• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Hij antwoord dat hij nadenkt over hoe hij zijn gedachten van zijn zus kan afschermen, maar op een manier dat ze nogsteeds met elkaar kunnen praten als een van hun in de problemen zit. 'Dat lukt je vast wel' zeg ik met een glimlachje, wanneer ik wat eten op mijn dienblad had gezet wachtte op Tyler terwijl ik de kantine door keek naar een lege tafel. In plaats van een lege tafel zag ik mijn moeder en Jake ruzie maken en jake vervolgens weg lopen, 'ik ga even naar mijn moeder, zie je zometeen wel weer oke?' Zeg ik tegen Tyler en zet het dienblad op een tafel en neem alleen een appel mee, ik loop naar mijn moeder die volgensmij net de kantine uit wil lopen. 'Hey' zeg ikmet een glimlach tegen haar, nog niks vragend over Jake.


    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 12:08 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik hoop dat Jake gewoon mijn briefje leest. Dan kunnen we het oplossen samen en weer blij zijn. Jake heeft namelijk wel gelijk, ik ben de laatste tijd nog amper vrolijk. Ineens word ik aangesproken en ik kijk opzij. "Hey," zeg ik dan zachtjes. Het is Katherine. Ik geef haar een knuffel en kijk haar aan. Ze is echt een heel mooi meisje. "Hoe gaat het met je? Wanneer ben je aangekomen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik krijg een briefje plots in mijn handen en zonder het te lezen weet ik al dat het van Leslie is. Ik lees het even vluchtig. Ik zucht en twijfel maar laat me dan in een lege buurt niet ver van Leslie verschijnen. Ik zie haar met Katherine praten en wacht eventjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Sadler
    Ik hoop dat Jake gewoon mijn briefje leest. Dan kunnen we het oplossen samen en weer blij zijn. Jake heeft namelijk wel gelijk, ik ben de laatste tijd nog amper vrolijk. Ineens word ik aangesproken en ik kijk opzij. "Hey," zeg ik dan zachtjes. Het is Katherine. Ik geef haar een knuffel en kijk haar aan. Ze is echt een heel mooi meisje. "Hoe gaat het met je? Wanneer ben je aangekomen?"


    Katherine Garcia
    'Hey' zegt mijn moeder zachtjes als ze me ziet en geeft me een knuffel, 'hoe gaat het met je? Wanneer ben je aangekomen?' Vraagt ze vervolgens. 'Met mij gaat het goed' antwoord ik met een glimlach, 'hoe gaat het met jou?' Vraag ik haar dan, het was een vraag waar ze wanneer ik het vroeg eigenlijk niet loog, ik zou het toch kunnen voelen als ik dat zou willen. 'Ik ben gister aangekomen'





    Don't be like the rest of them, darling

    [Pfieuw, ik was bang dat Jake een meisje zou tegenkomen ><]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [was dat ook eerst van plan ^^]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ze zegt dat het goed gaat. "Dat is mooi om te horen lieverd. Komt papa ook nog naar school toe?" Ik kijk haar vragend aan. "Met mij gaat het prima," geef ik dan als antwoord en haal een hand door mijn haar. Eigenlijk voel ik vrij weinig op het moment, maar dat betekent dus ook dat Katherine niet iets slechts kan voelen. Ik hoop maar dat Jake mijn briefje heeft gekregen. Ik kijk de gang door en dan zie ik Jake staan. "Je bent er," zeg ik dan, een glimlach komt op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    [was dat ook eerst van plan ^^]


    Bluuuhhhhhh :/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Jah ik ben er.' zeg ik simpel en kijk haar aan. Ik weet niet echt wat anders te zeggen of te doen voor het geval ze kwaad word of terug in een dip zit. Ik weet niet hoe ik dat kan voorkomen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik voelde het al toen Jake en Les ruzie kregen. >< maar ik had verwacht dat Jake anders zou reageren toen Leslie zijn koffie omgooide vanaf een afstand xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    heeft ze zijn koffie omgegooid? O.o


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik laat zijn koffie koud worden en dan omvallen op zijn dienblad. "Oeps."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lol daar over gelezen xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Lol daar over gelezen xd


    Ghehehe, gelukkig ^^ want anders had Jake misschien wel bozer geweest ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jah idd xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'