• Ik heb toestemming van Yoda.






    Regels:

    * De regels van Quizlet.
    * Geef naamsveranderingen door in het topic.
    * Lever je opdracht in door een pb naar me te sturen.
    * Iedereen is speciaal, dus kraak elkaar niet af, en graag ook geen ruzie maken.
    * Als je al eerder hebt meegedaan aan een BFF wedstrijd, dan mag je de opdrachten die je daar gemaakt hebt, niet hier inleveren, maar gewoon een nieuwe schrijven.
    * Enjoy!


    Beoordeling:

    Er is geen limiet van mensen die mee kunnen doen, maar na de eerste opdracht zal ik mensen selecteren waarvan ik denk dat ze goed bij me passen. Dat betekent niet dat ik niet met de andere vrienden zou kunnen worden, maar dat ik gewoon denk dat we niet goed bij elkaar passen. Natuurlijk kan ik me daar altijd in vergissen.
    Er valt niemand af bij deze wedstrijd, en wie op het eind het hoogste eindcijfer heeft, heeft gewonnen. Je krijgt voor elke opdracht een cijfer wat ik in dit topic zal zetten en in de story.

    Ik let niet op spelfouten, aangezien het een BFF wedstrijd is.

    Prijzen:

    Omdat het een BFF wedstrijd is zal de prijs vriendschap zijn. Maar ik zal ook een maand lang reclame maken voor drie van jouw creaties, op mijn profiel en in mijn stories.

    Deadline:

    Je hebt 1 week te tijd voor het inleveren van je opdracht. Uitstel kun je vragen tot op de dag dat je je opdracht moet inleveren. In totaal kun je 4 dagen uitstel krijgen. Als je je opdracht na die 4 dagen nog niet hebt ingeleverd, dan zal er per dag één punt afgetrokken worden van je cijfer.
    Tenzij je even vermeld dat je het echt niet op tijd kan inleveren, zelfs niet met uistel erbij, dan zal ik er uiteraard rekening mee houden. Maar je moet er wel een goede reden voor hebben.

    Ik begin pas als er genoeg mensen zijn.

    Deelnemers:

    ~ Trenzalore
    9.5 - 9.0 - 0.1 - 0.1
    ~ Roar
    9.2 - 9.3 - 0.1 - 0.1
    ~ Caffeine
    8.8 - 9.3 - Ingeleverd - Ingeleverd
    ~ Malzahar
    8.8 - 8.6 - 0.1 - 0.1
    ~ Forsythia
    8.6 - 8.0 - Ingeleverd - Joker
    ~ Sivan
    8.5 - 8.5 - 0.1 - 0.1
    ~ Winterfae
    8.0 - 9.2 - Ingeleverd - Ingeleverd
    ~ xBoselfje
    8.0 - 8.6 - Ingeleverd - Ingeleverd
    ~ Rey
    7.8 - 9.0 - 0.1 - Joker
    ~ Nymphalidae
    9.0 - 8.4 - Ingeleverd - Ingeleverd

    De eerste opdracht.

    Presenteer jezelf aan me. Vertel over wat je hobby’s zijn, hoe je eruit ziet. Het maakt niet uit hoe, je kunt het in een SA doen, een gedicht. Je mag helemaal zelf bedenken hoe je het doet.


    Deadline van de tweede opdracht: 16 - 06 - '13

    De tweede opdracht.
    Bij deze opdracht moet je antwoord geven op de vragen die ik hieronder zet.
    Je moet de antwoorden verwerken in een soort verhaaltje. Er is geen minimum aan woorden, en ook geen maximum.
    O ja, sommige vragen kunnen raar zijn.^^
    Dit zijn de vragen:

    Hou je meer van dag of nacht, en waarom?
    Heb je het liever heel erg warm, of koud, en waarom?
    Van wat soort muziek hou je, en wat doet muziek met je?
    Van wat voor soort films en boeken hou je?
    Doe je aan sport, en zo ja, aan welke?
    En de allerbelangrijkste vraag:
    Van wat voor ijs hou je?
    Loop je liever op bloten voeten, sokken of schoenen?


    Deadline van opdracht 3/4/5: 28- 09 - '13

    Opdracht 3:

    Voor opdracht 3 moet je weer vragen gaan beantwoorden die je in een verhaaltje zet, maar nu zijn het wat meer serieuze vragen.

    1. Noem 3 goede eigenschappen van jezelf. *Als je er geen 3 weet maakt het niet zoveel uit.*
    2. Noem 3 slechte eigenschappen van jezelf. *Als je er geen 3 weet maakt het niet zoveel uit.*
    3. Als je iets aan jezelf zou kunnen veranderen, wat zou het dan zijn?
    4. Noem een quote die goed bij je past, en leg uit waarom die zo goed bij je past.
    5. Wat vind je mooi aan jezelf? En wat niet?


    Opdracht 4:

    Beschrijf wat vriendschap voor je betekent. Wat vriendschap is, wat het is om vrienden te zijn.

    Opdracht 5:

    Geef je mooiste herinnering met je vriend/vriendin.


    Let op: Hiervoor is er niet echt een deadline. Want ik begrijp dat je het misschien niet afhebt omdat je op vakantie ergens naartoe gaat waar je niet op het internet kan ofzo. Daarom zal ik jullie na de vakantie nog wat tijd geven.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 11:23 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Tayniss schreef:
    Wrennah -> Tayniss.
    Ik had een vraagje sinds ik al naar school moet enzo: Tot wanneer hebben we om alles in te leveren?

    Mijn zusje (ForeverWolf) zit nu naast me en zegt: "Ik heb nog twee weken vakantie, dus ik zal als ik thuiskom dan nog sowieso een datum vast stellen. Maar dat zal dan ook wel pas langer dan twee weken na de vakantie dat je het in hoeft te leveren. Want ik begrijp dat niet iedereen eraan kon werken, vanwege de vakantie. Ik zou zelf ook niet tijdens de vakantie de hele tijd willen om aan opdrachten te werken. Oh ja, btw, nog veel succes met school!"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Mijn zusje (ForeverWolf) zit nu naast me en zegt: "Ik heb nog twee weken vakantie, dus ik zal als ik thuiskom dan nog sowieso een datum vast stellen. Maar dat zal dan ook wel pas langer dan twee weken na de vakantie dat je het in hoeft te leveren. Want ik begrijp dat niet iedereen eraan kon werken, vanwege de vakantie. Ik zou zelf ook niet tijdens de vakantie de hele tijd willen om aan opdrachten te werken. Oh ja, btw, nog veel succes met school!"


    Oke, dan weet ik dat dus & Dankjewel D:


    -

    OnlyAShadow=Winterfae
    *whoehoe, IronArmy*


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Hazzlou --> Nymphalidae


    Love is like a butterfly, It can fly away.

    Tayniss --> Ellery


    -

    Scimmia --> Miuccia


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Veronicas -> Caffeine.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik stop, ik heb er echt geen tijd meer voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Appa --> Roar


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Morticia schreef:
    Ik stop, ik heb er echt geen tijd meer voor.

    Nooooooo! Don't you dare. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melding: 11 oktober moeten de opdrachten ingeleverd worden. Je hebt vanaf vandaag dus nog een maand de tijd.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oke maar de luiheid heeft mij nu te pakken.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    ForeverWolf went back to Wolfheart.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Holy shit!

    /gaat snel beginnen met schrijven.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 21:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Melding: De datum wordt aangepast. Je kunt nu tot de 28ste van deze maand je opdracht inleveren, want dan loopt de wedstrijd af. Ik zal daarna de beoordelingen in de story zetten omdat het topic dan gesloten is. Degene die wint moet me dan even een berichtje sturen met wat diegene reclame wil maken.
    Omdat het kort tijd is hoef je maar 2 opdrachten te doen van de 3. Je mag zelf kiezen welke. Sorry dat het zo kort is voor 2 opdrachten, maar het kan niet anders. Ik hoop dat jullie nog genoeg tijd hebben voor die 2 opdrachten, en anders moeten jullie het even melden want dan kan ik er iets op bedenken.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki