• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Alayne schreef:
    (...)
    Ik zal het zo zeggen, jij bent eigenlijk de enige die actief lijkt te zijn x)

    Probleem is. Ik ben een beetje té actief. Ik moet rustiger aan doen en meer overleggen :x
    Ik weet trouwens dat de rest ook gewoon goed mee werkt hoor.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 13:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Probleem is. Ik ben een beetje té actief. Ik moet rustiger aan doen en meer overleggen :x
    Ik weet trouwens dat de rest ook gewoon goed mee werkt hoor.

    Haha, maar dat komt waarschijnlijk ook, omdat je nu nog heel enthousiast en gemotiveerd bent :'D Uit ervaring weet ik dat dat na enige tijd wel afneemt. Je moet die balans gewoon nog een beetje vinden, denk ik ^^ Ik bedoel 't ook zeker niet als kritiek tegenover die andere mod'jes', maar het is wel goed om je een beetje te laten zien en dan leer je 't ook sneller ^^ En daarnaast, fouten maken is menselijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga gewoon mijn Kung Fu-pak/broek mee naar Zwitserland nemen en, als ze niet te duur zijn, Kung Fu-schoentjes erbij, want dan ga ik gewoon trainen in de Alpen van die Schweiz. :'D Moet ik nog wel aan dat pak/broek en eventueel die schoentjes komen, LOL. D':

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 13:40 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Ik ga gewoon mijn Kung Fu-pak/broek mee naar Zwitserland nemen en, als ze niet te duur zijn, Kung Fu-schoentjes erbij, want dan ga ik gewoon trainen in de Alpen van die Schweiz. :'D Moet ik nog wel aan dat pak/broek en eventueel die schoentjes komen, LOL. D':

    Karate Kid all the way


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    Karate Kid all the way


    HAHA, never, mijn vereniging heeft niet eens banden of strookjes te verdienen. D': Maar ja, mijn conditie is hopeloos en het was echt om je de ogen uit de kop te schamen hoe vaak ik langs de kant zat. Dus ik wil mijn conditie trainen en wat oefeningen gaan oefenen. Ons huisje in Zwitserland staat ongeveer naast een heuvel, dus er is genoeg ruimte. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    HAHA, never, mijn vereniging heeft niet eens banden of strookjes te verdienen. D': Maar ja, mijn conditie is hopeloos en het was echt om je de ogen uit de kop te schamen hoe vaak ik langs de kant zat. Dus ik wil mijn conditie trainen en wat oefeningen gaan oefenen. Ons huisje in Zwitserland staat ongeveer naast een heuvel, dus er is genoeg ruimte. :'D

    Heheh, maar 't deed me er even aan denken :'D Ik zie 't al helemaal voor me, in je pakje bovenop de top van een berg, bij het ondergaan van de zon. Slechts een zwarte silhouette... (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alayne schreef:
    (...)
    Heheh, maar 't deed me er even aan denken :'D Ik zie 't al helemaal voor me, in je pakje bovenop de top van een berg, bij het ondergaan van de zon. Slechts een zwarte silhouette... (krul)


    Punt is dat je kans hebt dat het dus echt gaat plaatsvinden. :'D

    OT: Kreun, Duits leren... :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ontopic? Dit is geen gezellig kletstopic ^^


    I am an idiot, I move.

    We waren al uitgesproken :v

    Damn, ik ben echt 'n lui wezen. heb 't douchen nu al 3x uitgesteld. Whoops o.o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben het helemaal zat.


    'Darling, just hold on'

    Nog exact 2 weken...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Nog exact 2 weken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Requille schreef:
    Nog exact 2 weken...


    Ook nog exact twee weken tot ik eindelijk vakantie heb en ik mijn leven na alleen maar leren weer terug heb. Can't wait.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Whiieee =D
    Mijn crush die in Noorwegen aan het trekken is, belde me net! =D
    Hij was ergens bij bergen aan het wandelen waar heel veel bergriviertjes waren (wildwater) en toen dacht hij aan mij (omdat ik graag op wildwater kajak). Toen zag hij kajakkers en toen dacht hij al helemaal aan mij! Dus hij belde even. Ik vond het echt enorm lief. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Whiieee =D
    Mijn crush die in Noorwegen aan het trekken is, belde me net! =D
    Hij was ergens bij bergen aan het wandelen waar heel veel bergriviertjes waren (wildwater) en toen dacht hij aan mij (omdat ik graag op wildwater kajak). Toen zag hij kajakkers en toen dacht hij al helemaal aan mij! Dus hij belde even. Ik vond het echt enorm lief. *O*


    Had je die brieven nog geschreven? :]


    i put the fun in funeral