• De nieuwe moderators zijn bekend! Het zijn er 6 geworden.

    DarkSavior
    Frodo
    madeupyou
    Nadal
    Macavity
    Tyrion

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ga steentjes naar je hoofd gooien hoor ;o

    Dan gooi ik steentjes terug mhuaua. :Y)


    -

    Hoeveel mods zijn er nu in totaal eigenlijk op quizlet? :3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Hoeveel mods zijn er nu in totaal eigenlijk op quizlet? :3



    1, 2, 3,... 4,... heeeeel veel :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Beckett schreef:
    Hoeveel mods zijn er nu in totaal eigenlijk op quizlet? :3
    15 mods, 2 administrators


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ofwel, allemaal voorbereid op een walm van topics die per ongeluk gesloten worden? *O*

    Daarom dat ik nu erg voorzichtig alles probeer uit te zoeken :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nogmaals, we hebben haar niet aangenomen omdat ze al erg lang mod is geweest of omdat we haar al kenden. We hebben haar aangenomen naar aanleiding van haar formulier, net zoals de andere vijf gekozen moderators.


    Dat geloof ik nog steeds niet. (cat)


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)15 mods, 2 administrators


    Je vergeet de béta's. :P

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nogmaals, we hebben haar niet aangenomen omdat ze al erg lang mod is geweest of omdat we haar al kenden. We hebben haar aangenomen naar aanleiding van haar formulier, net zoals de andere vijf gekozen moderators.


    Ik hoop niet op basis van alleen haar formulier dat zou niet bepaald goed zijn

    In ieder geval gefeliciteerd wie het geworden zijn, hoewel ik mijn twijfels hou


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dit is nogal... onverwacht. Niet allemaal namen die ik in mijn gedachten had. Ik ben zéér benieuwd. Misschien verander ik nog gedachten, maar op dit moment sta ik er nog sceptisch tegenover. Well, succes met jullie nieuwe job en sterkte met de 'oude' mods die het jullie op alle mogelijke manieren zuur zullen maken op 't modforum! (cat)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 21:26 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gefeliciteerd!^^


    •*• Lululu •*•

    Beckett schreef:
    (...)

    Maar hoe weet jij dan hoe goed haar formulier was?

    Maakt niks uit. Zo'n formulier is eigenlijk waardeloos. Sommige mensen laten beter zien hoe ze zijn in daden, in plaats van zo'n formuliertje. Er zijn daadkrachtige mensen nodig, die hun mannetje kunnen staan. Toevallig weet ik van deze mensen dat zij zich goed kunnen weren. En ja, ik let vaak op mensen hun gedrag. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gefeliciteeeeeeeerd mitchell

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 21:27 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gefeliciteerd, jullie verdienen het. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De mods zijn van hun geloof afgevallen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Destined schreef:
    (...)

    Ik hoop niet op basis van alleen haar formulier dat zou niet bepaald goed zijn

    In ieder geval gefeliciteerd wie het geworden zijn, hoewel ik mijn twijfels hou


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen