• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ik ben jouw vrouw Jake, al 17 jaar lang, en ik ben gelukkig met je," zeg ik zachtjes tegen hem. Ineens schiet de voorspelling weer door me hoofd heen. "Fuck," fluister ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ff douchen x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alweer? :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Geen een van de twee, ben ze gewoon beu.' grinnik ik lachend en kijk haar aan. Ik pak de appel uit haar handen en bijt er in. 'Lekker.' grijns ik en kijk haar plagerig aan.


    Katherine Garcia
    'Geen een van de twee, ben ze gewoon beu.' zegt hij grinnikend en hij kijkt me lachend aan, 'dat kan ook' antwoord ik met een grijns. 'Als jij mij meesleurt naar sneaker winkels sleur ik jou mee naar winkels die ik leuk vind' zeg ik met dezelfde grijns, plotseling pakt hij mijn appel uit mijn handen en neemt hij er een hap uit 'Lekker.' Ik weet dat hij me plaagt dus ik pak de appel gewoon terug en neem er zelf nog een hap van, 'inderdaad'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jah ruik nr mn werk, vis, vlees en frieten


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Wat is er?' vraag ik als ze vloekt en kijk haar met gefronste wenkbrauwen aan.
    Ik kijk dan terug naar boven.

    Tyler Parker
    'Deal.' glimlach ik. 'Laten we gaan shoppen.' Het klinkt raar maar na 17 jaar met Mayra onder één dak gewoond te hebben vind ik shoppen niet zo erg, als het maar niet te lang duurt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Er is niets," zeg ik dan en wrijf even over mijn voorhoofd. Dan kom ik overeind. "Even een duik nemen," zeg ik tegen Jake en druk een kus op zijn lippen. Ik loop naar het meertje en duik er dan in, daarvoor is het diep genoeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Owke'

    [geen inspi meer]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mijn Topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    'Wat is er?' vraag ik als ze vloekt en kijk haar met gefronste wenkbrauwen aan.
    Ik kijk dan terug naar boven.

    Tyler Parker
    'Deal.' glimlach ik. 'Laten we gaan shoppen.' Het klinkt raar maar na 17 jaar met Mayra onder één dak gewoond te hebben vind ik shoppen niet zo erg, als het maar niet te lang duurt.


    Katherine
    'Hoe wil je naar de stad? Rijdend, flitsend of vliegend?' Vraag ik hem, hij leek het helemaal niet erg te vinden om te gaan shoppen. Eigenlijk wou ik ook niet echt naar de kleding winkels, als ik kleren wilde zocht ik ze op op internet en lied ik ze meestal verschijnen.




    Don't be like the rest of them, darling

    [Lets just make some drama? :3]

    Leslie Sadler
    Ik kom bovenwater en kijk dan even om me heen. Ik grinnik zachtjes en laat dan Jake hier in het water verschijnen. "Nu ben je ook lekker nat," zeg ik plagend tegen hem.

    [Jake die geïrriteerd is ofzo? :3]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 20:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    'Wel rijd jij maar met de moto ik ga wel achterop.' grinnik ik aangezien het nog altijd haar voertuig is en niet het mijne.
    Ik laat wel een leren jasje voor me verschijnen omdat, ookal ga ik niet dood als ik val, ik me wel nog lelijk kan verwonden.

    Jake Sadler
    Ik grinnik eventjes maar bedenk me dan wat. Mijn gsm met alle fotos van Kate erop en haar muziek zat nog in mijn broekzak wat betekend dat die nu in het water is. 'Verdomme Leslie.' vloek ik en flits me terug naar het droge. ik haal mijn gsm uit mijn zak en kijk er wanhopig na. Laat mijn gsmkaart niet kapot zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Jake lijkt het leuk te vinden en dan ineens doet hij geïrriteerd. Hij vloekt en flitste zichzelf dan naar het droge. "En dan zeg je dat ik degene ben die niet meer vrolijk is," zeg ik bozig richting Jake. "Misschien moet je ook maar eens naar jezelf kijken."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je hebt net bijna al mijn herinneringen aan Kate geruïneert.' merk ik bits op als mijn gsm niet meer aan wil, of ja wel aangaat maar heel raar doet. Nate moeit er zich nu ook in. 'Je hebt toch nog dat fotoalbum?' zegt hij en ik kijk hem zo kwaad aan dat hij zwijgt. Ik draai me om en loop het bos in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Er verschijnen tranen in mijn ogen en ik flits me dan naar de kant, gelijk opgedroogd. "Alsof ik dat kon weten," zeg ik zachtjes, maar Jake loopt dan al het bos in. Ik voel me gelijk helemaal beladen met schuldgevoel en ik laat me dan terug op de grond zakken en steun met mijn armen op mijn knieën en verstop daar mijn hoofd in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.