• Morgen is het zo ver, dan word ik geopereerd aan mij tenen.
    Ik ben echt werkelijk dood nerveus, want ze gaan een stukje uit het bot van mijn grote teen halen (mijn grote teen groeit onder de rest waardoor die gaan hameren). Blijkbaar zijn bot operatie enorm pijnlijk, en eerlijk gezegt durf ik nu helemaal niet. Geeft iemand ervaring met een bot operatie? Iemand tips voor de pijn?


    Can't control my second personality

    Barnabas schreef:
    (...)
    Serieus? Ik heb alleen pijn tijdens de operatie gehad, daarna kon ik na een halve dag alweer lopen. :'D

    Bij mij duurde dat een week voor ik zonder krukken kon lopen. Maar ik had dat ook 4 ingegroeide teennagels laten wegsnijden. Dat was best wel vies/vreemd aangezien ze een ruggenprik gaven waardoor heel je onderlichaam verdoofd is. En dan lig je daar op de operatietafel terwijl er een arts aan je voeten zit zonder je iets voelt. Echt weird.

    Heel veel succes! Ook al heb je pijn, er zijn nog steeds pijnstillers. Plus je moet aan de reden van de operatie denken. Je moet even door de zure appel bijten en daarna zijn je tenen weer goed.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat lijkt me helemaal niet fijn nee. Maar je kan het ook zo zien: Dan heb je een tijdje pijn, maar dan ben je er ook van af en dan komen er misschien wel geen klachten meer. Heel veel succes! (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb er geen ervaring mee, maar taart helpt tegen alles :P


    Music is life :)

    Ik heb er -gelukkig- geen ervaring mee. Ik wens je wel veel succes. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nog bedankt voor alle succes wensingen (:
    Ik lig op dit moment lekker te eten in het ziekenhuis. Gelukkig kreeg ik geen tenenprik, maar het ging via het infuus (jammer genoeg wel zo een verschrikkelijke zetpil). De pijn is redelijk te doen, het is vooral de verveling dat ik hier tot morgen lig niks te doen.


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Nog bedankt voor alle succes wensingen (:
    Ik lig op dit moment lekker te eten in het ziekenhuis. Gelukkig kreeg ik geen tenenprik, maar het ging via het infuus (jammer genoeg wel zo een verschrikkelijke zetpil). De pijn is redelijk te doen, het is vooral de verveling dat ik hier tot morgen lig niks te doen.

    Gelukkig viel het mee! Ga anders lekker schrijven tegen de verveling? -3-


    ars moriendi

    Elly4ever schreef:
    Nog bedankt voor alle succes wensingen (:
    Ik lig op dit moment lekker te eten in het ziekenhuis. Gelukkig kreeg ik geen tenenprik, maar het ging via het infuus (jammer genoeg wel zo een verschrikkelijke zetpil). De pijn is redelijk te doen, het is vooral de verveling dat ik hier tot morgen lig niks te doen.

    Mooi dat het goed ging :Y) Je hebt Internet dus je zult al tenminste een tijd lang iets kunnen doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elly4ever schreef:
    Nog bedankt voor alle succes wensingen (:
    Ik lig op dit moment lekker te eten in het ziekenhuis. Gelukkig kreeg ik geen tenenprik, maar het ging via het infuus (jammer genoeg wel zo een verschrikkelijke zetpil). De pijn is redelijk te doen, het is vooral de verveling dat ik hier tot morgen lig niks te doen.

    Gelukkig ging het goed!^^
    Ach, het komt wel goed lijkt me als je internet hebt.


    •*• Lululu •*•

    Haha ja zonder internet zou ik het nooit volhouden, en gelukkig heb ik ook heel m'n tablet volgestouwd met boeken en films (:


    Can't control my second personality

    Cyborg schreef:
    Dat lijkt me helemaal niet fijn nee. Maar je kan het ook zo zien: Dan heb je een tijdje pijn, maar dan ben je er ook van af en dan komen er misschien wel geen klachten meer. Heel veel succes! (:
    + blijf sterk!


    Some people are art and do art at the same time

    Praelectio schreef:
    Ik heb er -gelukkig- geen ervaring mee. Ik wens je wel veel succes. (:


    Dom , ik zie nu pas de datum ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 15:17 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mooi dat het goed ging :Y) Je hebt Internet dus je zult al tenminste een tijd lang iets kunnen doen.


    Haha , ja , veel sterkte ermee !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa