• Vorige week vrijdag bleek mijn lerares Frans gezegd te hebben dat we niet in ons eigen Frans lokaal zouden zitten (vanwege de examens word die gang afgezet) dus zouden we dan opgehaald worden in de aula om mis verstanden te voorkomen. Ik was er vrijdag niet dus kreeg ik het ook niet mee. Dus gisteren gingen we zoals ze zei netjes in de aula zitten wachten. Tien minuten gingen voorbij, ze kwam niet. Een kwartier ging voorbij, ze was nog altijd spoorloos. En na twintig minuten zijn een groep meiden en ik door de school lopen, op weg naar 202 (standaard lokaal.) Opeens zag ik haar in de mediatheek zitten dus ik liep naar binnen. "Ja, meisjes, ga maar een briefje halen. Jullie zijn een halfuur te laat." Aldus de docent. Zegt er eentje: "U zou ons toch ophalen? Waarom kwam u niet?" Ze keek kort naar de drie jongens die daar zaten (we hadden niet eens gemerkt dat ze mistten, waarschijnlijk omdat ze super rustig zijn..) "Ik heb tegen hun gezegd dat iedereen naar hier moest komen, hun zouden het verder vertellen." Wij zeggen dat dat niet is gebeurd. "Maakt me niks uit, het is niet mijn probleem. Ga een briefje halen." Wij woedend een briefje halen, de klas inlichten en alles. Komen we terug bij de mediatheek, staat ze (alsof er niks aan de hand is) met die jongens te lachen. Die drie hebben het voor hun zelf gehouden zodat wij ons konden melden! Ze werd niet eens boos op hun..

    En onze coördinator vind dat het onze fout is, maar dat is toch oneerlijk? Wij doen zoals het ons gezegd is, maar toch worden we gestraft..
    Sorry, maar ik moest dit gewoon even kwijt..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Mijn klas is geen mietjesklas^^ aangezien je niet weet wat we allemaal hebben geflikt, alleen dat melden maakt ons nog geen mietje. wel dan?



    Jullie zijn bang voor je mentor. :'D Dingen 'flikken' is trouwens niet stoer ofzo, het ging meer over oneerlijke dingen en hoe je klas erop reageert. Ik heb ook zo'n klas gehad, heel mijn jaar was hopeloos en er werden flink wat maatregelen genomen. Toch ging iedereen als een stel kakelende kippen op hoge poten naar een mentor of hoger als er iets gebeurde. Als het moest gingen ze zelfs langs 5 personen.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)


    Jullie zijn bang voor je mentor. :'D Dingen 'flikken' is trouwens niet stoer ofzo, het ging meer over oneerlijke dingen en hoe je klas erop reageert. Ik heb ook zo'n klas gehad, heel mijn jaar was hopeloos en er werden flink wat maatregelen genomen. Toch ging iedereen als een stel kakelende kippen op hoge poten naar een mentor of hoger als er iets gebeurde. Als het moest gingen ze zelfs langs 5 personen.


    Bedoel ik met flikken iets stoers dan? Ik bedoelde gewoon wat we allemaal over ons dak hebben gekregen als laagste van de school. We hebben zo vaak bij de coördinator gestaan omdat we weer iets hadden, dat ze twijfelen of we wel de waarheid vertellen. En we hebben weer bij die twee gestaan, maar hun staan achter de leraren..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Bedoel ik met flikken iets stoers dan? Ik bedoelde gewoon wat we allemaal over ons dak hebben gekregen als laagste van de school. We hebben zo vaak bij de coördinator gestaan omdat we weer iets hadden, dat ze twijfelen of we wel de waarheid vertellen. En we hebben weer bij die twee gestaan, maar hun staan achter de leraren..


    Wij waren ook de laagste van de school, beter gezegd, na ons kwam er niemand meer op hetzelfde niveau omdat die van school af geband werd. Ze hebben zelfs ons schoolreisje afgepakt, lol. Maar het kwam een beetje over alsof je het stoer wilde maken, dat jullie klas blijkbaar veel flikt.
    Anyway, aan de ene kant is het jullie schuld dat ze je dan niet geloven, beetje logisch ook. Maar aan de andere kant had ik al lang en breed geklaagd bij mijn moeder die er dan voor zou zorgen dat er iets aan gedaan werd.


    Your make-up is terrible

    Die klas kan niet eens voorzich zelf opkomen
    mietjes idd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Cas schreef:
    (...)

    Wij waren ook de laagste van de school, beter gezegd, na ons kwam er niemand meer op hetzelfde niveau omdat die van school af geband werd. Ze hebben zelfs ons schoolreisje afgepakt, lol. Maar het kwam een beetje over alsof je het stoer wilde maken, dat jullie klas blijkbaar veel flikt.
    Anyway, aan de ene kant is het jullie schuld dat ze je dan niet geloven, beetje logisch ook. Maar aan de andere kant had ik al lang en breed geklaagd bij mijn moeder die er dan voor zou zorgen dat er iets aan gedaan werd.


    Mijn moeder heeft kwaad een brief gestuurd, maar er is geen bericht terug gekomen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    gingercheeks schreef:
    Wat een naaiers, ik zou echt pissed zijn op die jongens :') En een mentor die zijn leerlingen uitscheld? Ik zou daarmee direct naar de directeur gaan, debiel.


    26 - 02 - '16

    Wauw, wat een naaiers.


    Bad decisions make good stories.

    nessje schreef:
    (...)

    Mijn moeder heeft kwaad een brief gestuurd, maar er is geen bericht terug gekomen.

    Oooh nou als zij 't met je eens is, mooi niet komen. Ik wist 't wa als ik jou was. Je hebt je moeder in je kielzog, kunnen ze zeuren wat ze willen.
    Laat ze maar mooi de pleures krijgen om half 8 :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je moeder het met je eens is en zelfs een brief heeft gestuurd waarom zou je je dan nog melden? Zou 'k echt niet doen hoor.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ze hield zich voorgaande altijd niet bezig met mijn school, wachtend op het einde van het jaar. Want ik wil niet weer een klote jaar op deze school verdoen, maar nu heeft ze er genoeg van. En dat half 8 melden, daar komen we nog wel uit, zolang we elkaar maar inlichten over wat er gaande is tussen onze ouders en school


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dit is onrecht wat je is aangedaan en ik zou daarom deze opmerkelijke actie gewoon negeren van de docenten, want als ze het echt zo erg vinden dan zouden ze vast naar je komen om met je te praten. En dat je mentor scheldt, is alleen een teken dat hij weet dat hij ongelijk heeft. Schelden is een teken van zwakte en een leer mag ook niet eens schelden tegen zijn leerlingen. Ik zou als je met hem niet kunt praten gelijk naar de coördinator gaan en dit bij hem melden, want dat mag en kan hij niet maken. Wanneer je vertelt dat je docent scheld zullen op z´n minst je ouders achter je staan en die zijn niet bang voor een of ander docentje. Ik zou gewoon je niet zo druk maken over dat schulden en het intimiderende gedrag van hem. Blijkbaar heeft die dat nodig om serieus genomen te worden, Laat je dus niet afschrikken daardoor.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Das naaiend


    Music is life :)

    Rybak schreef:
    Sorry maar dat vind ik echt onterecht. Ik zou gewoon naar iemand gaan die hoger is dan je mentor en daar gaan klagen. In ieder geval zou ik me niet gaan melden omdat een paar rot jongens denken dat ze een leuk geintje kunnen uit halen. Daarnaast vind ik die lerares niet echt professioneel aangezien ze het niet haar probleem vind dat jullie te laat komen terwijl het haar schuld is.


    Pretty is just a pretty word.

    Wat een kutstreek zeg! Teamleider erbij halen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    naar je mentor gaan of het klinkt misschien een beetje dom maar laat je moeder of vader bellen daar schrikken scholen van!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.