• Academicus Vampyrus




    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Moroi:

    - Alison June Archer ll Vuur - Ubiquitous ll pg. 7
    - Gereserveerd door Eavan
    -
    -
    - Azrael Voda ll Lucht - Javert ll pg. 9
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll lucht - Yoda ll pg. 14

    Dhampier:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae ll pg. 17
    -
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart ll pg. 11
    - Ryan Jax García - Tortura ll pg. 17
    - Damian Ivor Lamoureux - Maniae ll pg. 18
    -

    Strigoi:

    - Rayna Arwen Villeneuve - Lahey ll pg. 18
    - Moon Lyra Tyranov - Wolfheart ll pg. 18
    -
    -
    - Nathaniel Durand - Javert ll pg. 14
    -

    Mentor:

    -
    -
    -
    - Ivan Jacob Petrovic - Tortura ll pg. 10
    - Misha Rasholnikov - Yoda ll pg. 15
    - Dimitri Nathan Benois - Winterheart ll pg. 18


    Regels:
    *Geen oneliners, minimaal 6/7 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    *Geen Mary Sue’s, dus geen perfecte personages.
    *Elke user mag maar 2 personages hebben, tenzij ik zeg dat het anders word.
    *OCC aangeven met [] {} of met een kleur.
    *16+ is toegestaan, ook gescheld. Maar maak het niet te erg.
    *Vermoord iemand anders personages niet zonder de toestemming van die persoon.
    *Geef naamsveranderingen door.
    *Als je je aanmeld, reageer dan en stop niet met reageren na twee posts of zo, als je niet meer wilt reageren, schrijf je dan uit!
    *Geef aan wanneer je langer dan twee dagen niet kan reageren, want dan kan de rest er rekening mee houden.
    *Je mag pas na twee reacties van iemand anders weer reageren, want de RPG moet geen sneltrein worden.
    *Ik maak alleen de topics aan, tenzij ik tegen iemand zeg dat diegene een nieuw topic aan mag maken.
    *Onervaren en ervaren RPG’ers mogen meedoen, als jullie je maar aan de regels houden.
    *Veel plezier!


    Invullijst:
    Naam:
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor:
    Als je Moroi bent, welk element:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik twijfel tussen deze vier:
    Guy number uno;
    dos;
    tres;
    cuatro.

    Or should I still go with the dude I have at the moment?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik twijfel tussen deze vier:
    Guy number uno;
    dos;
    tres;
    cuatro.

    Or should I still go with the dude I have at the moment?


    De derde of vierde.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Escritura schreef:
    Urgh, ik kan niet kiezen welk plaatje te gebruiken voor mijn Strigoi. o.o

    Number One or Number Two


    Ik zou voor number 2 gaan.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Confortare schreef:
    Ik moet me helaas afmelden, ik ben heel erg druk met andere dingen :3.


    O, jammer. Maar ik begrijp het wel....


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Escritura schreef:
    Urgh, ik kan niet kiezen welk plaatje te gebruiken voor mijn Strigoi. o.o

    Number One or Number Two


    Lastig, want ze lijken erg op elkaar xd. Bij nummer 2 moet ik wel eerder aan een Strigoi denken dan bij nummer 1.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Guys, sorry dat de rol nog niet af is, maar ik heb het gewoon best wel druk op het moment en ook niet de inspiratie om de rol even goed in elkaar te zetten.

    En @Lizz, ik zou de tweede doen, @Maia, ik zou of de vierde doen, of je eigen houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tortura schreef:
    Ik twijfel tussen deze vier:
    Guy number uno;
    dos;
    tres;
    cuatro.

    Or should I still go with the dude I have at the moment?


    2n en 4 lijken wel wat op elkaar en zijn epic, er zijn namelijk bijna nooit personages met tatoeages.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maia, ik kies vier. ^^

    Also, sinds de meeste mensen voor twee gaan, zal ik die doen. ^^ Tenzei ik vandaag iets beters vind, want vandaag wil ik echt mijn rol afhebben. Dus misschien post ik straks nog wat foto's die ik zelf beter vind. I'm so picky...

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 12:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moroi

    Naam:
    Azrael Voda

    Element:
    Lucht

    Leeftijd:
    17

    Innerlijk:
    Azrael is een positief ingestelt persoon. Hij is, over het algemeen, aangenaam en sociaal in de omgang. Hij houdt niet van stiltes, en houdt er van om nieuwe mensen te leren kennen. Meestal is hij dan ook erg vriendelijk. Zodra hij goed met iemand overweg kan, wordt hij erg aanhankelijk. Hij is een grote fan van knuffels en cuddles. Azrael hecht zich zeer snel aan mensen en wordt dan ook erg snel 'verliefd' Meestal is dit niet meer dan een korte crush. Hoewel hij tijdens deze korte periode zeer trouw is aan die ene persoon.
    Hij is behoorlijk oppervlakkig. Hij beoordeelt een persoon altijd op hun uiterlijk, en dit is zeer belangrijk voor hem. Hij gebruikt altijd quotes uit zijn favoriete musicals, en zingt erg veel. Zijn favoriete musicals zijn: The Lion King, Les Miserables, Evita, Book of Mormon, Oliver!, Chicago, Miss Saigon, Mama Mia!, Phantom of the Opera, Starlight Express, Funny Girl, Dreamgirls, Cabaret, Wicked, Anything goes en meer.
    Zijn motto is: Live life like it's a musical. Sing, dance and screw up.
    Hij is erg liefdevol en teder naar de mensen waar hij om geeft, maar hij heeft ook een iets donkere kant. Azrael is best kwetsbaar als het aankomt op de manier waarop anderen over hem denken. Dit heeftook wel met zijn ijdelheid te maken. Maar als hij zich gekwetst voelt, laat hij dit niet zien. Hij trekt dan terug achter een masker van agressiviteit. Als het hier op aankomt heeft hij een behoorlijk kort lontje. Deze temperamentvolle zijde laat hij niet snel zien. Maar als dit gebeurt, heeft hij meestal geen of weinig controlle over zijn lucht magie.

    Uiterlijk:
    Azrael heeft donker bruin haar, dat meestal zwart lijkt. Het is meestal erg netjes, door zijn ijdelheid. Hij heeft licht groene ogen en een bleke huid, zoals alle Moroi. Hij is slender gebouwd, heeft niet veel spieren, hoewel hij die wel wilt hebben. Hij is ook best wel jaloers op de Dhampire mannen. Hij draagt meestal donkere jeans met een fel-gekleurd button-up shirt. Hij heeft een leren jacket dat hij bijna altijd aanheeft. Het is niets speciaals, maar het is ongelovelijk comfortabel en warm.

    Familie:
    Moeder: Dina Zeklos
    Vader: Nate Voda
    Broers: Abdiel (17, tweeling met Azrael), Gabriel (15)
    Zus: Arabella (4) †

    Azrael heeft een sterke band met zijn ouders en Gabriel. Zijn moeder is zeer beschermend over hem en Gabriel. Dit gebeurde pas nadat Abdiel, die al vanaf jonge leeftijd geobsedeert was met de Strigoi, op zijn 16de verjaardag zijn zusje vermoord. Rond 11 's nachts ging hij haar kamer in en zoog haar leeg. Hij was weg voordat zijn ouders wakker werden. Azrael mist zijn tweeling broer heel erg.

    Extra:
    Azrael heeft nog nooit een vriend/vriendin gehad, hoewel hij vaak 'verliefd' is.
    Azrael is gefacineerd bij de Strigoi. Hij kan niet zien waarom mensen bang van ze zijn omdat hij weigert het slechte van ze te geloven.
    Azrael heeft een enorme crush op Fiyero (van Wicked), Marius Pontmercy (Les Miserables) en Kevin Price (book of Mormon).




    Rooster:
    Morning:
    Elemental Control Air - Level 3
    Ancient Poetry
    Russian 3
    American Colonial Literature


    Afternoon:
    Advanced Calculus
    Moroi culture 4
    Slavic Art
    Culinary Science

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NOOO. DANGIT.
    Waarom kiest iedereen voor twee? Pfft. Lizz, you need to choose one, because I'm the almighty Maia. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    NOOO. DANGIT.
    Waarom kiest iedereen voor twee? Pfft. Lizz, you need to choose one, because I'm the almighty Maia. :D.


    :8

    Excuse moi? Almighty??? I didn't know that....^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Tortura schreef:
    NOOO. DANGIT.
    Waarom kiest iedereen voor twee? Pfft. Lizz, you need to choose one, because I'm the almighty Maia. :D.


    Ik heb nog wat rondgekeken en ze allemaal even door de foto bewerker gehaalt. (Strigoi hebben een hele bleke huidskleur, etc.)

    this is the three options guys. Help me out?

    First Image
    Second Image
    Third Image

    Ik moet toegeven, ben zelf niet de grootste fan van Twee... :'D i like it, but... I don't know.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 20:24 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @ Lizz, I like 3.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @Escritura; Ik vind zelf nog steeds de tweede leuk, maar de derde vind ik nu ook wel leuk. 1 vind ik niks.:(


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Tortura schreef:
    Ik twijfel tussen deze vier:
    Guy number uno;
    dos;
    tres;
    cuatro.

    Or should I still go with the dude I have at the moment?


    I like 4.. I would tap that.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.