• Ja, de laatste tijd kom ik heel erg veel dubbelgangers tegen. Zo heb ik op dit moment college van de dubbelganger van Ari Gold (Entourage), spotte ik Mitchel Musso 2.0 in de trein en gisteren botste ik tegen de tweede Will uit Inbetweeners Movie op.

    Nu is mijn vraag: Welke dubbelgangers hebben jullie al gespot :3?


    We need a bigger boat.

    Ik zag laatst iemand lopen die precies leek op Nikki's zusje. Zelfde haar, zelfde bouw, zelfde kleding. Zo raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben de dubbelganger van mijn moeder alleen dan de jonge versie.
    daarbij denkt altijd iedereen dat als ze iemand met rood haar zien, dat ik het ben. (cat)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 10:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Laatst liep hier een man door de straat die heel erg op Coen Flink -Nederlandse acteur- leek door de straat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Plus de vader van mijn vriendin is een Niall Horan over zo'n twintig jaar. En de zoon van mijn Engelse leraar is een vijftien jaar oude Harry Styles.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb ooit een dubbelganger van Adam Sevani gezien. Mijn leven is compleet! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    dubbelganger van Elvis alleen hij heeft ginger haar xD
    En ik heb ooit iemand anders aangezien voor mijn, toendertijd, vriendje.... Was best awkward...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ik ben de dubelganger van hary pootter. zecht iedereen


    ruik aan je poep

    EurometerXD schreef:
    ik ben de dubelganger van hary pootter. zecht iedereen


    Mag ik een foto zien???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Mag ik een foto zien???
    van hary poter? oke hier


    ruik aan je poep

    EurometerXD schreef:
    (...)van hary poter? oke hier




    Hahahahaha dat bedoelde ik niet xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb er nog een aantal gespot, haha. :Y) Harry Potter in peuterformaat; die zanger van FUN, maar dan met baardgroei; én een Jensen Ackles 2.0 in de trein. ^^


    We need a bigger boat.

    Ja, van Rupert Grint. Ed Sheeran :')


    Tijd voor koffie.

    ik was een keertje op een exclusief feest en mijn moeder was mee, die roept ineens hey daar is guus meeuwis. hij leek er echt op maar was het niet xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn wiskunde docent lijkt heel erg op Indiana Jones. :Y)