• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik wil net voorstellen om het te doen als Nate me voor is. Ik kijk hem waarschuwend aan en laat hem dan maar doen. Ik ga liggen naast haar en hij gaat op haar kont zitten zodat hij haar rug in kan smeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Nate is degene die instemt en ik bedenk me dan dat ik misschien beter had kunnen vragen of Jake het zou kunnen. Ik lig op het kleed en voel dan hoe Nate op me kont komt zitten. "Dank je," zeg ik neutraal tegen Nate. Zijn handen voelen fijn aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik hou vanuit mijn ooghoeken Nate en Leslie in de gaten én Alexi voor het geval ze zo stom is om zich te proberen te verdrinken. Het zou toch niet werken. Ik zucht en zie plots een beweging links van me. Ik frons even als er niets is. Misschien inbeelding.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler
    'Ahn je laat me dus toch niet in de steek.' lach ik zachtjes en kijk haar aan. Ik blik even naar Leslie en Jake en frons even voor ik terug naar Katherine kijk. 'Ik zou graag naar de stad gaan vandaag, zin om mee te gaan?' vraag ik haar.


    Katherine Garcia
    'Eigenlijk was het een soort ontsnappingspoging, maar aangezien je anders helemaal alleen was besloot ik terug te komen,' zeg ik met een lieve glimlach die al snel veranderd in een grijns. 'Zonet leken ze geiriteerd en nu lopen ze weer hand in hand weg' mompel ik, hoe hadden ze het zo snel gedaan? 'Tuurlijk, wat wil je in de stad doen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Nieuwe sneakers.' grijns ik en kijk haar dan zielig aan. 'Je kan deze onschuldige lieve jongen toch geen nieuwe sneakers weigeren? Het is alles wat hij nog heeft in zijn leven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Mijn handen liggen onder mijn hoofd en mijn ogen zijn gesloten. "Mm, ik kan best zo blijven liggen, het voelt net als een massage." Het is gewoon een onschuldige opmerking en ik zucht dan een keertje zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk even naar Jake maar zie dan dat die afgeleid is door iets links van hem. Ik buig me naar haar toe en lach zachtjes. 'Een massage zeg je?' Ik begin de zonnecreme nu gewoon in te masseren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik lach zachtjes en ik knik dan. "Ja, dat zei ik ja," antwoord ik. De handen veranderen van techniek. In plaats van alleen insmeren, echt masseren. "Dit voelt nog beter," zucht ik dan zachtjes en blijf zo liggen en genieten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zie wat Nate doet en duw hem van haar. 'Zo is het genoeg.' zeg ik bars en jaloers. 'Gast doe normaal.' mompelt Nate waardoor ik hem kwaad aan kijk. Nate loopt naar het water en springt erin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Nieuwe sneakers.' grijns ik en kijk haar dan zielig aan. 'Je kan deze onschuldige lieve jongen toch geen nieuwe sneakers weigeren? Het is alles wat hij nog heeft in zijn leven.'


    Katherine Garcia
    'Nieuwe sneakers,' antwoord hij met een grijns als ik vraag wat hij in de stad wil doen en ik moet lachen. 'Ontschuldig en lief..' mimpel ik met een grijns, 'dat weet ik nog niet zo zeker.' Ik neem een hap van mijn appel, 'zijn je schoenen oud of wil je gewoon meer schoenen?'




    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ineens voel ik hoe Nate van me afgeduwd wordt. Gelijk kom ik overeind, als een reflex, op demonenreactie. "Wat is er?" vraag ik dan. Jake zegt jaloers tegen Nate dat het genoeg is. Ik zucht, dit gaat nog wat worden. Nate gaat het water in en ik kijk Jake dan aan. "Het was onschuldig Jake," zeg ik zachtjes, maar ik ga wel gewoon weer bij Jake zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    'Geen een van de twee, ben ze gewoon beu.' grinnik ik lachend en kijk haar aan. Ik pak de appel uit haar handen en bijt er in. 'Lekker.' grijns ik en kijk haar plagerig aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik antwoord er niet op en kijk naar de lucht. Figuren zoekend in de wolken, vind ik een konijn, een wortel, en zo verder.
    Ik voel dat Leslie terug naast me ligt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake antwoord niet en ik draai me op mijn zij. Ik kijk hem aan. "Alles oke?" vraag ik dan aan hem. Zachtjes streel ik over zijn borstkas en druk een kusje op zijn schouder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik heb gewoon niet graag dat hij je zo aanraakt na... ' Ik stop mijn zin. Na wat er gebeurt is, zeg ik in mijn hoofd verder.
    Het is dan wel 17jaar geleden het is nog steeds vers, de wond;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'