• De nieuwe moderators zijn bekend! Het zijn er 6 geworden.

    DarkSavior
    Frodo
    madeupyou
    Nadal
    Macavity
    Tyrion

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Barnabas schreef:
    (...)
    Maakt niks uit. Zo'n formulier is eigenlijk waardeloos. Sommige mensen laten beter zien hoe ze zijn in daden, in plaats van zo'n formuliertje. Er zijn daadkrachtige mensen nodig, die hun mannetje kunnen staan. Toevallig weet ik van deze mensen dat zij zich goed kunnen weren. En ja, ik let vaak op mensen hun gedrag. (cat)


    Wel, ik eigenlijk nooit op Q. Dus ik zou het niet kunnen weten.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Gefeliciteerd iedereen! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Haha, dit was echt zo onverwachts, dank jullie!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het gaat enorm gek doen dat ik geen 'nieuwe' mod meer ben. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Parachutes schreef:
    Gefeliciteerd iedereen! *O*


    Can't control my second personality

    Barnabas schreef:
    (...)
    Maakt niks uit. Zo'n formulier is eigenlijk waardeloos. Sommige mensen laten beter zien hoe ze zijn in daden, in plaats van zo'n formuliertje. Er zijn daadkrachtige mensen nodig, die hun mannetje kunnen staan. Toevallig weet ik van deze mensen dat zij zich goed kunnen weren. En ja, ik let vaak op mensen hun gedrag. (cat)

    Dat jij het niet goed hebt ingevuld, betekent niet dat het waardeloos is.


    I am an idiot, I move.

    Wow, die had ik niet aan zien komen, haha. Dank jullie wel.Ik zal heel hard mijn best gaan doen c:
    En leren hoe het werkt, haha.


    Miep

    Scandal schreef:
    Het gaat enorm gek doen dat ik geen 'nieuwe' mod meer ben. =P


    Ik beschouwde jou eigenlijk al bijna meteen niet als 'nieuwe' mod. (cat) Het leek net alsof je gewoon bij de oudere hoorde.


    Your make-up is terrible

    Hemmings schreef:
    Gefeliciteerd allemaal! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Macavity schreef:
    Wow, die had ik niet aan zien komen, haha. Dank jullie wel.Ik zal heel hard mijn best gaan doen c:
    En leren hoe het werkt, haha.
    ANOUK WOEOEOE


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ImAwesome schreef:
    Gefeliciteeeeeeeerd mitchell

    Dankjewel :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Wtf. Dit snap ik nou niet. Waarom een ex-mod aannemen die al super lang mod is geweest? Ik ken vele anderen die veel geschikter zijn en die ook een kans verdienen. Ik kan het weten, want ik weet hoe iedereen zijn gedrag ongeveer is. (cat)
    Laat maar zitten. Ik ben het er in ieder geval niet mee eens. Ik had Merrows, Jaimes en Junns veel passender gevonden.


    Dat vind ik echt heel lief van je, maar ja, blijkbaar hebben de mods een beter gevoel bij haar, het zij zo (:

    Barnabas schreef:
    (...)
    Maakt niks uit. Zo'n formulier is eigenlijk waardeloos. Sommige mensen laten beter zien hoe ze zijn in daden, in plaats van zo'n formuliertje. Er zijn daadkrachtige mensen nodig, die hun mannetje kunnen staan. Toevallig weet ik van deze mensen dat zij zich goed kunnen weren. En ja, ik let vaak op mensen hun gedrag. (cat)


    Ghehe, ik weet nou niet of dat een positief of een negatief iets is dat mijn gedrag dus blijkbaar opvalt hahaha!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gefeliciteerd allemaal! ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Cas schreef:
    (...)

    Ik beschouwde jou eigenlijk al bijna meteen niet als 'nieuwe' mod. (cat) Het leek net alsof je gewoon bij de oudere hoorde.
    Dat gevoel had ik inderdaad ook ^^


    Life is hard and then we die

    Gefeliciteerd Mitchell ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered