• Dat je hoort dat mensen een hekel aan je hebben door roddels en misverstanden.
    Ik heb daar zo'n hekel aan :/
    Ik weet ook wel dat ik me er niks van aan moet trekken, maar ik word er toch angstig en nerveus van.
    Je weet gewoon niet meer wie je moet vertrouwen..

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jua, dat is inderdaad echt vervelend. :c


    Your make-up is terrible

    Hmm, ik trek me er eigenlijk weinig van aan, ik heb toch een hekel aan de mensen die een hekel aan mij hebben dus het intereseerd me weinig wat ze van me denken. Maar ik kan begrijpen dat je je daar niet prettig bij voeld, vooral omdat het komt door roddels en misverstanden en niet door jou ware zijn.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Het maakt mij vrij weinig uit wat mensen van mij vinden, maar als er een misverstand is los ik dat toch wel graag op. Gewoon, omdat ze wel op een goede manier een mening over me moeten vormen en niet op een manier die gebaseerd is op dingen die niet waar zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nah, ik heb in de loop der jaren geleerd dat als je jezelf wilt zijn, niet iedereen je kan mogen. Dat moet je ook niet willen, vind ik.


    ars moriendi

    Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit als er over mij wordt geroddeld. Ik ben een tijdje met een groep meiden omgegaan waarvan ik wist dat iedereen over elkaar praatte en dat deed helemaal niets met me. Ik weet zelf wie ik ben en wat ik doe, en het interesseert me niets als mensen me niet mogen omdat iemand iets heeft verteld over mij dat niet waar is.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben altijd al een buitenbeentje geweest, dus er zal vast wel eens geroddeld zijn over mij.
    Het maakt me ook geen reet meer uit wat mensen van me denken en als ze over me roddelen, ze doen maar.
    Maar het kan soms inderdaad wel vervelend zijn.

    Cas schreef:
    Jua, dat is inderdaad echt vervelend. :c


    26 - 02 - '16

    Yup


    ©1998

    Vertrouw niemand, probleem opgelost.
    Maar het is inderdaad behoorlijk kut, maar niet te veel over nadenken. Problemen maak je mentaal zelf alleen maar erger als je er aandacht aan gaat geven.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hoe bedoel je precies? Dat je door geroddel hoort, dat iemand jou niet mag? Of bedoel je dat je door roddels hoort dat iemand je niet mag, máar dat was een misverstand, omdat die gene jou eigenlijk wél mag? :')

    Nja, anywayzz.. Ik zit een beetje met dat laatste. Om een lang verhaal (proberen ;p) kort te maken: Een vriendin van mij heeft tegen een andere vriendin waarmee we allebei bevriend zijn, gezegd dat ik boos op die ene vriendin zou zijn. Maar dat is helemaal niet waar. Kortom: Een van mijn vriendinnen heeft over mij gelogen tegenover een andere vriendin.
    En ja, ik trek me dat ook aan. Ik heb op het moment écht het idee dat ik niemand kan vertrouwen. Zelfs de mensen waarvan ik dacht dat ze te vertrouwen waren, zijn dat uiteindelijk niet ;/


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Hoe bedoel je precies? Dat je door geroddel hoort, dat iemand jou niet mag? Of bedoel je dat je door roddels hoort dat iemand je niet mag, máar dat was een misverstand, omdat die gene jou eigenlijk wél mag? :')

    Nja, anywayzz.. Ik zit een beetje met dat laatste. Om een lang verhaal (proberen ;p) kort te maken: Een vriendin van mij heeft tegen een andere vriendin waarmee we allebei bevriend zijn, gezegd dat ik boos op die ene vriendin zou zijn. Maar dat is helemaal niet waar. Kortom: Een van mijn vriendinnen heeft over mij gelogen tegenover een andere vriendin.
    En ja, ik trek me dat ook aan. Ik heb op het moment écht het idee dat ik niemand kan vertrouwen. Zelfs de mensen waarvan ik dacht dat ze te vertrouwen waren, zijn dat uiteindelijk niet ;/


    Ik zal even uitleggen wat ik precies bedoel :p
    Er zijn een aantal dingen gebeurd (het is een lang verhaal waarmee ik je niet zal vervelen) waardoor een meisje (die mijn vriend helaas kent) mij haat. Ik heb dit nooit gewild en je zou toch denken, ach het is maar één persoon, wat maakt dat nou uit? Maar er zijn nu wel vaker van dit soort dingen gebeurd waardoor mensen plotseling een hekel aan me hebben omdat anderen mensen zeggen dat ik dingen gedaan of gezegd heb. En dat begint me erg de keel uit te hangen. Ik hoop dat je het begrijpt, het is nogal een onsamenhangend verhaal.

    En dat is inderdaad echt heel vervelend :/ Kan je niet contact zoeken met die ene vriendin en duidelijk maken dat je absoluut niet boos op haar bent?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Vaak genoeg, ik vindt het vooral vervelend als mensen gewoon aardig tegen je doen, maar je van iemand anders weet dat hij / zij over je roddelt / geroddeld heeft en je irritant vindt - for some reason - en dit gewoon niet recht in je gezicht zegt. Ik vertrouw mensen dan ook eigenlijk niet heel snel helemaal. Ik heb ook 1x gehad dat al mijn 'vriendinnen' zich een soort van tegen mij keerden, dit gebeurt natuurlijk wel geleidelijk, maar het was heel raar en duidelijke redenen weet ik nog steeds niet.

    Een hekel aan je hebben is overigens een groot woord. Soms heb je ook mensen die rot tegen je doen omdat ze jaloers op je zijn, daar moet je ook eens aan denken. Het motief hoeft niet gelijk te zijn dat ze jou niet mogen om wie je bent / wat je gedaan hebt, want dat is heel vaak juist niet zo.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 17:42 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb eerder dat mensen een hekel aan me hebben door niets.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga daardoor ook enorm wantrouwen. Ik zie ook zo'n beetje elk meisje als een persoon die mij zwart zou moeten maken of mij lelijk vind. Alleen al als ze naar mij kijken. Dit komt ook door mijn negatieve zelfbeeld maar goed.


    26 - 02 - '16

    Mensen houden ervan om over mensen te praten. Het geeft ze een gevoel van controle, en voor sommige mensen geeft het hen het gevoel dat ze er werkelijk toe doen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.