• Dat je hoort dat mensen een hekel aan je hebben door roddels en misverstanden.
    Ik heb daar zo'n hekel aan :/
    Ik weet ook wel dat ik me er niks van aan moet trekken, maar ik word er toch angstig en nerveus van.
    Je weet gewoon niet meer wie je moet vertrouwen..

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is inderdaad super vervelend.. Ik trek me daardoor nog steeds veel te veel aan wat anderen van me vinden.


    You are beautiful, you are love.

    Melieke schreef:
    Ik heb eerder dat mensen een hekel aan me hebben door niets.

    Ugh, daar heb ik ook een gloeiende hekel aan.
    Ik heb het meegemaakt op mn laatste opleiding, dat mens haatte deed kattig tegen mij on niks, heb haar nooit wat aangedaan.

    Ik denk dat mensen nu alleen maar meer over me zullen roddelen / praten :')


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, nahh. Het zegt meer over hun dat ze dat geloven dan over jezelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yep, klopt, vooroordelen zijn ontzettend misleidend.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat boeit mij helemaal niets, ook al heb ik liever dat ze het in mijn gezicht zeggen en dat gebeurt ook al vaak genoeg.

    LunarFlower schreef:
    (...)

    Ik zal even uitleggen wat ik precies bedoel :p
    Er zijn een aantal dingen gebeurd (het is een lang verhaal waarmee ik je niet zal vervelen) waardoor een meisje (die mijn vriend helaas kent) mij haat. Ik heb dit nooit gewild en je zou toch denken, ach het is maar één persoon, wat maakt dat nou uit? Maar er zijn nu wel vaker van dit soort dingen gebeurd waardoor mensen plotseling een hekel aan me hebben omdat anderen mensen zeggen dat ik dingen gedaan of gezegd heb. En dat begint me erg de keel uit te hangen. Ik hoop dat je het begrijpt, het is nogal een onsamenhangend verhaal.

    En dat is inderdaad echt heel vervelend :/ Kan je niet contact zoeken met die ene vriendin en duidelijk maken dat je absoluut niet boos op haar bent?

    Ja ik snap wat je bedoelt hoor, en dat onsamenhangend valt best wel mee ;p
    Maar ik snap het wel, mensen krijgen een hekel aan je, omdat andere mensen iets over je hebben gezegd.. En dat is echt vervelend! ;/ Daar kan ik zelf ook niet tegen. Dat mensen gewoon dingen over je gaan zeggen, achter je rug om, tegenover andere mensen. Waardoor zij dus een hekel aan je gaan krijgen. En waarom? Omdat zij dingen hebben gehoord over je, die misschien helemaal niet waar zijn, of minstens, die zij niet van jou zelf hebben gehoord, maar van anderen.. ;/

    En ik heb inderdaad al contact gezocht met die vriendin (; Ofja, eigenlijk vertelde zij het me zelf, dat die vriendin had gezegd dat ik boos zou zijn op haar. Maar ze kon het niet geloven dat ik boos op haar zou zijn. Dus toen heb ik haar gezegd dat ik inderdaad niet boos op haar ben, en dat ik überhaupt nooit zo iets heb gezegd.

    Florentina schreef:
    Vaak genoeg, ik vindt het vooral vervelend als mensen gewoon aardig tegen je doen, maar je van iemand anders weet dat hij / zij over je roddelt / geroddeld heeft en je irritant vindt - for some reason - en dit gewoon niet recht in je gezicht zegt. Ik vertrouw mensen dan ook eigenlijk niet heel snel helemaal. Ik heb ook 1x gehad dat al mijn 'vriendinnen' zich een soort van tegen mij keerden, dit gebeurt natuurlijk wel geleidelijk, maar het was heel raar en duidelijke redenen weet ik nog steeds niet.

    Een hekel aan je hebben is overigens een groot woord. Soms heb je ook mensen die rot tegen je doen omdat ze jaloers op je zijn, daar moet je ook eens aan denken. Het motief hoeft niet gelijk te zijn dat ze jou niet mogen om wie je bent / wat je gedaan hebt, want dat is heel vaak juist niet zo.


    Dit ^ heb ik inderdaad ook al vaak meegemaakt.. Wat ik echt vét irritant vind! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook moeilijk vind, om mensen recht in het gezicht iets te zeggen. Maar dat heb ik liever, dan dat mensen achterom mijn rug gaan liggen roddelen over mij, maar als ze me dan tegenkomen, lief doen en doen alsof ze niks tegen me hebben.. ><


    Inspiration can hit you any time

    DarkSavior schreef:
    Het maakt mij vrij weinig uit wat mensen van mij vinden, maar als er een misverstand is los ik dat toch wel graag op. Gewoon, omdat ze wel op een goede manier een mening over me moeten vormen en niet op een manier die gebaseerd is op dingen die niet waar zijn.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Constantine schreef:
    (...)

    Dit ^ heb ik inderdaad ook al vaak meegemaakt.. Wat ik echt vét irritant vind! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook moeilijk vind, om mensen recht in het gezicht iets te zeggen. Maar dat heb ik liever, dan dat mensen achterom mijn rug gaan liggen roddelen over mij, maar als ze me dan tegenkomen, lief doen en doen alsof ze niks tegen me hebben.. ><


    Precies dit gewoon , sommige mensen moeten eens leren dat je niet altijd moet toneelspelen , maar het ook gewoon recht in je gezicht kunt zeggen . weet je tenminste waar je aan toe bent .


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Allemaal van die mensen, die denken dat ze met één kant van het verhaal of roddel, meteen alles weten en gaan veroordelen. Vreselijke types zijn dat! #grindsmygear


    Create in me a clean heart, O God and renew a right spirit within me.

    Dat is inderdaad heel irritant.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, ik heb er een vreselijke hekel aan. Dat is me al meer dan eens voorgekomen. Volgens roddels zal ik lesbisch zijn. (no_chears)


    -