• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Jah idd xd


    Lucky me :Y) ik wil niet dat de voorspelling uitkomt. ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Sadler
    Ze zegt dat het goed gaat. "Dat is mooi om te horen lieverd. Komt papa ook nog naar school toe?" Ik kijk haar vragend aan. "Met mij gaat het prima," geef ik dan als antwoord en haal een hand door mijn haar. Eigenlijk voel ik vrij weinig op het moment, maar dat betekent dus ook dat Katherine niet iets slechts kan voelen. Ik hoop maar dat Jake mijn briefje heeft gekregen. Ik kijk de gang door en dan zie ik Jake staan. "Je bent er," zeg ik dan, een glimlach komt op mijn gezicht.


    Katherine Garcia
    'Ik weet niet of hij komt' antwoord ik, 'volgens mij wist hij het zelf ook nog niet.' Ze zegt dat het goed met haar gaat, ze voelt niet zoveel dus ik kan ook niet voelen of dat waar is. 'Je bent er' zegt ze tegen iemand in de gang en ik hoor Jake's stem antwoorden. 'Hey' zeg ik met een glimlach tegen hem, eigenlijk verbaast dat hij zo kortaf was, wat was er tussen hun gebeurt?


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Jake geeft een redelijk kortaf antwoord, dus kijk ik gewoon weer terug naar Katherine. Ik probeer gewoon normaal te doen, wat ook wel lukt, maar heel even voel ik een ergernis. "Dan zien we vanzelf wel of papa komt of niet hè?" Ik glimlach naar Katherine en loop met haar door naar Jake. "Gaan we nog wat doen vandaag?" vraag ik aan Jake en kijk hem weer aan met een lieve glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik voel me nog steeds geïrriteerd door haar dus zeg gewoon. 'Kies jij maar.' De lieve glimlach doet wel een deel van de irritantie wegebben en ik kan er dus daardoor een klein glimlachje uit persen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik knik en merk dat ze een beetje geergerd is, ookal is het maar voor even, het lied me een beetje ongemakkelijk voelen aangezien ook jake geirriteerd was. Het voelde alsof ik ergens was waar ik nu niet hoorde te zijn, 'ik ga terug naar Tyler.. om te eten, denk ik' zeg ik glimlach naar jakee mijn moeder voordat ik terug de kantine in loop, naar Tyler toe 'sorry'










    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler
    'Ahn je laat me dus toch niet in de steek.' lach ik zachtjes en kijk haar aan. Ik blik even naar Leslie en Jake en frons even voor ik terug naar Katherine kijk. 'Ik zou graag naar de stad gaan vandaag, zin om mee te gaan?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Katherine zegt dat ze terug gaat en ik knik dan. "Ik zie je later vandaag wel, oke?" zeg ik tegen haar en kijk haar nog even na. Dan kijk ik weer terug naar Jake. "Misschien dat we gewoon een lekkere middag bij het meer kunnen doorbrengen? Of kijken of de nieuwe koning hier nog mensen heeft neergezet die Cimmeria teisteren?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Het meer lijkt me leuker.' zeg ik zachtjes en loop dan met haar de gang op aangezien ze ook geen eten meer heeft. 'Misschien moeten we Lexi en Nate meevragen, is anders zielig voor hen.' Het is en blijft mijn neef.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik pak Jakes hand beet en loop dan met hem mee. "Dat kan wel ja, gewoon een lekker dagje aan het meer." Hij stelt voor om Alexi en Nate mee te vragen en ik knik dan. "Oke, een roommate dag," glimlach ik dan. Ik stop even met lopen. "Het spijt me Jake, voor hoe ik deed." Ik buig me naar hem toe om een kus te geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar terug en trek haar even tegen me aan. Ik zucht dan tegen haar lippen aan en druk nog een kusje op haar lippen.
    Ik verstrengel onze vingers en loop naar de kamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Het lijkt alsof alles weer oke is, dus daar ga ik dan maar ook van uit. We lopen richting de kamer en ik doe de deur open. "Hey," zeg ik Nate en Alexi gedag. "Heeft iemand van jullie zin om mee te gaan naar het meer?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Nate knikt en ik zie Alexi aarzelend kijken. 'Kom op Alexi, die schaduw komt vast niet meer terug.' Ik hoop het maar of Leslie haar humeur slaat terug om. Na een aarzeling knikt ze dan toch en staat recht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik pak wat spullen zoals een handdoek en een boek. "Het komt wel goed," zeg ik dan tegen Alexi ook nog, om het een beetje goed te maken in verband met gisteren. "Dan kunnen we gaan?" zeg ik en ik loop de kamer uit met mijn armen vol spullen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik loop naast Leslie, gevolgd door een schoorvoetende Alexi en een zwijgende Nate.
    Als we bij het meer komen doet Alexi niet eens de moeite om van kleren te veranderen, ze springt met kleedje en al het water in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Het is stil terwijl we er heen lopen. Het voelt een beetje ontwenning om hier ook met Nate te lopen, want ineens is hij er weer na 17 jaar. Alexi springt gelijk het water in en ik leg een kleed op de grond. "Zo, voor als mensen lekker willen liggen ofzo." Ik trek mijn shirtje uit en heb al een bikini aan laten verschijnen. Mijn short houd ik nog wel aan. "Kan iemand mijn rug insmeren met zonnebrand?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 19:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.