• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Vijfde jaar James, Vierde Albus, Derde Lily

    Leerlingen
    Gryffindor

    - Drew McJohnson. Sempra Seeker
    5e

    - Caleigh Ohndreya McBryar Rider chaser
    5e

    - Aislyn Yael Longbottom Emrys Aanvoerder||Keeper
    5e

    - Andrea Skylar Valencia HurtedHeart
    5e

    - Gereserveerd Found
    - Fred Weasley Jr. LittleBirdie Beater
    7e

    - Hugo Weasley Llamarmy Beater
    3e

    - James Sirius Potter Unimaginable Chaser
    5e



    Ravenclaw
    - Lars Diego Anderson Unimaginable Chaser
    6e

    - Ashanti Helena Stevens Cymry Chaser
    5e

    - Alyssa Jules Fender LittleBirdie Spion
    6e


    Slytherin

    - Rosalie Destiny Hope Walker Directioners
    6e

    - Mabel Djonna Carter MinnieMouseX ChaserSpion
    6e

    - Damia Malinda Wolf Unimaginable Chaser Spion
    6e

    - Catherine Adriana Smith iPayphone
    6e

    - Davina Morgan Morley Candira Spion
    5e

    - Albus Severus Potter Emrys Seeker

    Hufflepuff
    - Eira Layla Morgan Llamarmy Spion
    7e

    -

    Schoolhoofd
    - Gwaine Waters Emrys

    Leraren
    - Logan Ann GoyleAfdelingshoofd Slytherin Professor Charms LittleBirdie Spion

    Anderen
    - Allison Cecilia Evers Candira


    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (Emrys) komt of Beau (Directioners) online is) zodat het overzichtelijk blijft.
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen. Behalve bij de al bekende kinderen (James, Scorpius etc.)
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    - Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen.
    - 16+ mag maar hou het netjes


    Mogelijke ouders: Familienaam Kinderen die bekend zijn
    Harry ~ Ginny Potter Lily Luna, James Sirius, Albus Severus
    Ron ~ Hermione Weasley Rose, Hugo
    Bill ~ Fleur Weasley Victoire, Domenique, Louis
    Percy ~ Audrey Weasley Molly, Lucy
    George ~ Angelique Weasley Fred Jr, Roxanne
    Neville ~ Hannah Longbottom /
    Draco ~ Astoria Malfoy Scorpius
    Luna ~ Rolf Scamander Lorcan Lysander

    Als ik er vergeten ben graag even melden. Je kan natuurlijk ook zelf mensen bij elkaar verzinnen.

    Bij elke rol dit lijstje invullen :

    Rol:
    Voornaam:
    Bijnaam:
    Volledige naam:
    Ouders:
    Uiterlijk: *Het liefste met foto*
    Leeftijd: *Minstens 11*
    Jaar: -in welk jaar je personage zit als het een student is-
    Afdeling:
    Huisdier:
    Patronus:
    Stok:
    Bloedstatus:
    Extra: *spion of gewone leerling?*

    Speeltopic
    praattopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:03 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Candira schreef:
    (...)


    Nee true! Maar het is toch wel mogelijk? Is dat wel goed? Oke, als Draco niet meer in de Malfoy Manor woont, dan woont ze gewoon bij hem, alleen niet op die plek.

    Het is goed hoor ik vroeg het me gewoon af. Ik zal je erbij zetten en dan komt morgen om ongeveer half vijf denk ik het speeltopic online.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Candira schreef:
    (...)


    Nee true! Maar het is toch wel mogelijk? Is dat wel goed? Oke, als Draco niet meer in de Malfoy Manor woont, dan woont ze gewoon bij hem, alleen niet op die plek.


    Ik vind het na alles best vreemd wanneer Draco en zijn familie zich nog zouden inlaten met dooddoeners en zo... Vooral omdat Cissy een cruciale rol heeft gespeeld in het verslaan van Voldemort en Harry en Draco zich bovendien niet meer vijandelijk jegens elkaar gedragen (zie eind van het laatste boek). -Gewoon mijn mening-

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 21:59 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ik vind het na alles best vreemd wanneer Draco en zijn familie zich nog zouden inlaten met dooddoeners en zo... Vooral omdat Cissy een cruciale rol heeft gespeeld in het verslaan van Voldemort en Harry en Draco zich bovendien niet meer vijandelijk jegens elkaar gedragen (zie eind van het laatste boek). -Gewoon mijn mening-


    Nou Davina doet gewoon alsof ze het goed vind, maar integendeel.
    Btw Emrys: Ik kan pas na 21.00 online komen, want heb zangles om 18.15.. en om half vijf ga ik dan van de pc af.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Rol: Jongen, Gryffinor, leerling
    Voornaam: James
    Bijnaam: --
    Volledige naam: James Sirius Potter
    Ouders: Harry Potter en Ginny Potter (Née Weasley)
    Uiterlijk:
    Leeftijd: 15 *1 Maart*
    Jaar: Vijfde
    Afdeling: Gryffindor
    Huisdier: Sneeuwuil genaamd Gizmo
    Patronus: Stag
    Stok: 14", Mahogany, Dragon heartstring, Swishy
    Bloedstatus: Halfblood (Al heeft JK Rowling ooit gezegd dat als je grootouders tovenaars zijn dat je een pureblood bent...)
    Extra: Gewone leerling, James heeft Marauder's map gestolen. Zijn persoonlijheid is een mix van Fred&George, Sirius, James, Ron en Lupin en hij is heel beschermend tegenover zijn zusje, Lily. Vooral tijdens het eerste en tweede jaar heeft hij moeite gehad met het voldoen aan andere hun verwachtingen, aangezien hij de zoon van Harry Potter is. Hij wil graag iets doen waardoor hij herkent wordt als zichzelf en niet als 'de zoon van.'

    Kan er nog een chaser bij het Quidditch team?
    Ik wil best gewoon Will Dun voor het uiterlijk gebruiken, maar hij lijkt geen 15..

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 22:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    LittleBirdie schreef:
    Rol: Fred Jr.
    Voornaam: Fred
    Bijnaam: Fredje, Freddie
    Volledige naam: Fred Weasley Jr.
    Ouders: George Weasley en Angelique Johnsen Weasley
    Uiterlijk:



    Hij heeft niet de typische Weasley-look, doordat zijn moeder een donkere huid heeft, net zoals donker haar en donkere ogen. Toch heeft hij de lichtere variant van zijn vader geërfd. Ook heeft hij op zijn 15de besloten om zijn haar rood te verfen, zoals te zien is op de tweede foto. Zo voelt hij zich toch iets meer thuis in de Weasley familie.
    Leeftijd: 17 jaar
    Jaar: 7de
    Afdeling: Gryffindor
    Huisdier: -
    Patronus: Hyena, wat dezelfde schijnt te zijn als die van Fred Sr.
    Stok: 25 3/4 cm lang perenhout met de kern van
    Bloedstatus: Pureblood
    Extra: Hij is net zoals zijn vader en oom een van de Beaters in het Gryffindor zwerkbalteam en lijkt ook qua persoonlijkheid veel op hen.

    Rol: Ravenclaw meisje
    Voornaam: Alyssa
    Bijnaam: Al
    Volledige naam: Alyssa Jules Fender
    Ouders: Patrick Fender en Julia Bloom Fender. Haar vader was een tovenaar, haar moeder is een Dreuzel.
    Uiterlijk:



    Leeftijd: 16
    Jaar: 6de
    Afdeling: Ravenclaw
    Huisdier: Een sneeuwuil, Cupcake
    Patronus: Een sneeuwuil
    Stok: Een stok van kersenhout, 22 cm en de kern is een snorhaar van een Kneazle.
    Bloedstatus: Halfbloed
    Extra: Ze is een spion, maar dit komt doordat de Deatheaters haar jongere zusje, Elsa (10), hebben ontvoerd en haar zo onder druk zetten om voor hen te spioneren op Hogwarts. Dit omdat de Deatheaters niet alleen spionnen willen in Slytherin.

    Rol: Afdelingshoofd Slytherin en Charms lerares
    Voornaam: Logan
    Bijnaam: Proffesor
    Volledige naam: Logan Ann Goyle
    Ouders: Mr. en Mrs. Goyle, ze is het jongere zusje van Gregory Goyle
    Uiterlijk:


    Leeftijd: 26 jaar, ze was veel jonger dan haar oudere broer.
    Jaar: -
    Afdeling: Ze zat vroeger in Slytherin, vandaar ook dat ze afdelingshoofd is van deze afdeling.
    Huisdier: Een kater, Men, die meestal door de school heen sluipt en nauwelijks te vinden is op Logan's kamer.
    Patronus: Een alligator
    Stok: Haar toverstok is van ebbenhout, 28 cm lang en de kern is een haar van de staart van een Thestral.
    Bloedstatus: Pureblood
    Extra: Logan is een spionne, omdat ze net als haar ouders en broer een Deatheater is. Ze heeft alleen iedereen en alles er van weten te overtuigen dat ze niet zo was als haar ouders, alles om maar te zorgen dat ze de school opnieuw binnen zou komen. Ze houdt ook de leerlingenspionnen in de gaten en stuurt ze aan waar dit nodig is, ook diegene die gedwongen worden. Ook is ze zo iemand die haar lievelingetjes heeft, wat voornamelijk allemaal Slytherins zijn.

    Ik zal ze straks of morgen afmaken.


    Tadaaa af!

    Emrys schreef:
    (...)
    In de film is Angelique wel bruin maar in de boeken is er nooit iets van gezegd dus het zou nog steeds kunnen dan Fred gewoon blank is en dus ook ginger.
    En natuurlijk mag het afdelingshoofd van Slytherin een spion zijn.


    Nog bedankt voor het zoeken naar een potentiële Fred II. Maar ik heb wel besloten om hem een bruine huid te geven, maar dan wel met roodgeverfd haar, omdat hij bij de Weasleys wil horen :Y)
    En ik had ergens gelezen net (op een site die ik niet meer terug kan vinden ;S) dat J.K. Rowling het idee van een bruine Fred II eigenlijk wel toepasselijk vond, ook al is dit gekomen door de filmmakers, zodat George niet door zijn eigen zoon herinnerd zou worden aan zijn broer. Of dit waar is weet ik natuurlijk niet, maar ik vond het ook wel cool :D

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 22:27 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rol: Slytherin meisje.
    Voornaam: Catherine
    Bijnaam: Cath
    Volledige naam: Catherine Adriana Smith.
    Ouders: Desmyn en Marcus Smith.
    Uiterlijk:




    Leeftijd: 16 jaar .
    Jaar: Zesde .
    Afdeling: Slytherin.
    Huisdier: Sneeuwpanter welpje met de naam Ghost.
    Patronus: Tijger.
    Stok: K o m t.
    Bloedstatus: Pureblood
    Extra:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    IK zal vanmiddag alles bijwerken en dan komt ook gelijk het rollentopic online. Echt leuk dat er zo veel mensen meedoen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Rol: Schoolhoofd
    Voornaam: Gwaine
    Bijnaam: Gewoon Gwaine, bij de studenten vaak ook Professor of Waters. Een paar mensen noemen hem zelfsGwainiepainie
    Volledige naam: Gwaine Waters
    Ouders: Mary en Henry Waters
    Uiterlijk:




    Leeftijd: 28
    Jaar: /
    Afdeling: Hij heeft vroeger in Gryffindor gezeten.
    Huisdier: Een uil die Gaius heet
    Patronus: Een draak.
    Stok: Cedar hout 25,7 centimeter en als kern een feniks veer.
    Bloedstatus: Halfbloed
    Extra: Eoin heeft tijdens de tweede tovenaarsoorlog op Hogwarts gezeten in het tweede jaar. Hij is naar huis gestuurd toen het gevecht echt begon omdat hij te jong was maar hij heeft wel min of meer iets meegekregen. Hij heeft heel even als potions leraar gewerkt voordat McGonnagall opstapte als schoolhoofd en hij schoolhoofd is geworden. Hij neemt nog steeds lessen over als leraren ziek zijn of er iets anders aan de hand is waardoor ze niet kunnen werken. Maar het werk als schoolhoofd heeft toch best veel werk.




    Vraagje, is het oke als ik de vriendin mag worden van Drew? Want heb best een hele leuke rol er voor :).. Plus is het goed dat ze zwanger is van hem, maar dat hij er nog niks van afweet?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)



    Vraagje, is het oke als ik de vriendin mag worden van Drew? Want heb best een hele leuke rol er voor :).. Plus is het goed dat ze zwanger is van hem, maar dat hij er nog niks van afweet?



    Jouw personage is toch een leerling van 15?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    (...)


    Jouw personage is toch een leerling van 15?


    Ja true, maar maak dan nog een personage aan en die zou dan de vriendin worden van Drew als Emrys daar mee een is.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik kan btw morgen waarschijnlijk pas rond half 9 vanavond pas reageren, omdat ik vanaf half 5 moet werken.
    Dus is het niet misschien handiger als het speeltopic morgen of misschien later aangemaakt wordt, aangezien er ook andere mensen die vanavond niet of pas later deze avond online zijn?

    Persoonlijk vind ik het namelijk best vervelend als het al een tijdje bezig is en jij er dan maar in moet stappen op dat moment.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 15:28 ]

    Candira schreef:
    (...)



    Vraagje, is het oke als ik de vriendin mag worden van Drew? Want heb best een hele leuke rol er voor :).. Plus is het goed dat ze zwanger is van hem, maar dat hij er nog niks van afweet?

    I love drama dus natuurlijk mag dat leuk juist.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Directioners schreef:
    Ik kan btw morgen waarschijnlijk pas rond half 9 vanavond pas reageren, omdat ik vanaf half 5 moet werken.
    Dus is het niet misschien handiger als het speeltopic morgen of misschien later aangemaakt wordt, aangezien er ook andere mensen die vanavond niet of pas later deze avond online zijn?

    Persoonlijk vind ik het namelijk best vervelend als het al een tijdje bezig is en jij er dan maar in moet stappen op dat moment.

    IK zet hem vandaag toch online. Ik weet niet of er veel mensen weg zijn vanavond/morgen maar ik heb morgen niet echt genoeg tijd om alles te doen aangezien ik pas laat uit ben en aan mijn boekenbeurt moet gaan beginnen. Maar ik zal ervoor zorgen dat er niet al te veel gebeurt in de tijd dat jullie weg zijn en de trein komt niet aan voor iedereen minstens een post heeft.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Candira schreef:
    (...)

    Ja true, maar maak dan nog een personage aan en die zou dan de vriendin worden van Drew als Emrys daar mee een is.



    Ah, ik dacht al... Dan begreep ik je gewoon niet goed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het speeltopic


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."