• Ik heb toestemming van Yoda.






    Regels:

    * De regels van Quizlet.
    * Geef naamsveranderingen door in het topic.
    * Lever je opdracht in door een pb naar me te sturen.
    * Iedereen is speciaal, dus kraak elkaar niet af, en graag ook geen ruzie maken.
    * Als je al eerder hebt meegedaan aan een BFF wedstrijd, dan mag je de opdrachten die je daar gemaakt hebt, niet hier inleveren, maar gewoon een nieuwe schrijven.
    * Enjoy!


    Beoordeling:

    Er is geen limiet van mensen die mee kunnen doen, maar na de eerste opdracht zal ik mensen selecteren waarvan ik denk dat ze goed bij me passen. Dat betekent niet dat ik niet met de andere vrienden zou kunnen worden, maar dat ik gewoon denk dat we niet goed bij elkaar passen. Natuurlijk kan ik me daar altijd in vergissen.
    Er valt niemand af bij deze wedstrijd, en wie op het eind het hoogste eindcijfer heeft, heeft gewonnen. Je krijgt voor elke opdracht een cijfer wat ik in dit topic zal zetten en in de story.

    Ik let niet op spelfouten, aangezien het een BFF wedstrijd is.

    Prijzen:

    Omdat het een BFF wedstrijd is zal de prijs vriendschap zijn. Maar ik zal ook een maand lang reclame maken voor drie van jouw creaties, op mijn profiel en in mijn stories.

    Deadline:

    Je hebt 1 week te tijd voor het inleveren van je opdracht. Uitstel kun je vragen tot op de dag dat je je opdracht moet inleveren. In totaal kun je 4 dagen uitstel krijgen. Als je je opdracht na die 4 dagen nog niet hebt ingeleverd, dan zal er per dag één punt afgetrokken worden van je cijfer.
    Tenzij je even vermeld dat je het echt niet op tijd kan inleveren, zelfs niet met uistel erbij, dan zal ik er uiteraard rekening mee houden. Maar je moet er wel een goede reden voor hebben.

    Ik begin pas als er genoeg mensen zijn.

    Deelnemers:

    ~ Trenzalore
    9.5 - 9.0 - 0.1 - 0.1
    ~ Roar
    9.2 - 9.3 - 0.1 - 0.1
    ~ Caffeine
    8.8 - 9.3 - Ingeleverd - Ingeleverd
    ~ Malzahar
    8.8 - 8.6 - 0.1 - 0.1
    ~ Forsythia
    8.6 - 8.0 - Ingeleverd - Joker
    ~ Sivan
    8.5 - 8.5 - 0.1 - 0.1
    ~ Winterfae
    8.0 - 9.2 - Ingeleverd - Ingeleverd
    ~ xBoselfje
    8.0 - 8.6 - Ingeleverd - Ingeleverd
    ~ Rey
    7.8 - 9.0 - 0.1 - Joker
    ~ Nymphalidae
    9.0 - 8.4 - Ingeleverd - Ingeleverd

    De eerste opdracht.

    Presenteer jezelf aan me. Vertel over wat je hobby’s zijn, hoe je eruit ziet. Het maakt niet uit hoe, je kunt het in een SA doen, een gedicht. Je mag helemaal zelf bedenken hoe je het doet.


    Deadline van de tweede opdracht: 16 - 06 - '13

    De tweede opdracht.
    Bij deze opdracht moet je antwoord geven op de vragen die ik hieronder zet.
    Je moet de antwoorden verwerken in een soort verhaaltje. Er is geen minimum aan woorden, en ook geen maximum.
    O ja, sommige vragen kunnen raar zijn.^^
    Dit zijn de vragen:

    Hou je meer van dag of nacht, en waarom?
    Heb je het liever heel erg warm, of koud, en waarom?
    Van wat soort muziek hou je, en wat doet muziek met je?
    Van wat voor soort films en boeken hou je?
    Doe je aan sport, en zo ja, aan welke?
    En de allerbelangrijkste vraag:
    Van wat voor ijs hou je?
    Loop je liever op bloten voeten, sokken of schoenen?


    Deadline van opdracht 3/4/5: 28- 09 - '13

    Opdracht 3:

    Voor opdracht 3 moet je weer vragen gaan beantwoorden die je in een verhaaltje zet, maar nu zijn het wat meer serieuze vragen.

    1. Noem 3 goede eigenschappen van jezelf. *Als je er geen 3 weet maakt het niet zoveel uit.*
    2. Noem 3 slechte eigenschappen van jezelf. *Als je er geen 3 weet maakt het niet zoveel uit.*
    3. Als je iets aan jezelf zou kunnen veranderen, wat zou het dan zijn?
    4. Noem een quote die goed bij je past, en leg uit waarom die zo goed bij je past.
    5. Wat vind je mooi aan jezelf? En wat niet?


    Opdracht 4:

    Beschrijf wat vriendschap voor je betekent. Wat vriendschap is, wat het is om vrienden te zijn.

    Opdracht 5:

    Geef je mooiste herinnering met je vriend/vriendin.


    Let op: Hiervoor is er niet echt een deadline. Want ik begrijp dat je het misschien niet afhebt omdat je op vakantie ergens naartoe gaat waar je niet op het internet kan ofzo. Daarom zal ik jullie na de vakantie nog wat tijd geven.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 11:23 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zet je vanavond de beoordelingen online, Wolfheart?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Geeft niet, ik begrijp je....
    Ik zal je van de lijst afhalen....


    Melding: Ik wil eerst even alle opdrachten binnen hebben, en de beoordelingen. Maar dat zal wel snel zijn. Maar ik denk niet dat ik mensen zal laten afvallen, omdat er al een paar mensen zich hebben uitgeschreven.
    Ik ben al redelijk ver met de beoordelingen.
    Oow shit ik was dit echt hellemaal vergeten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    People: Ik hoef nog maar 3 beoordelingen te gaan.^^

    @DamnBieber; Ghehe, kan gebeuren. Maar doe je nog wel mee?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 11:21 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mijn tekening staat er nog niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Mijn tekening staat er nog niet.


    Nu wel.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    People: Ik hoef nog maar 3 beoordelingen te gaan.^^

    @DamnBieber; Ghehe, kan gebeuren. Maar doe je nog wel mee?

    Oke. En hoever ben je nu met die beoordelingen? Want ik weet niet hoe lang of kort je ze maakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oke. En hoever ben je nu met die beoordelingen? Want ik weet niet hoe lang of kort je ze maakt.


    Ik ben klaar.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben best wel heel blij met mijn cijfer^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ook ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Yaay, een 8,6 (:


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Follower ;) ookal doe ik niet meer mee, ik volg het wel ;) (logisch!!!)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 18:16 ]


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Ik ben klaar.^^

    Dat deed je expres, flupster. -,-'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Dat deed je expres, flupster. -,-'


    Nee hoor.xD

    De tweede opdracht staat online!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ja, moet ik de eerste opdracht dan nog wel doen dan maak ik hem morgenochtend dan sta ik dan wat bvroeger op of moet ik metteen verder met de 2e=


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Ja, moet ik de eerste opdracht dan nog wel doen dan maak ik hem morgenochtend dan sta ik dan wat bvroeger op of moet ik metteen verder met de 2e=


    Ehm, je moet de eerste nog wel doen, omdat de cijfers anders niet uitkomen. Want het gemiddelde van je cijfers maakt bekend op welke plaats je staat.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki