• Om de titel te verklaren: ik wil mijn haren knippen in een nieuw kapsel maar ik weet niet precies wat ik er mee moet
    Dit ben ik dus:



    sowieso moet mijn haren worden bijgepunt maar ik zoek iets in de trant van dit:








    Maar mij lijk ook iets kort leuk maar ik ben bang dat ik daar een te dikke kop voor heb:Y):Y)

    Maar als jullie ideeën hebben, mogen jullie dat rustig zeggen :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je foto doet het niet.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Je foto doet het niet.


    26 - 02 - '16

    Ribery schreef:
    Je foto doet het niet.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zie jou niet, maar ik weet wel dat je heel veel werk aan dat kapsel zal hebben. Als je het niet wilt laten uitdunnen moet je het op de Christina Grimmie manier gaan doen en dat kost nogal wat tijd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zie je foto niet, maar ik gok dat het enorm veel werk is om elke dag te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zoals degene voor mij al zei kost het best veel tijd. Ook staat dit kapsel niet eens zo heel veel mensen -is mijn mening tenminste- dus als ik jou was, zou ik er nog even goed over nadenken. ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lol. Haar kort knippen, extensions erin gooien en klaar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Lol. Haar kort knippen, extensions erin gooien en klaar.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh ja, als je wilt dat het zo beetje opzij staat en zo en dat het bol lijkt, dan moet je het touperen. Dat is heel slecht voor je haar. Net als de extensions.


    26 - 02 - '16

    Macabre schreef:
    Lol. Haar kort knippen, extensions erin gooien en klaar.


    Bad decisions make good stories.

    Cyborg schreef:
    Oh ja, als je wilt dat het zo beetje opzij staat en zo en dat het bol lijkt, dan moet je het touperen. Dat is heel slecht voor je haar. Net als de extensions.

    Ligt er aan wat voor extensions.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ligt er aan wat voor extensions.


    De extensions zijn voor zover ik weet alleen voor het lange haar aan de onderkant. Het bovenste wordt vaak getoupeerd.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    De extensions zijn voor zover ik weet alleen voor het lange haar aan de onderkant. Het bovenste wordt vaak getoupeerd.

    Inbranden o.i.d is slecht, ja, maar clip-in of invlechten niet echt, volgens mij. En touperen is inderdaad slecht voor je haar, en meestal nog best pijnlijk ook. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Inbranden o.i.d is slecht, ja, maar clip-in of invlechten niet echt, volgens mij. En touperen is inderdaad slecht voor je haar, en meestal nog best pijnlijk ook. :')


    Klopt. De meeste mensen die zulk haar nemen laten het gewoon inbranden. Daarom zie ik, als ik dat soort mensen zie lopen, dat hun haren vaak helemaal uitgedroogd zijn of als stro zeg maar. Echt zonde.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Klopt. De meeste mensen die zulk haar nemen laten het gewoon inbranden. Daarom zie ik, als ik dat soort mensen zie lopen, dat hun haren vaak helemaal uitgedroogd zijn of als stro zeg maar. Echt zonde.


    Klopt , voor veel mensen is dit niet echt een mooi kapsel .
    Even voor Kittychan ; ik zie je foto niet , maar waarschijnlijk is dit heel lastig om te maken ( dit kapsel ) , maar dat geeft niet, als jij het ervoor over hebt .
    Dat moet je je alleen even afvragen (:
    Succes ! :)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa