• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jemig, we zijn toch een groepje? Ik leen mijn oortjes uit om dan die documentaire te kunnen kijken, ben ik degene die niet kan luisteren omdat de anderen al de oortjes hebben en half op me reageren tot helemaal niet. En dan zeg ik; Hey, laten we het over panda's doen. Dan reageren ze negatief; neh, geen panda's. Stelt iemand anders het voor: jaaaa, want panda's zijn zo lief en schattig.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 14:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    O, gaaf. Ik sta zelfs 2x bij topleden (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vinter schreef:
    (...)

    Had je die brieven nog geschreven? :]

    Jep. :Y)

    Ik krijg er ook iedere dag antwoord op via sms. Ik vind het geweldig! :D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Jep. :Y)

    Ik krijg er ook iedere dag antwoord op via sms. Ik vind het geweldig! :D


    Awh, wat leuk ^^


    i put the fun in funeral

    Oh god, zwarte band examen en ik moet er 450 euro voor betalen, errr.... En het is zó laat, maar we moeten nog met auto/trein, fuck.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Vuile kut Camera. Waarom sla je de foto nou niet op? Zo moeilijk is dat toch niet en je hebt alle rechten die je nodig hebt. Dit MOET af zijn voor morgen. Verdomme.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hm, Bastille vervangt Grouplove op Pinkpop... had eigenlijk toch wel zin in Grouplove D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom wordt je nou niet wakker? Doe het voor Dille.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Vandaag was echt geweldig. En die dans leraar die ons les gaf was ook nog eens knap woohoo. Oh en niet te vergeten: we hebben een geweldige choreo geleerd, die er super vet uitzag toen we 'm met de hele klas deden :Y)

    Waar blijft de tijd?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aaaah nee, en nu blijkt m'n moeder's schouder achteruit te gaan, ze mag echt niks meer tillen of doen en ik ga hier binnenkort weg dus moet m'n zusje alles voor me overnemen, maar ze is egoïstisch en hebberig dus ik weet niet of ze normaal gaat doen wanneer ik hier weg ben... ;c En dan nog die Fysio die ze misschien moet betalen als ze niet verzekerd is, maar die 450 euro examengeld...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Had me dan niet valse hoop gegeven door me op gesprek te vragen. Ik had kunnen weten dat ik het niet zou worden en dat is nu ook zo. I'm feeling so unhappy :c


    26 - 02 - '16

    Dus ik ben pessimistisch en dat kunnen ze opmaken uit een test, flikker toch op man. Gelukkig wel aangenomen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kat ga weg, je leidt me af.


    'Darling, just hold on'

    Ik word ALWEER verkouden. Rot op. Ik ben volgens mij geen enkele maand niet verkouden -_-"


    stay safe because I like being alive at the same time as you