• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. LittleBirdie Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e



    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender LittleBirdie Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker

    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira


    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes


    Mogelijke ouders: Familienaam Kinderen die bekend zijn
    Harry ~ Ginny Potter Lily Luna, James Sirius, Albus Severus
    Ron ~ Hermione Weasley Rose, Hugo
    Bill ~ Fleur Weasley Victoire, Domenique, Louis
    Percy ~ Audrey Weasley Molly, Lucy
    George ~ Angelique Weasley Fred Jr, Roxanne
    Neville ~ Hannah Longbottom /
    Draco ~ Astoria Malfoy Scorpius
    Luna ~ Rolf Scamander Lorcan Lysander

    Als ik er vergeten ben graag even melden. Je kan natuurlijk ook zelf mensen bij elkaar verzinnen.

    Bij elke rol dit lijstje invullen :

    Rol:
    Voornaam:
    Bijnaam:
    Volledige naam:
    Ouders:
    Uiterlijk: *Het liefste met foto*
    Leeftijd: *Minstens 11*
    Jaar: -in welk jaar je personage zit als het een student is-
    Afdeling:
    Huisdier:
    Patronus:
    Stok:
    Bloedstatus:
    Extra: *spion of gewone leerling?*

    Speeltopic
    praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:03 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    I love drama dus natuurlijk mag dat leuk juist.


    Oke nice, hier de rol..


    Voornaam: Allison
    Bijnaam: Ally
    Volledige naam: Allison Cecilia Evers
    Ouders: Amanda en Jacob Evers
    Uiterlijk:


    Leeftijd: 28
    Jaar: /
    Afdeling: / Geen ze had niet op Zweinstein gezeten.
    Huisdier: Ze heeft een zwarte kat genaamd Shade
    Patronus: Een phoenix
    Stok: 23 cm, Ebenhout, kern van een Terzieler
    Bloedstatus: halfblood
    Extra: Allison en een zeer sterke vrouw die niet zo snel met zich laat sollen, ze zegt altijd wat ze denkt en dat kan soms hard over komen. Ze zal iedereen beschermen en wie aan haar familie komt, komt ook aan haar. Verder is ze ook heel erg zorgzaam, helemaal nu ze zwanger is, maar dit weet haar vriend Gwaine niet. Soms voelt ze wel leeg van binnen. Allison is een harde vrouw en wilt dus niet aan iemand tonen haar verdriet of pijn. Alleen aan haar vriend laat ze dit wel tonen.
    Allison had een zeer gelukkige tijd gehad, maar zij zat niet in op Zweinstein, zij zat op de school Beauxbatons, ja Allison is een Franse dame. Maar ze kan wel engels spreken omdat haar vader Engels is en haar moeder is Frans. Ze leerde Gwaine kennen op Zweinstein toen ze als uitwisselings student kwam, dit was voor een half jaar. Op die dag ging ze vaak met Gwaine om en toen ze terug moest naar der eigen school bleef ze contact met hem houden, tot die rampzalige dag. De dooddoeners vielen Zweinstein aan. De meeste werden naar huis gebracht, maar zij was erg opstandig en hielp gewoon mee, ook al was ze maar een meisje van twaalf jaar. Natuurlijk was ze niet zo gevorden als de rest, maar ze had wel haar verrassings aanvallen en hielp mee met het verdedigen. Jammer genoeg werd ze door een aanval van een de dooddoener blind, ze kan dus niks zien. Maar door haar blindheid zijn haar andere zintuigen veel sterker geworden, ze kan nu veel meer horen dan een normaal persoon en haar reukvermogen en smaak papillen zijn veel intenser geworden dan dat ze eerst waren. Toch zijn haren ogen nog wel open, ook al is ze blind en kun je nog steeds haar licht blauwe ogen zien. Dankzij haar blindheid, moet ze veel meer letten op de stemmen van mensen. Als iemand praat dan weet ze meteen wie het is, door de klank die ze hebben.
    Nu heeft ze met Gwaine en is dolgelukkig met hem, ondanks haar handicap. Toch draagt ze een geheim met zich mee een geheim die Gwaine niet weet. Ze is namelijk zwanger van hem.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 16:54 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Oke nice, hier de rol..


    Voornaam: Allison
    Bijnaam: Ally
    Volledige naam: Allison Cecilia Evers
    Ouders: Amanda en Jacob Evers
    Uiterlijk:


    Leeftijd: 28
    Jaar: /
    Afdeling: / Geen ze had niet op Zweinstein gezeten.
    Huisdier: Ze heeft een zwarte kat genaamd Shade
    Patronus: Een phoenix
    Stok: 23 cm, Ebenhout, kern van een Terzieler
    Bloedstatus: halfblood
    Extra: Allison en een zeer sterke vrouw die niet zo snel met zich laat sollen, ze zegt altijd wat ze denkt en dat kan soms hard over komen. Ze zal iedereen beschermen en wie aan haar familie komt, komt ook aan haar. Verder is ze ook heel erg zorgzaam, helemaal nu ze zwanger is, maar dit weet haar vriend DRew niet. Soms voelt ze wel leeg van binnen. Allison is een harde vrouw en wilt dus niet aan iemand tonen haar verdriet of pijn. Alleen aan haar vriend laat ze dit wel tonen.
    Allison had een zeer gelukkige tijd gehad, maar zij zat niet in op Zweinstein, zij zat op de school Beauxbatons, ja Allison is een Franse dame. Maar ze kan wel engels spreken omdat haar vader Engels is en haar moeder is Frans. Ze leerde Drew kennen op Zweinstein toen ze als uitwisselings student kwam, dit was voor een half jaar. Op die dag ging ze vaak met Drew om en toen ze terug moest naar der eigen school bleef ze contact met hem houden, maar toen kwam die rampzalige dag. De dooddoeners vielen Zweinstein aan. De meeste werden naar huis gebracht, maar zij was erg opstandig en hielp gewoon mee, ook al was ze maar een meisje van twaalf jaar. Natuurlijk was ze niet zo gevorden als de rest, maar ze had wel haar verrassings aanvallen en hielp mee met het verdedigen. Jammer genoeg werd ze door een aanval van een de dooddoener blind, ze kan dus niks zien. Maar door haar blindheid zijn haar andere zintuigen veel sterker geworden, ze kan nu veel meer horen dan een normaal persoon en haar reukvermogen en smaak papillen zijn veel intenser geworden dan dat ze eerst waren. Toch zijn haren ogen nog wel open, ook al is ze blind en kun je nog steeds haar licht blauwe ogen zien. Dankzij haar blindheid, moet ze veel meer letten op de stemmen van mensen. Als iemand praat dan weet ze meteen wie het is, door de klank die ze hebben.
    Nu heeft ze met Drew en is dolgelukkig met hem, ondanks haar handicap. Toch draagt ze een geheim met zich mee een geheim die Drew niet weet. Ze is namelijk zwanger van hem.


    Hmm ik denk trouwens dat je het verkeerd hebt gedaan. Drew is namelijk een student uit het 5e jaar...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)

    Hmm ik denk trouwens dat je het verkeerd hebt gedaan. Drew is namelijk een student uit het 5e jaar...


    Oeps dan heb ik je verward met iemand anders xD.. even weizigen dan


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Is dit trouwens nog een jaar waarin het toverschooltoernooi (Dat is het in het nederlands toch?) wordt gehouden op Hogwarts? Of een 'gewoon' jaar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Candira schreef:
    (...)

    Oeps dan heb ik je verward met iemand anders xD.. even weizigen dan

    Okii. Maar het staat er nog twee keer. En even een vraagje ze heet Evers dus is ze familie van Lily Evers aka de moeder van Harry of niet?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb het nu goed geweizigd... :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Unimaginable schreef:
    Is dit trouwens nog een jaar waarin het toverschooltoernooi (Dat is het in het nederlands toch?) wordt gehouden op Hogwarts? Of een 'gewoon' jaar.

    Het is gewoon een normaal jaar. Het word naar mijn idee iets teveel als we er ook nog het triwizard tournament bij gaan doen. Gezien we dan ook mensen van Klamfells en Beauxbatons nodig hebben.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Okii. Maar het staat er nog twee keer. En even een vraagje ze heet Evers dus is ze familie van Lily Evers aka de moeder van Harry of niet?
    wilt

    Als je dat liever niet wilt! Dan is ze geen family van Lily Evers


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Emrys schreef:
    (...)
    Het is gewoon een normaal jaar. Het word naar mijn idee iets teveel als we er ook nog het triwizard tournament bij gaan doen. Gezien we dan ook mensen van Klamfells en Beauxbatons nodig hebben.


    Oke


    We've lived in the shadows for far too long.

    Candira schreef:
    (...) wilt

    Als je dat liever niet wilt! Dan is ze geen family van Lily Evers

    Hmm het zou natuurlijk kunnen dat het gewoon verre familie is. Vroeg het me alleen af ik bedoel er kan van alles gebeuren op een tovenaarsschool is het niet?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Hmm het zou natuurlijk kunnen dat het gewoon verre familie is. Vroeg het me alleen af ik bedoel er kan van alles gebeuren op een tovenaarsschool is het niet?



    OKe.. Dan is Allison een nicht van Harry.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:01 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Lily heette Evans niet Evers


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Lily heette Evans niet Evers


    Evers is volgens mij de Nederlandse versie van 'Evans'


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nog nooit de Nederlandse boeken gelezen, sorry


    Bowties were never Cooler

    Evers is inderdaad de Nederlandse naam van Lily. Anders had ik het niet gevraagd heh :'D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."