• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    Mijn lichaam gloeide en mijn hart klopte sneller. Zelfs zonder dat hele gevoelens weten gedoe zou ze het moeten kunnen voelen. Ik kus haar teder terug en leg mijn arm om haar middel ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    AWWW KATH EN TY ZIJN ZO CUTE SAMEN <33333


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Mijn lichaam gloeide en mijn hart klopte sneller. Zelfs zonder dat hele gevoelens weten gedoe zou ze het moeten kunnen voelen. Ik kus haar teder terug en leg mijn arm om haar middel ondertussen.


    Katherine Garcia
    Hij kuste me terug en ik kan voelen en gewoon al merken dat hij hetzelfde voelt als mij. Ik voel zijn armen rond mijn middel en ga ik plaats van op mijn handen steunden op mijn ellenbogen steunen waarbij ik bijna bovenop hem lig. Mijn handen gaan langs mijn haar terwijl ik hem steeds weer terug kus.




    Don't be like the rest of them, darling

    Crave schreef:
    AWWW KATH EN TY ZIJN ZO CUTE SAMEN <33333


    I agree :3


    Don't be like the rest of them, darling

    To continue, waar moet ik op reageren? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    Na een tijdje moet ik haar iets van me afduwen omdat ik vergeet adem te halen door mijn neus. Ik hijg en kijk haar aan.
    Ik glimlach dan en trek haar dichter, in een knuffel.

    [Haha =P ff kijken dan wat de strenge vader gaat zeggen xd allemaal in jou handen El :p]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Jake Sadler
    'Ik weet niet wat we kunnen doen, hem tot in keer laten komen, de oude Ax en dan bedoel ik niet de playerige Ax, ik bedoel de Ax die flauwviel bij Alexi's geboorte. Die Ax moeten we terug krijgen. En ik heb geen idee, hij komt en gaat.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk naar Jake en luister naar hem. "Ik weet niet wat we zouden kunnen doen om hem tot een inkeer te doen komen. Het is Axton....hij is koppig en nu is hij al helemaal zichzelf niet meer. Ik weet niet eens hoe het komt dat hij ineens zo is geworden.."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Parker
    'Het is een sekte, die krijgt iedereen wel eens te pakken maar hoe je eruit geraakt...' ik denk na en kijk haar aan.
    'Nick! Nick zat toch in zo'n sekte ding?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Een sekte? Zou jij ooit in een sekte terecht raken? Nee toch?" Ik kijk hem aan en haal dan mijn schouders op. "Het was niet echt een sekte geloof ik...hoewel...hij had wel een tattoo en moest erheen als hij opgeroepen werd."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Misschien moeten we het er in elk geval eens over hebben met hem.' zeg ik tegen haar haar eerste vraag negerend.
    Wat moet ik zeggen? Dat Axton hier niet enkel voor Alexi is maar ook voor mij?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Na een tijdje moet ik haar iets van me afduwen omdat ik vergeet adem te halen door mijn neus. Ik hijg en kijk haar aan.
    Ik glimlach dan en trek haar dichter, in een knuffel.

    [Haha =P ff kijken dan wat de strenge vader gaat zeggen xd allemaal in jou handen El :p]


    Katherine Garcia
    Hij duwde me een beetje van zich af, hijgend, 'blijf ademen' zeg ik met een kleine lach en laat mijn hand langs zijn wang gaan. Hij glimlacht en trekt me dichter naar zich toe, in een knuffel. 'Wat wil je nu doen?'





    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    "Dat kan wel ja, maar ik heb Nick al een tijdje niet gezien...." Nu ik er eigenlijk over nadenk...is het wel een paar maanden geleden dat ik Nick gezien heb. "En Jake, jij raakt toch nooit in een sekte?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    'Blijven liggen of zwemmen?' mompel ik en leg mijn hoofd op het hare. Ik sluit mijn ogen en geniet van de zon.
    'Als je wilt bruinen is het nu het moment.' grinnik ik dan.

    Jake Sadler
    'Nee ik heb jou om me tegen te houden.' lach ik zachtjes en kijk peinzend voor me uit daarna. maar Axton had Alexi en is er toch in geraakt, wat gebruiken ze om mensen over te halen bij hen te komen, wat doen ze?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Blijven liggen of zwemmen?' mompel ik en leg mijn hoofd op het hare. Ik sluit mijn ogen en geniet van de zon.
    'Als je wilt bruinen is het nu het moment.' grinnik ik dan.

    Jake Sadler
    'Nee ik heb jou om me tegen te houden.' lach ik zachtjes en kijk peinzend voor me uit daarna. maar Axton had Alexi en is er toch in geraakt, wat gebruiken ze om mensen over te halen bij hen te komen, wat doen ze?


    Katherine Garcia
    'Liggen' antwoord ik en ga naast hem liggen, 'zullen we zo terug gaan naar school?' Vraag ik hem dan en ga zo liggan dat mijn hooft op zijn buik ligt.






    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling