ian Somerhalder it The Vampire Diaries tegen te komen :D

    Die van Justin Bieber, Alicia Keys en George Shelley(die George dubbelganger zit bij me in de klas^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ehm, mijn eigen dubbelganger op school.
    Was best een vreemde ervaring eigenlijk, ze leek echt als twee druppels water op mezelf terwijl ik haar nog nooit had gezien.
    Het enige wat een beetje verschilde, was dat haar haren lichter en korter waren dan de mijne en dat ze een tongpiercing had.
    Zo ging mijn zus ooit eens op de bus zitten in de veronderstelling dat ze naast mij zat, alleen was het mijn dubbelganger die blijkbaar ook nog een dorpje verderop woonde.
    Gelukkig zit ze niet meer op mijn school, ik heb namelijk zo'n vermoeden dat ze het net als mij verschrikkelijk eng vond dat we zo sterk op elkaar leken.
    Net alsof ik in de spiegel keek.(no_chears)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 18:32 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik denk altijd dubbelgangers tegen te komen. Zo leek volgens mij mijn gymleraar op de basisschool echt heel veel op Wesley Snijder maar toen ik hem dat vertelde was hij beledigd. Snap overigens niet waarom want Wesley Snijders is niet echt lelijk.


    Physics is awesome

    Oeh en iemand op mijn bus lijkt op Harry Potter...Behalven het litteken dan.:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kom vaak een heleboel mensen tegen die veel lijken op mensen die ik ken, zowel alsin familie en alsin vrienden. :]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toen ik op vakantie was in Zwitserland had ik een jochie gezien die verdomme veel op zo'n One Direction-gozer leek.
    Dunno his name anymore.. ehh. Louis of zo?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mensen denken vaak dat ik op iemand die ik ken lijk. We hebben beide krullend, bruin haar, zijn lang en getint. Maar wij vinden het echt onzin. :')

    Ik kan me er op dit moment geen heugen. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Er loopt een tweede Harry Styles en een tweede Harry Pooter op mijn school rond.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Ik heb heel erg vaak andere mensen voor mijn moeder aangezien: daar zijn heel wat jeugdtrauma's uit voort gekomen, haha. Van die momenten dat je de hand van een verkeerd persoon vastpakt.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik zat in de trein met iemand die op Rupert Grint leek. Ik zat nog te twijfelen of hij het echt was, maar wat moet die kerel in een trein in Nederland, vooral hier in de buurt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nou een beste vriendin van mij, lijkt heel veel op mij, iedereen denkt dat het mijn zus is haha


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.