• 23 jaar na het einde van de tweede tovenaarsoorlog zit er een volledige nieuwe generatie op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Alles lijkt anders op de school alleen iedereen weet dat het niet heel veel verschilt. Natuurlijk is Lord Voldemort vermoord, maar er is een nieuwe Lord gekozen door de Death Eaters. The Lord Of The Shadows. The Lord Of The Shadows pakt de situatie beter aan als Voldemort dat heeft gedaan. Zo heeft hij het bijvoorbeeld voor elkaar gekregen spionnen in Hogwarts te krijgen…

    Speeltopic
    Rollentopic


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Unimaginable schreef:
    Waar moet ik op reageren?


    Leigh, Fred en Hugo geloof ik?


    Happy Birthday my Potter!

    LittleBirdie schreef:
    (...)

    Op de binnenkomst van Fred&Caleigh en daarna die van Albus en Ashanti (dacht ik.)


    Dit dus :')


    Happy Birthday my Potter!

    Aah, ik zal even reageren, ik hou mensen weer eens op


    We've lived in the shadows for far too long.

    altijd jij weer hé argh. *Dit is pure sarcasme.*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    altijd jij weer hé argh. *Dit is pure sarcasme.*


    Stiekem was je heel serieus....


    Happy Birthday my Potter!

    Haha
    Nee, maar soms reageer ik echt langzaam


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sjjt je weet dat niemand dat mag weten. Maar nee ik was echt niet serieus. Ik heb zelf meerdere keren gehad dat ik minstens een week op iemand moest wachten voor een post en dan wordt het pas echt irritant.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat valt nog mee, sommige mensen reageren gewoon helemaal niet meer. Of zijn opeens de rest van hun leven offline, dat heb ik ook een keer gehad. Dan vraag je je echt af wat er gebeurd is...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben ook niet de snelste hoor ;')


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    LittleBirdie schreef:
    Ik ben ook niet de snelste hoor ;')


    Bij mij verschilt het, maar ben meestal niet héél sloom. Tenzij ik geen inspiratie heb...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb twee keer in een RPG gezeten met iemand die één keer per week online was en dan soms nog niets poste. Die RPG ging ook best wel snel dood.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik doe soms echt aan teveel RPG's mee (zoals nu ook), maar ja, ik probeer wel overal minstens één keer per dag of twee dagen te reageren, voor hoever dat gaat.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik doe nu denk in totaal met 5 rpgs mee. Waarvan er drie alweer half zijn uitgestorven en eentje vrij irritant word gezien degene waarmee ik in een gesprek zit niet antwoord -.-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hmmm, zal ik wachten op een Hugo-reactie of alvast reageren met Caleigh?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik doe momenteel aan *Telt even*
    Eentje moet nog van start gaan (THG), Twee waar niet gereageerd wordt (Pokemon en THG), één waar ik nog op reactie wacht(Psychopath), en dan nog twee (Youtube en WIDM) plus deze is.... 7 of eigenlijk vijf.


    We've lived in the shadows for far too long.