• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. LittleBirdie Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e



    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender LittleBirdie Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker

    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira


    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes


    Mogelijke ouders: Familienaam Kinderen die bekend zijn
    Harry ~ Ginny Potter Lily Luna, James Sirius, Albus Severus
    Ron ~ Hermione Weasley Rose, Hugo
    Bill ~ Fleur Weasley Victoire, Domenique, Louis
    Percy ~ Audrey Weasley Molly, Lucy
    George ~ Angelique Weasley Fred Jr, Roxanne
    Neville ~ Hannah Longbottom /
    Draco ~ Astoria Malfoy Scorpius
    Luna ~ Rolf Scamander Lorcan Lysander

    Als ik er vergeten ben graag even melden. Je kan natuurlijk ook zelf mensen bij elkaar verzinnen.

    Bij elke rol dit lijstje invullen :

    Rol:
    Voornaam:
    Bijnaam:
    Volledige naam:
    Ouders:
    Uiterlijk: *Het liefste met foto*
    Leeftijd: *Minstens 11*
    Jaar: -in welk jaar je personage zit als het een student is-
    Afdeling:
    Huisdier:
    Patronus:
    Stok:
    Bloedstatus:
    Extra: *spion of gewone leerling?*

    Speeltopic
    praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:03 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Rol: Hufflepuff Meisje
    Voornaam: Eira
    Bijnaam: Snow White, Sherlock Holmes
    Volledige naam: Eira Layla Morgan
    Ouders: Rhys Benedict Morgan en Gwendolynn Mary Morgan
    Uiterlijk:



    Eira heeft een bleke huid en pik zwart haar. Hij ogen zijn grijs groen en zomers komen haar wangen vol sproeten te zitten en krijgt haar zwarte haar een rode gloed. Dit heeft ze van haar grootouders. Ook is ze heel kort, nog geen 1.60m.
    Leeftijd: 17 [ 29 Februari 2004]
    Jaar: 7e
    Afdeling: Hufflepuff, al had de sorteerhoed veel moeite haar te plaatsen
    Huisdier: Een zwart stekelvarken genaamd Ianto.
    Patronus: Een vos
    Stok: Ebbenhout, 33cm, Eenhoornbloed, waarvan ze altijd zegt dat het Eenhoornstaart is, de enige leugen die ze ooit vertelt.
    Bloedstatus: Haar bijden ouders zijn Muggle-Born, maar bijden tovenaars, dus ze weet niet zo goed waar ze zich bij moet scharen.
    Extra: Eira is een spion, dit is ze vrijwillig geworden, maar echt niemand weet het, zelfs haar ouders niet. Ze is dit vooral geworden om te zorgen voor meer actie in haar leven en toch dat ticky tegendraadse in haar eruit te kunnen laten.
    Ook heeft ze stiekem een oogje op Fred, maar hier kan ze al helemaal niet voor uitkomen omdat haar ouders vrij streng zijn met jongens en ze door de Death Eaters waarschijnlijk een flinke opsodemieten zou krijgen als ze met zo'n 'Goede' omging.


    Bowties were never Cooler

    [Zijn ze zo goed?]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Zijn ze zo goed?]

    Yups. En mag ik aan je character afleiden dat je fan bent van BBC of niet? Sherlock naam, uiterlijk van Torchwood...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Klein beetje maar...]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Klein beetje maar...]

    Woohoo *high five*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [High five back]


    Bowties were never Cooler

    Zodra er vijftien rollen ingevuld zijn zal ik het speeltopic online zetten. En mensen die iemand gereserveerd hebben graag zo snel mogelijk invullen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wooow, sinds wanneer bestaat er iets als een sexy schoolhoofd?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ben nu bezig met invullen en ik twijfel of ik nog een derde personage zal nemen, maar ik weet niet zo goed voor het uiterlijk van Fred. Iemand suggesties?

    Btw, zo eens met de post hierboven x'D
    Alleen ik kom er net achter dat Fred helemaal niet blank is en dus ook nooit rood haar kan hebben x'D En volgens mij heb ik al een persoon gevonden :Y)

    Oh en mag ik het afdelingshoofd van Slytherin? En kan die ook een spion zijn?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:56 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Cymry schreef:
    Wooow, sinds wanneer bestaat er iets als een sexy schoolhoofd?

    Sinds ik Bradley James echt een keer als schoolhoofd moest gebruiken. Het spijt me -niet echt-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    LittleBirdie schreef:
    Ik ben nu bezig met invullen en ik twijfel of ik nog een derde personage zal nemen, maar ik weet niet zo goed voor het uiterlijk van Fred. Iemand suggesties?

    Yups wat dacht je van Conor Scott?


    En ik zou als je een derde personage neemt niet nog een leerling nemen want dat kan dan op sommige momenten echt heel druk worden.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:57 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    LittleBirdie schreef:
    Ik ben nu bezig met invullen en ik twijfel of ik nog een derde personage zal nemen, maar ik weet niet zo goed voor het uiterlijk van Fred. Iemand suggesties?

    Btw, zo eens met de post hierboven x'D
    Alleen ik kom er net achter dat Fred helemaal niet blank is en dus ook nooit rood haar kan hebben x'D En volgens mij heb ik al een persoon gevonden :Y)

    Oh en mag ik het afdelingshoofd van Slytherin? En kan die ook een spion zijn?

    In de film is Angelique wel bruin maar in de boeken is er nooit iets van gezegd dus het zou nog steeds kunnen dan Fred gewoon blank is en dus ook ginger.
    En natuurlijk mag het afdelingshoofd van Slytherin een spion zijn.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Voornaam: Davina
    Bijnaam: //
    Volledige naam: Davina Morgan Morley
    Ouders: Laurine Lestrange en Devan Morley. Haar oma is de enige Bellatrix Lestrange. Haar ouders vochten aan de zijde van Voldemort, haar ouders kwamen om. Ze was toen nog maar een jaar oud.
    Uiterlijk:





    Leeftijd: 15
    Jaar: 5
    Afdeling: Slytherin
    Huisdier: Zwarte uil
    Patronus: Wolf
    Stok: 12 ¾" walnut, with a dragon heartstring core.
    Bloedstatus: zuiverbloed
    Extra: Eigenlijk weet niemand dat Bellatrix een kleinkind heeft. Hier maakt Davina ook gretig gebruik van, ze lijkt heel veel op haar oma, helemaal qua eigenschappen. Ze zal alles aan doen om Lord of the Shadows te beschermen, al kost dit haar eigen leven. Ze leeft in de Malfoy Manor samen met Draco, Astoria en Scorpius. Ze is een spion op Hogwarts.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 21:35 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Voornaam: Davina
    Bijnaam: //
    Volledige naam: Davina Morgan Morley
    Ouders: Laurine Lestrange en Devan Morley. Haar oma is de enige Bellatrix Lestrange. Haar ouders vochten aan de zijde van Voldemort, haar ouders kwamen om. Ze was toen nog maar een jaar oud.
    Uiterlijk:





    Leeftijd: 15
    Jaar: 5
    Afdeling: Slytherin
    Huisdier: Zwarte uil
    Patronus: Wolf
    Stok: 12 ¾" walnut, with a dragon heartstring core.
    Bloedstatus: zuiverbloed
    Extra: Eigenlijk weet niemand dat Bellatrix een kleinkind heeft. Hier maakt Davina ook gretig gebruik van, ze lijkt heel veel op haar oma, helemaal qua eigenschappen. Ze zal alles aan doen om Lord of the Shadows te beschermen, al kost dit haar eigen leven. Ze leeft in de Malfoy Manor samen met Draco, Astoria en Scorpius. Ze is een spion op Hogwarts.


    Even een vraagje maar Bella heeft toch geen kinderen? En om heel eerlijk te zijn denk ik ook niet dat Draco in Malfoy Manor is blijven wonen...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)

    Even een vraagje maar Bella heeft toch geen kinderen? En om heel eerlijk te zijn denk ik ook niet dat Draco in Malfoy Manor is blijven wonen...



    Nee true! Maar het is toch wel mogelijk? Is dat wel goed? Oke, als Draco niet meer in de Malfoy Manor woont, dan woont ze gewoon bij hem, alleen niet op die plek.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.