• Ik heb heel veel vrienden en ze vinden me allemaal heel leuk. Maar als er eens ruzie is dan schelden ze me altijd met hetzelfde woord uit rostkop. Ik ben niet rost maar koperblond. Ik ben dan wel eens heel bios geweest en iedereen weet dat ik dat niet leuk vind en weten hoe ik me daarbij voel maar dan toch zeggen ze allemaal rostkop (en voor de duidelijk:ik heb geen rost haar).
    Ik weet niet wat ik nu moet doen met mijn haar. Kleuren? Ik wil niet anders dan anderen zijn.
    (Mijn haarkleur komt ongeveer 1 keer om de 10 000 mensen toevallig voor)


    I'm a girl in the world

    Anders dan anderen zijn is juist een goed teken!


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Klinkt meer alsof ze gewoon jaloers zijn. Ikzelf wordt - als ik een woordenwissel heb met een vriendin - vaak tuinlaaf of iets in die richting genoemd :')
    Weet je wat het is; laat ze gewoon.. jij weet zelf wat voor haarkleur je hebt, en dat hun zo blind (of jaloers) zijn dat ze je voor wat anders uitschelden, is dat hun probleem.


    To infinity and beyond •

    Humphries schreef:
    Ik zou het niet doen.
    Haar verven vind ik opzich al zonde, maakt niet uit wat je haarkleur is. Maar in jouw geval zou ik het zeer zeker niet doen omdat je een bijzondere haarkleur hebt. Wees daar trots op.
    Waarschijnlijk zijn die vrienden van jouw gewoon jaloers c:


    26 - 02 - '16

    Wat een stomme "vrienden" heb jij zeg. Ik zou blij zijn met zo'n prachtig kleur!
    En weet je, ze zitten je alleen maar kwaad daarmee te maken aangezien jij erop reageert, dus gewoon doen alsof het je niet meer boeit en dan houden ze na een tijdje wel op!

    Rider schreef:
    (...)

    Mag ik je iets vragen, zeggen ze het allemaal, of zijn het er een paar die het altijd doen?


    Niet alleen mijn vriendinnen en zo zeggen het maar ook onbekende kinderen: ik was eens gaan zwemmen en we gingen er naartoe met de fiets en een jongen van een andere school zei: kijk daar zo een rosse!!


    I'm a girl in the world

    Bubblefun schreef:
    (...)

    Niet alleen mijn vriendinnen en zo zeggen het maar ook onbekende kinderen: ik was eens gaan zwemmen en we gingen er naartoe met de fiets en een jongen van een andere school zei: kijk daar zo een rosse!!

    Niks van aantrekken! Wees trots op je haarkleur die zo weinig voorkomt. Je gaat toch zeker niet jezelf veranderen alleen maar omdat anderen dat willen? Je bent wie je bent en dat moeten anderen maar gewoon accepteren.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ok! Ik zal het negeren! De beste keuze die er is!


    I'm a girl in the world

    Parachutes schreef:
    Ik zou het niet kleuren. Dat is echt zonde. Je moet niet bang zijn om anders te zijn, want dat is echt niet erg! Je zegt zelf dat je haarkleur maar 1 op de 10000 keer voorkomt, dus je zou er juist trots op moeten zijn. ^^ Probeer het gewoon te negeren als je 'vrienden' je uitschelden, als het echt je vrienden zijn, zullen ze het echt niet gemeen bedoelen.


    Ex astris, sciencia

    Weet je, ik ben ook anders, in mijn klas dan. De meesten hebben lang, stijl, donker haar wat glanst en er zit geen foutje in. Mijn haar is krullerig, warrig, lichtblond en superdun. Het ziet er soms wat onverzorgt uit, omdat het gewoon weigert normaal te liggen en alle kanten op ontploft.
    Ik wordt best vaak raar aangekeken, maar het werkt echt als je het negeert. Wees blij met je haar ;D
    Ik word wel eens voor Dom blondje uitgemaakt. Meestal haal ik gewoon mijn schouders op en maak er een grapje over. Dat werkt bij mij het best. Misschien weten je vrienden niet eens dat je het zo vervelend vind? Praat er anders eens over.


    If a writer falls in love with you, you can never die