• In deze RS speel je een jongen of een meisje met aardig wat geld op zijn of haar rekening, dat een luxe vakantie heeft geboekt richting een prachtig tropisch privéeiland waar alleen het grote all-inclusive paradijs van de heer Johnson-Smits staat. Met maarliefst 30 ontzettend luxe appartementen, een prachtig zandstrand met palmbomen, een eigen club, bars, restaurants en noem het maar op kun je je hier alleen nog maar vermaken. Daarnaast heb je leeftijdsgenoten om je heen om vrienden mee te worden, om relaties mee te beginnen... of om ruzie mee te maken. Wat jij wilt; zolang je maar je huur betaald vinden ze alles best en kun je overal gebruik van maken!


    > Je mag maar 1personage per persoon.
    > Spelen met minimaal 3 volle zinnen.
    > Gebruik ABN, leestekens, hoofdletters en geen smileys.
    > Ikvorm of hij/zij vorm.
    > Ruzie onder de personages mag, ruzie onder elkaar (in het topic) niet.
    > 16+ subtiel het topic, mocht je erop door willen gaan dan skippen.
    > Niet freezen.
    > Actief meespelen. Na 2 weken niet reageren zonder reden ben je verwijderd.
    > Maak vrienden. NIET alleen met je RPG vriendjes en ga ook niemand buitensluiten.
    > Spelen dat je er al bent, anders duurt het te lang.

    > Je kamer word opgeruimt, maar probeer het wel netjes te houden.
    > Laat geen rommel achter bij het zwembad, zet stoelen netjes terug en neem je wasgoed mee.
    > Je hoeft nergens voor te betalen, het word automatisch van je rekening afgehaald.
    > Blijf op het eiland en zwem niet verder dan de boeien aangeven.
    > Gebruik maken van roomservice alleen met de knop in je kamer.
    > Sluit je kamerdeur goed af en doe deze ook op slot.
    > Je mag in andermans kamer slapen. Wil je echt 'samenwonen' in de kamer, geef dit dan aan zodat er een andere kamer vrijgemaakt kan worden. (jouw kamer dus.)
    > Het is een heel luxe resort met alles erop en eraan, dus je mag gewoon vanalles verzinnen waar je gebruik van kan maken zoals jacuzzi's, sauna's whatever.

    Vul ALLES in || Ook de foto moet je meteen erbij geven. || Van 16 tot 20 jaar. || Vul karakter met minimaal 3 zinnen in.

    Het lijstje

    Naam+Achternaam:
    Leeftijd+Geslacht:
    innerlijk:
    Extra (bijvoorbeeld huisdieren. Alleen katten, honden en kleine dieren!):
    Uiterlijk:

    Meiden [6/6] VOL
    - Hope Amelia Night. - Sempra
    - Alex Nina Bones - Luminoase
    - Vanessa Emily Golden - Pezz
    - Jaclynn 'Jackie' Brooks -Cyborg
    -Taylor Angel Brown - DamnBieber
    -Gereserveerd door Hurtedheart

    Jongens [3/6]
    - Toby Prescott - Pardoes
    - Drew Jackson - manonlarissa
    -

    Have Fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:09 ]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Mag ik een jongen?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    manonlarissa schreef:
    Mag ik een jongen?


    Maar natuurlijk :3


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Cyborg schreef:
    Naam+Achternaam: Jaclynn 'Jackie' Brooks
    Leeftijd+Geslacht: Jaclynn is een 18 jarig meisje.
    Innerlijk: Jackie is een meisje dat zich liever afzondert van de rest. Ze wordt ook wel een einzelgänger genoemd. Iemand die het lastig vindt om contact te maken met anderen en zich niet zomaar blootgeeft. Jackie heeft altijd een tekenblok bij zich om dingen te tekenen, ze tekent voornamelijk haar gedachtegang die vaak erg druk is. Jackie kan soms heel vreemd reageren, heel bot en onvriendelijk. Ze heeft echter ook haar goede kanten. Ze kan best vriendelijk zijn soms en is een echte dierenvriend. Ze kan dingen op prachtige manieren omschrijven en is erg creatief. Ze heeft ooit haar eigen boek uitgegeven. Ze heeft een hekel aan de zon is eigenlijk altijd in de schaduw te vinden.
    Extra: Jackie heeft een kat met de naam Charles. Deze kat heeft een erg eigenzinnig karakter en vermijdt het liefst alle mensen.


    Uiterlijk:


    Jackie heeft haar haren blauw geverfd. Haar ogen zijn groen/blauw en ze heeft een vrij bleke huid. Ze heeft een slank tot bijna tenger figuur en heeft een lengte van ongeveer 1 meter 70.


    Ze is af.


    26 - 02 - '16

    Pardoes schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat je hem straks nog verder afmaakt qua innerlijk?


    heb het verder afgemaakt


    Do what you love, love what you do

    Pezz schreef:
    Naam+Achternaam:
    Vanessa Emily Golden
    Leeftijd+Geslacht:
    Vanessa is een meisje dat net zestien is geworden.
    innerlijk:
    Vanessa is een type die graag aandacht wilt. Het liefst de hele dag door. Alleen zijn is niks voor haar. Tenzij ze zich niet helemaal lekker voelt. Dan wil ze liever alleen gelaten worden. Als Vanessa mensen voor de eerste keer ontmoet is ze niet aardig maar ook niet onaardig. Pas als ze op haar gemak bij iemand doet ze gewoon aardig. Vanessa is een doener. Ze denkt niet na voordat ze iets doet. Of ze doet het wel maar dan duurt het weer té lang. Vanessa kan het ene moment heel rustig zijn en het het andere moment heel druk. Vaak neemt ze ook het gedrag van een ander over. Een bitch kan Vanessa ook zijn. Als ze iemand niet mag of diegene irritant vindt. Gestoord is Vanessa ook nogal vaak. Soms snapt echt niemand haar. Niemand. Vooral door haar grote fantasie. Over het algemeen is Vanessa wel aardig maar alleen als ze je vertrouwd. Haar vertrouwen zijn niet zo makkelijk te winnen. Je moet er redelijk wat moeite voor doen.
    Extra:
    Vanessa heeft een kitten genaamd Muis, ze is bijna een jaar oud. Als Vanessa op vakantie gaat, gaat Muis altijd mee.
    Uiterlijk:



    Vanessa heeft bijzondere ogen. Ze heeft één blauw en één groen/bruin oog. Ze vindt het zelf wel grappig. Vanessa heeft lang bruin haar dat in een bepaald licht nog wel eens rood wilt lijken. Vanessa heeft een lengte van 1.65m lang.


    Vanessa is klaar, ookal kan het zijn dat ik haar later nog uitbreid. :]


    Do what people say you can't.

    Pardoes schreef:
    (...)

    Wil jij nou ook een meisje of zie dat verkeerd?
    0.o ik wou die andere boven haar doen. Ja, inderdaafd een meishe


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Iedereen is goed :3


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Naam+Achternaam:Taylor Angel Brown
    Leeftijd+Geslacht:19-vrouw
    innerlijk:
    Extra (bijvoorbeeld huisdieren. Alleen katten, honden en kleine dieren!):
    Uiterlijk:


    Ik kijk TV ik vul het denk ik morgenmiddag verder in.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam+Achternaam: Drew Jackson
    Leeftijd+Geslacht: 19, man
    innerlijk: Drew is een jongen die van veel lol en gezelligheid houdt. Hij houdt er van om omringd te zijn door mensen en hij is altijd in voor een grapje. Hij vindt het ook totaal niet erg als je een grapje bij hem uithaalt. Hoewel hij graag lacht, kan hij ook serieus zijn, hij weet ook echt wanneer het over is met de pret. Drew is ook heel zorgzaam en lief. Hij zal letterlijk door het vuur gaan voor iemand waar hij om geeft. Het is iemand die je graag als beste vriend zou willen hebben. Wel is Drew niet zo vergevingsgezind, als je iets bij hem of bij een vriend van hem flikt, zal hij je niet snel of nooit vergeven. Als je echt zijn vergeving wil, dan zal je wel heel erg je best moeten doen en vooral laten zien dat je het nooit weer zult doen. Bovendien zal hij je in dat geval wel vergeven, maar hij zal het nooit vergeten.
    Extra: Drew heeft geen dieren, maar wel een tattoeage van een veer op zijn linker onderarm, omdat hij zijn stiefvader wou laten zien dat hij de baas niet over hem is. De vader van Drew is drie jaar geleden overleden en zijn moeder heeft sinds twee jaar een nieuwe vriend. Deze vriend probeert een vader te zijn voor Drew, maar Drew heeft het nog steeds moeilijk met het verlies van zijn vader en vindt het niet eerlijk tegenover hem om hem als het ware te vervangen.
    Uiterlijk:


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik het laatste meisje reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iedereen staat er als goed is nu bij.
    Q lag eruit.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Uh, ja, echt irritant ;o

    Ehm... Ik doe aan best veel mee, maar dit is leuk. Mag ik een jongen reserveren?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Confortare schreef:
    Ehm... Ik doe aan best veel mee, maar dit is leuk. Mag ik een jongen reserveren?


    Tuurlijk.


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Ik denk dat je toch mijn reservering moet weghalen... Ik heb morgen weer genoeg om aan school te doen (de musical) en dan moet ik nog proberen om dagelijks aan mijn story te schrijven, dus... Sorry voor het ongemak :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.