• Gewoon een algemeen topic erover, omdat ik benieuwd was naar Q.

    Welke ben jij?
    Je hebt er een speciale Myers-Briggs test voor waar je kunt kijken welke je bent (ambivert kan natuurlijk ook) en wat voor een je bent.
    Hier is de test: Klik

    Ik ben zelf een ISTJ, wat staat voor Introvert Sensing Thinking Judging. Blijkbaar is mijn Feeling extravert. :')
    Je kunt ook makkelijk jouw "soort" Googlen en dan kun je lezen wat je sterke en zwakke punten zijn.
    Blijkbaar ben ik erg betrouwbaar, kan ik moeilijk nee zeggen, kan ik zeer slecht tegen ruzie en raak ik snel in paniek als iets niet volgens mijn persoonlijke schema gaat. Het zijn een paar punten uit mijn tekstje wat ook echt klopt. Als het voor mij bijvoorbeeld ook maar lijkt dat ik in een ruzie terecht ben gekomen of dat iemand vlakbij dat is, krijg ik al gelijk een naar gevoel, tot zware buikpijn aan toe.

    Voor wie niet weten wat introvert, extravert en ambivert is, hier is een link naar de Wiki-pagina omdat die het beter uitlegt dan ik waarschijnlijk kan.


    EDIT:
    Ik heb de link met de test bijgewerkt, omdat ik zelf vind dat deze test beter en preciezer is.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 21:43 ]

    Your type is: ENFP

    ENFP - "Journalist". Uncanny sense of the motivations of others. Life is an exciting drama. 8.1% of total population.


    No growth of the heart is ever a waste