• Ik heb heel veel vrienden en ze vinden me allemaal heel leuk. Maar als er eens ruzie is dan schelden ze me altijd met hetzelfde woord uit rostkop. Ik ben niet rost maar koperblond. Ik ben dan wel eens heel bios geweest en iedereen weet dat ik dat niet leuk vind en weten hoe ik me daarbij voel maar dan toch zeggen ze allemaal rostkop (en voor de duidelijk:ik heb geen rost haar).
    Ik weet niet wat ik nu moet doen met mijn haar. Kleuren? Ik wil niet anders dan anderen zijn.
    (Mijn haarkleur komt ongeveer 1 keer om de 10 000 mensen toevallig voor)


    I'm a girl in the world

    Ik zou het niet kleuren. Dat is echt zonde. Je moet niet bang zijn om anders te zijn, want dat is echt niet erg! Je zegt zelf dat je haarkleur maar 1 op de 10000 keer voorkomt, dus je zou er juist trots op moeten zijn. ^^ Probeer het gewoon te negeren als je 'vrienden' je uitschelden, als het echt je vrienden zijn, zullen ze het echt niet gemeen bedoelen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je moet niet veranderen voor anderen! Het is alleen maar gemeen dat ze dan jou een rostkop noemen aangezien je dat ech heel onprettig vindt. Daarom moet je gewoon doen alsof het je niet meer boeit, dan is de lol er snel voor ze af!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zou blij zijn met je haarkleur! Het is bijzonder dus dat zou ik houden. Wordt anders eens kwaad, maakt het nogmaals duidelijk dat je dat echt niet leuk vind. (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 20:30 ]


    •*• Lululu •*•

    Parachutes schreef:
    Ik zou het niet kleuren. Dat is echt zonde. Je moet niet bang zijn om anders te zijn, want dat is echt niet erg! Je zegt zelf dat je haarkleur maar 1 op de 10000 keer voorkomt, dus je zou er juist trots op moeten zijn. ^^ Probeer het gewoon te negeren als je 'vrienden' je uitschelden, als het echt je vrienden zijn, zullen ze het echt niet gemeen bedoelen.


    comfort in c h a o s

    Je hebt zoals je al zegt en hele bijzondere haarkleur, waar helaas mensen nou eenmaal ontzettend jaloers op zijn. Geloof mij, je haar kleuren zou zonde zijn. Ze zeggen dat alleen maar om iets te zeggen. Je bent mooi zoals je bent en je zou het niet om die reden moeten kleuren. Je kan nog een keer proberen het tegen ze te zeggen op een rustige manier en aangeven dat het je echt pijn doet, maar verder zou ik het gewoon negeren. Jij hebt immers hele mooie koperblonde haren en zij lekker niet. Wees er trots op c;


    Happy Birthday my Potter!

    "Ik wil niet anders dan anderen zijn."
    You know what? Fuck them. Originality for the win, man! :D.
    No seriously. Houdt gewoon je eigen kleur, wat kan het jou schelen?

    And just saying: niemand kan heel veel vrienden hebben en dat ze je ook nog allemaal leuk vinden. Goed, dat op zich wel, maar de vraag is of ze te vertrouwen zijn. Je moet het je niet zo aantrekken wat hun vinden, meer wat je zelf vindt. Je moet je niet zo'n zorgen maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dank jullie wel (H)jullie zijn super. Ik zal negeren. En ik zal het dan ook niet kleuren!

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 20:37 ]


    I'm a girl in the world

    Het maakt echt niet uit hoevaak je haarkleur voorkomt, als je optelt hoeveel mensen er in de wereld leven ._.

    Inderdaad, gewoon doen alsof het je niks kan schelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bubblefun schreef:
    Dank jullie wel (H)jullie zijn super. Ik zal negeren. En ik zal het dan ook niet kleuren!


    Gelukkig. Mijn zus is kapster en heeft al wel eens een meisje met super mooie bruinrode haren moeten kleuren, omdat die dus ook gepest werd. Zo ontzettend zonde!


    Happy Birthday my Potter!

    Man, ik zou blij zijn als ik die haarkleur van nature zou hebben! Ik vind t echt een awesome kleur! =D Maargoed, dat even ter zijde, want daar heb je natuurlijk ook niks aan :')

    Je zegt: "Ik wil niet anders dan anderen zijn." Ik weet niet precies waarom je dat zegt, maar even een wake up call: iederéen is anders dan anderen! Waarom? Omdat iedereen uniék is, of 'ie nu wel of niet hetzelfde doet/uitziet/whatever dan een ander. Wat je ook doet, je zult nooit helemaal hetzelfde zijn als een ander, omdat dat niet bestaat.
    En echt meid, is het erg om anders te zijn? Wat is het ergste wat er dan kan gebeuren? Ga je er dood van? Nee ik denk het niet. Gaat de hele wereld er dood van? Nee, denk het ook niet. Nou dan, dat is toch helemaal niet erg dan! (: Het is toch juist leuk om te zijn wie je bent? Dat je kunt zeggen van: nou kijk, dit is pietje, dit is jantje, maar kijk, dít ben ik! C:


    Inspiration can hit you any time

    Gosh, ik zal juist een moord doen voor jouw haarkleur :O!!
    en dan wil je het verven, voor anderen?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 20:44 ]


    -

    Ik weet het niet :(


    I'm a girl in the world

    Je hebt juist een hele bijzondere haarkleur. Je moet jezelf niet veranderen omdat je een keertje ruzie hebt met vrienden. Zeg tegen ze dat je hier niet van bent gediend en dat ze je hiermee kwetsen, als het echt vrienden van je zijn, horen ze je te begrijpen. Je bent juist uniek om wie je bent, zeker met zulk speciaal haar, dan moet je het niet verven joh!.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bubblefun schreef:
    Ik weet het niet :(


    Mag ik je iets vragen, zeggen ze het allemaal, of zijn het er een paar die het altijd doen?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou het niet doen.
    Haar verven vind ik opzich al zonde, maakt niet uit wat je haarkleur is. Maar in jouw geval zou ik het zeer zeker niet doen omdat je een bijzondere haarkleur hebt. Wees daar trots op.
    Waarschijnlijk zijn die vrienden van jouw gewoon jaloers c: