• De nieuwe moderators zijn bekend! Het zijn er 6 geworden.

    DarkSavior
    Frodo
    madeupyou
    Nadal
    Macavity
    Tyrion

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd iedereen!


    Stenenlikker

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Dat jij het niet goed hebt ingevuld, betekent niet dat het waardeloos is.

    Jezus, ik zeg toch net dat ik drie mensen veeeeel beter vind? :') Ik gun het de andere mensen veel meer dan mezelf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gefeliciteerd allemaal! *O*

    Ik moet zeggen dat ik een beetje verbaasd ben dat bepaalde mensen zijn gekozen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat er verstandige keuzes zijn gemaakt. Het wordt nog raar om al die nieuwe rode namen te zien. :'D
    We zijn nu trouwens ook een bèta kwijt. Was paars niet goed genoeg, Frodo? x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gefeliciteerd allemaal! *O*

    Ik moet zeggen dat ik een beetje verbaasd ben dat bepaalde mensen zijn gekozen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat er verstandige keuzes zijn gemaakt. Het wordt nog raar om al die nieuwe rode namen te zien. :'D
    We zijn nu trouwens ook een bèta kwijt. Was paars niet goed genoeg, Frodo? x')


    Hehhe, natuurlijk wel en ik ga jullie allemaal missen. Ik dacht gewoon van 'ik kan altijd proberen, waarschijnlijk wordt het toch niets'. En nu.. heb ik een rode naam :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De helft zag ik zooo aankomen. Maar gefeliciteerd, iedereen! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Frodo schreef:
    Ohmygod, dankjulliewel! ^^

    Bes heeft het land der bèta's verlaten. (no_chears)
    Nee, van harte gefeliciteerd allemaal! Hopelijk bevalt het en wordt er binnenkort niet al teveel per ongeluk met de topics geknoeid. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd, lieve Bes! <3.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De helft had ik wel verwacht en eerlijk gezegd verbaasde het me al toen ik op Quizlet kwam dat Mitchell geen mod was, nu dus wel en terecht (denk ik :p) Frodo, ik moet denk ik wel wennen aan je rode naam ipv paars, though het staat je goed :Y)

    Gefeliciteerd allemaal!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Maakt niks uit. Zo'n formulier is eigenlijk waardeloos. Sommige mensen laten beter zien hoe ze zijn in daden, in plaats van zo'n formuliertje. Er zijn daadkrachtige mensen nodig, die hun mannetje kunnen staan. Toevallig weet ik van deze mensen dat zij zich goed kunnen weren. En ja, ik let vaak op mensen hun gedrag. (cat)


    Ik vind het echt tof dat je m'n naam noemt, dat ik eventueel een geschikte mod zou kunnen zijn - Tja, zoiets is altijd maar af te wachten natuurlijk :'D
    Het is alleen dat een bepaalde keuze die gemaakt wordt, nooit iedereen tevreden kan stellen. Wat jij vind, hoeft niet zo te zijn dat anderen dat ook zo vinden. Neemt niet weg dat ik het echt wel super vind om te horen, natuurlijk (:
    Of het nu een goede keuze is, of juist niet, dat is toch pas achteraf te bezien. Daarbij vind ik zeker wel dat een aanmeldingsformulier ook zijn belang heeft, in deze bezie ik zo'n formulier hetzelfde als een sollicitatiebrief opsturen naar een werkgever.
    Wat Jaimsie al zegt, de mods beslissen en tja, ik denk dat een keuze uit zoveel aanmeldingen zoiezo niet gemakkelijk is en dat ze uiteindelijk hun eigen gevoel ook moeten volgen.
    Jaag je niet teveel op in hun keuzes, wie weet dat de nieuwe mods - en dan vooral degenen waarbij jij je twijfels hebt - je positief versteld doen staan (; Ze zullen niet voor niets gekozen zijn, iedereen heeft zijn/haar capaciteiten en aanvulling op zijn/haar manier binnen het team (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oeh, Bes en Anouk! Heel erg gefeliciteerd allemaal! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wow, over sommige beslissingen ben ik het zo oneens, dat het pijn doet. Gefeliciteerd nieuwe mods, ben benieuwd hoelang ik het hier uit ga houden :Y).


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    Wow, over sommige beslissingen ben ik het zo oneens, dat het pijn doet. Gefeliciteerd nieuwe mods, ben benieuwd hoelang ik het hier uit ga houden :Y).


    I know the feeling, maar dat heb ik bijna elke verkiezing haha.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    I know the feeling, maar dat heb ik bijna elke verkiezing haha.


    Ik herken het, maar ik ben blij voor de mensen die het zijn geworden.


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk had ik het al van sommige wel verwacht ^^
    Van Frodo & DarkSavior bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 22:12 ]

    MITCHELL!!! Iedereen gefeliciteerd!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis