• De nieuwe moderators zijn bekend! Het zijn er 6 geworden.

    DarkSavior
    Frodo
    madeupyou
    Nadal
    Macavity
    Tyrion

    Gefeliciteerd en welkom in ons team ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Waarom is iedereen zo blij voor Mitchell, stelletje slijmballen :')


    -

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik herken het, maar ik ben blij voor de mensen die het zijn geworden.


    Noem me maar egoïstisch of zo, maar ik ben lang niet blij voor iedereen, elke keer. (cat) En dan niet omdat ik het zelf wil worden haha, ik gun het sommigen gewoon niet.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Waarom is iedereen zo blij voor Mitchell, stelletje slijmballen :')


    Omdat hij al twee verkiezingen lang user-favorite is.


    Your make-up is terrible

    Daar zitten een paar hele goeie mods tussen!

    Edit: en de anderen ken ik niet genoeg om over te oordelen, voor iemand me besluit aan te vallen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 22:17 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cas schreef:
    (...)

    Noem me maar egoïstisch of zo, maar ik ben lang niet blij voor iedereen, elke keer. (cat) En dan niet omdat ik het zelf wil worden haha, ik gun het sommigen gewoon niet.

    Ik vind het maar raar dat zoveel mensen voor me zijn :'D Ik dacht dat toch zeker 80% van Q nu wel tegen me was.

    En door die stomme mod kleur is mijn naam nu wit en werkt mijn CSS script niet meer.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 22:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frodo schreef:
    (...)

    Hehhe, natuurlijk wel en ik ga jullie allemaal missen. Ik dacht gewoon van 'ik kan altijd proberen, waarschijnlijk wordt het toch niets'. En nu.. heb ik een rode naam :')


    Inderdaad, niet geschoten is altijd mis. ^^ Maar het staat je goed, dat rood, en ik denk dat je het ook wel goed zult doen als mod. Dan moeten bèta-offers maar gemaakt worden, I guess. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cas schreef:
    (...)

    I know the feeling, maar dat heb ik bijna elke verkiezing haha.


    Ja weet je wat het is, ik vertrouw sommige mensen 't modschap gewoon niet toe, en dan gaat de lol er ook snel vanaf. 't Is niks persoonlijks hoor, maar van sommige mensen moet ik het echt niet hebben dat ze modje gaan spelen bij alles waar ze het niet mee eens zijn.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    (...)

    Ja weet je wat het is, ik vertrouw sommige mensen 't modschap gewoon niet toe, en dan gaat de lol er ook snel vanaf. 't Is niks persoonlijks hoor, maar van sommige mensen moet ik het echt niet hebben dat ze modje gaan spelen bij alles waar ze het niet mee eens zijn.


    Ik vertrouw de meeste mods sowieso niet, dus wat maakt het ook uit als er een paar onbetrouwbare types bijkomen eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Heb dan eens het lef om namen te noemen. Dan kunnen wij het ook eens gaan verbeteren.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Heb dan eens het lef om namen te noemen. Dan kunnen wij het ook eens gaan verbeteren.


    Dat heb ik al vaak genoeg gedaan en ik ga er nu ook mee stoppen hier, want ik heb geen zin in weer hetzelfde gedoe als de vorige keer.


    Your make-up is terrible

    't Lef? Ik beledig liever geen mensen, weet je, krijg je meteen zo'n vloedgolf aan haat over je heen.


    i put the fun in funeral

    Cas schreef:
    (...)

    Ik vertrouw de meeste mods sowieso niet, dus wat maakt het ook uit als er een paar onbetrouwbare types bijkomen eigenlijk.
    Als je er maar op vertrouwt dat ik kom hardlopen op donderdag. (cat)


    Life is hard and then we die

    Unvernunft schreef:
    Heb dan eens het lef om namen te noemen. Dan kunnen wij het ook eens gaan verbeteren.


    Eerlijk gezegd zie ik madeupyou bijna nooit meer op het forum. Maar ik denk dat het merendeel de nieuwe mods persoonlijk niet mogen dan dat ze ongeschikt zouden zijn als in hun 'nieuwe functie'.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    Ik vind het maar raar dat zoveel mensen voor me zijn :'D Ik dacht dat toch zeker 80% van Q nu wel tegen me was.

    En door die stomme mod kleur is mijn naam nu wit en werkt mijn CSS script niet meer.


    We kunnen je ook weer ontmodden hoor, geen probleem ;p


    I am an idiot, I move.