• Zoals de titel zegt, kennen jullie the off road wheels al?
    Het is een bandje momenteel bestaande uit twee jongens, van zestien en vijftien. En ze maken hun eigen liedjes. Ze zijn best goed enkel jammer dat ze geen drummer hebben en, de stukjes die je hoort in de liedjes zijn wel zelf gedrumd door één van de jongens, dus het is niet met de computer gedaan. hier hebben jullie enkel liedjes van hun, laat je mening weten. Ze zijn wel helemaal niet professioneel en zang kan misschien wat bijgeschaafd worden, maar ze zijn nog maar enkele maanden bezig en de bassist speelt misschien maximum zes maanden.
    Far from home
    Lonely

    Nog nooit van gehoord. En het is ook helemaal mijn smaak niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nope, ik ken ze niet en ik wil ze ook niet kennen. :')

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 18:25 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haguro schreef:
    Nope, ik ken ze niet en ik wil ze ook niet kennen. :')

    En waarom niet?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    En waarom niet?


    Misschien omdat ze de behoefte niet heeft om van een bandje fan te zijn? Wij hebben een andere smaak dan jij hebt, dus niet iedereen vindt ze leuk. Snap ik wel. Je hoeft niet elke keer zo te reageren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nope, ik ken ze niet. Ik ga het ook niet luisteren.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Nope, ik ken ze niet. Ik ga het ook niet luisteren.

    Oke dan.

    Eindelijk werkt YouTube eens mee en ik heb Far From Home geluisterd. Ik vind het een beetje saai, constant herhalend, het maakt niet bepaald een indrukt op mij en het maakt ook niks los. Maar het is wel beter dan dat ik verwacht had en zeker beter dan JB. Het valt te luisteren :Y)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 18:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Eindelijk werkt YouTube eens mee en ik heb Far From Home geluisterd. Ik vind het een beetje saai, constant herhalend, het maakt niet bepaald een indrukt op mij en het maakt ook niks los. Maar het is wel beter dan dat ik verwacht had en zeker beter dan JB. Het valt te luisteren :Y)

    Haha. Ik zal het ze laten weten. Alle tips kunnen ze gebruiken en geef ik ook door, daarom dat ik soms vraag waarom ze het niet goed vinden.

    Sommige reacties hier slaan weer helemaal nergens op.
    Ik vind het niet verkeerd klinken, zeker niet als ze de liedjes zelf geschreven hebben. Maar aan de zang mag nog wat gesleuteld worden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Sommige reacties hier slaan weer helemaal nergens op.
    Ik vind het niet verkeerd klinken, zeker niet als ze de liedjes zelf geschreven hebben. Maar aan de zang mag nog wat gesleuteld worden.

    Haha, ja dat is ook mijn mening, dat heb ik ze ook al laten weten. Instrumentaal vind ik ze redelijk sterk, maar vocaal zeker niet. Bedankt om je oprechte en nuttige menign te delen.

    Voor een stel - 16/17 jarige vind ik het zeer goed! Klinkt erg lekker


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Voor een stel - 16/17 jarige vind ik het zeer goed! Klinkt erg lekker

    Zal ik ze laten weten =)

    Alloveryou schreef:
    (...)
    En waarom niet?


    Omdat ik daar, zoals Luminoase al zei, geen behoefte aan heb (na het horen van de liedjes).
    En kun je ook stoppen met doordrammen? Het wordt een beetje irritant vind ik. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haguro schreef:
    (...)

    Omdat ik daar, zoals Luminoase al zei, geen behoefte aan heb (na het horen van de liedjes).
    En kun je ook stoppen met doordrammen? Het wordt een beetje irritant vind ik. ^^

    Wat is dat nou voor een zever. Daar zijn ze niets mee.

    Ik vind het eigenlijk best goed hoor.
    Misschien dat ze iets van een zwaardere drum (vooral in het eerste nummer) kunnen gebruiken, waardoor het wat opleeft. Mijn mening.
    En de zang, tja. Maar dat is al gezegd.
    Maar zoals ik al zei: Het klinkt best goed.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 19:11 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen