• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. LittleBirdie Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e



    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender LittleBirdie Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker

    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira


    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes


    Mogelijke ouders: Familienaam Kinderen die bekend zijn
    Harry ~ Ginny Potter Lily Luna, James Sirius, Albus Severus
    Ron ~ Hermione Weasley Rose, Hugo
    Bill ~ Fleur Weasley Victoire, Domenique, Louis
    Percy ~ Audrey Weasley Molly, Lucy
    George ~ Angelique Weasley Fred Jr, Roxanne
    Neville ~ Hannah Longbottom /
    Draco ~ Astoria Malfoy Scorpius
    Luna ~ Rolf Scamander Lorcan Lysander

    Als ik er vergeten ben graag even melden. Je kan natuurlijk ook zelf mensen bij elkaar verzinnen.

    Bij elke rol dit lijstje invullen :

    Rol:
    Voornaam:
    Bijnaam:
    Volledige naam:
    Ouders:
    Uiterlijk: *Het liefste met foto*
    Leeftijd: *Minstens 11*
    Jaar: -in welk jaar je personage zit als het een student is-
    Afdeling:
    Huisdier:
    Patronus:
    Stok:
    Bloedstatus:
    Extra: *spion of gewone leerling?*

    Speeltopic
    praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:03 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Rider schreef:
    (...)

    Hij is het zeldzaamst, maar wordt toch wel redelijk veel gebruikt. Toen ik mijn personage aanmaakte had niemand hem nog en het is ook volgens pottermore de kern van mijn toverstok, dus had ik daarvoor gekozen.



    Niks tegen jou hoor^^ ik bedoelde meer dat er nu twee in hetzelfde jaar zitten met een toverstok met een feniksveer kern.
    en op pottemore zitten zoveel mensen dat er natuurlijk wel wat meer menen zijn met een kern van feniksveer, maar gewoon zo op Hogwarts

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 19:06 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    HurtedHeart schreef:
    Rol: Griffoendor meisje
    Voornaam: Andrea (heldhaftig, dapper)
    Bijnaam: Andie ze luisterd niet naar Andrea. Anders Sky
    Volledige naam: Andrea "Andie" (Heldhaftig, dapper) Skylar (Eeuwige leven, Liefde, schoonheid en kracht) Valencia
    Ouders: Jade Arabella Dark Valencia. James Harold Valencia
    Uiterlijk:
    Leeftijd: 16
    Jaar: 5
    Afdeling: Griffoendor
    Huisdier:
    Patronus: Een Feniks. Zodra ze stopt met de patronus bezwering gaat deze ook in "vlammen" op.
    Stok: De kern is van een feniksveer (De rest zoek ik nog uit)
    Bloedstatus: PureBlood
    Extra: Ze is een zoeker/seeker

    Love je zou even moeten veranderen dat ze een seeker is want de seeker van Gryffindor is al bezet.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Is er nog een Keeper nodig bij Gryffindor?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 19:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Omdat er weinig spionnen zijn, zal ik anders van Mabel ook een spion maken?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Mijn meisje kan anders ook spion worden...


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Is er nog een Keeper nodig bij Gryffindor?

    Als je kijkt bij Gryffindor zie je in het grijs erachter staan welke mensen wat doen in het Quidditch team. En zoals je misschien dan wel kan zien is de keeper al bezet. Je kan nog wel Beater of Chaser worden?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Rol: Little Hugo
    Voornaam: Hugo
    Bijnaam: Hugh, Red Head, Ginger
    Volledige naam: Hugo Weasley
    Ouders: Ron en Hermione Weasley
    Uiterlijk:


    Hugo is vrij klein van stuk voor zijn leeftijd, en daarom wordt hij vaak schattig gevonden, maar leuk vind hij dat niet echt. Hij is vrij dun, ondanks dat hij veel eet.
    Leeftijd: 13 [08 Augustus 2008]
    Jaar: 3e
    Afdeling: Gryffindor
    Huisdier: Een klein kerkuiltje
    Patronus: Jack Russell Terrier [Net als zijn vader]
    Stok: Eikenhout, 25cm, staartveer van een hippogriff
    Bloedstatus: Halfbloed
    Extra:
    Hij is een van die leerlingen die altijd door een te grote nieuwschierigheid in de problemen komt. Al komt het ook wel eens omdat hij toch een tik van het grappenmakergen van zijn ooms heeft meegekregen.
    Ook is hij net als zijn ooms een Beater voor het Gryffindorteam.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 19:39 ]


    Bowties were never Cooler

    MinnieMouseX schreef:
    Omdat er weinig spionnen zijn, zal ik anders van Mabel ook een spion maken?
    \
    Als je dat zou willen zal het heel fijn zijn. We hebben tot nu maar een spion en er moeten er toch iets van vijf zijn denk ik voor het een beetje gaat lukken allemaal. Dus als jullie het beide echt zouden willen mag je ze veranderen in Spionnen, of gewoon nog iemand aanmaken die een spion is, en dan zouden we er drie hebben. Ik kan er eventueel ook een aanmaken dus dan zouden we al op vier zitten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Okee, dan ga ik een spion van Mabel maken


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik wil ook best wel van Damia een spion maken^^
    En ik wil eigenlijk misschien nog wel een jongen, weet alleen niet waar, waar zou je er nog het liefst een hebben?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zal ik mijn meisje dan ook een spion maken? Of liever niet?

    Ze zit wel in Hufflepuff, dus dat is misschien wat raar.


    Bowties were never Cooler

    @Llamarmy Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit waar ze zitten. IK bedoel kijk naar Peter Pettigrew die zat in Gryffindor en toch is ie best wel slecht uitgekomen. Ik zou het leuk vinden als je er een spion van maakt om eerlijk te zijn.
    @ Unimaginable je mag er natuurlijk altijd een spion van maken als je dat wilt. En om eerlijk te zijn zou ik het liefste nog een paar van de "echte" personages hebben om mee te spelen. Maar als je er zelf een wilt verzinnen dan zou ik zeggen Hufflepuff.

    Als je je personage alsnog in een spion verandert zou je dat dan alsjeblieft ook in een aparte post kunnen zetten? Dan weet ik zeker dat ik niemand over sla. En als iemand zich geroepen voelt misschien is het nog wel leuker als we ook leraren hebben.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MinnieMouseX schreef:
    Rol: Meisje Slytherin
    Voornaam: Mabel
    Bijnaam: -
    Volledige naam: Mabel Djonna Carter
    Ouders: Joe Michael Carter & Sadie Carter-Wilson. Haar moeder is journaliste en haar vader werkt bij het ministerie van toverkunst.
    Uiterlijk:


    Mabel heeft lichtblonde haren met kleine golfjes erin. Ze heeft ijsblauwe ogen en lange donkere wimpers. Ze heeft een zeer lichte huid en is 1.65 meter lang.
    Leeftijd: *Minstens 16
    Jaar: -in welk jaar je personage zit als het een student is- 6e
    Afdeling: Slytherin
    Huisdier: Een uil, Chica
    Patronus: Vos
    Stok: Hulst, 30 cm, re'em bloed, licht buigbaar
    Bloedstatus: Pureblood
    Extra: *spion of gewone leerling?* Spion, haar ouders zijn volgelingen van The Lord Of Shadows en ze doet het dus verplicht, ze twijfelt of ze een echte volger is maar geeft wel alle informatie door. Ze is Chaser in het Quidditch team van Slytherin om het echter te laten lijken. Ze is het best in Bezweringen en Verweer tegen de Zwarte Kunsten.


    Gedaan


    It just takes one negative comment to kill a dream

    MinnieMouseX schreef:
    (...)


    Gedaan

    Okii thanks


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Unimaginable schreef:
    Rol: Leerling, Slytherin
    Voornaam: Damia (To Tame)
    Bijnaam: Mia en sommige mensen noemen haar Lin
    Volledige naam: Damia (To Tame) Malinda (Dark/Sweet serpent) Wolf
    Ouders: Harrold Wolf en Jasey Lochwood
    Uiterlijk:


    Damia is 1.76, wat als je haar met haar ouders vergelijkt, klein is. Ze is vrij dun en heeft an haar moeder dat ze volle lippen en grote ogen heeft. Van haar vaer heeft ze groe wenkbrauwen en een ietwat langwerpig gezicht meegekregen. Haar kledingstijl is erg divers, aangezien ze veel draagt. Toch zal haar stijl altijd meisjes achtig blijven, als ze niet al in het schoolunifrom rondloopt. Haar bruine haren zitten vaak in een vlecht of vast met een speldje. Haar haar is vrij lang, maar aangezien ze veel moeite doet om het elke dag uit te kammen, zit het bijna nooit in de klit. Haar ogen zijn groen en lijken soms wel een blauw randje te hebben.
    Leeftijd: 16, geboren op 5 oktober
    Jaar: zesde jaar
    Afdeling: Slytherin
    Huisdier: Een Kat met de naam Holly. Holly is nog erg jong en is zwart met een wit puntje aan haar staart.
    Patronus: Lynx
    Stok:13 inches, Larch wood, Dragon Heartstring, Rigid
    Bloedstatus: Pureblood
    Extra: *spion of gewone leerling?* Spionen. Damia is geheel vrijwillig een spion.
    Damia is een Chaser van het Quidditch team. Ze heeft een jonger broertje die in Gryffindor zit. Damia's vader zat zelf ook in Slytherin en haar moeder zat in Griyffindor. Haar ouders maken vaak ruzie, wat er voor zorgt dat met kerst Damia vaak op Hogwarts blijft. Ze is nooit graag thuis, vooral omdat de sfeer heel ongezellig is. Ze woont in een rij groot huis en heeft alles wat ze wil. Daarentegen zijn haar ouders er nooit oor haar en als ze er zijn maken ze constant ruzie. Damia heeft qua boeken en spullen alles zelf moeten halen en ook oor har broertje, maar ze is het zelfstandig zijn onderhand gewend.



    Zo^^
    En doe maar James Sirius, ik zal hem zo even invullen


    We've lived in the shadows for far too long.