• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    Dramaqueen, denk ik als Jake wegloopt en zie Leslie dan zitten aan de kant. Ik zucht en ga naar haar toe. Ik sla troostend een arm om haar heen en trek haar wat tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik kijk op als ik ineens een arm om me heen voel. "Nate," zeg ik dan zachtjes. Ik laat hem mij tegen zich aantrekken en ik leun met mijn hoofd tegen zijn schouder. "Ik bedoelde het gewoon als een leuk grapje," zeg ik met een zachtjes stem. Ik bijt dan op mijn lip en kijk weer naar de grond toe. Nate hoeft niet de tranen in mijn ogen te zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, ik ben weer terug, was het hele weekend weg en had het druk met school.. Maar wat heb ik allemaal gemist?? En wat was de laatste reactie van Lucas, dan kan ik daarop reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Katherine Garcia
    'Is goed' zeg ik met een glimlach en sta op, ik neem nog een hap van mijn appel 'wil je nog een stukje appel?' Vraag ik hem en trek hem vervolgens mee naar buiten. Ik laat een donker bruin lere jasje verschijnenxen trek die aan, ik let niet echt op de mensen, wanneer ze het zouden zien zouden ze waarschijnlijk denken dat ze gek zijn of ze verkeerd hebben geken. Ik stap op mijn motor en start hem vervolgens.

    {Opgepakt door de politie voor te snel rijden? :3 }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nice idea, El]

    Jake Sadler
    Kwaad stamp ik een steentje weg die in de struiken verdwijnt. Er klinkt gegrinnik achter me waardoor ik me omdraai. Voor me staat één van de laatste personen die ik hier had verwacht. 'Axton?' zeg ik verbaast en Axton zijn grijns verbreed zich. 'Jake.' zegt hij gewoon als begroeting. 'Wat doe jij hier?' sputter ik verbaast en hij lacht eventjes. 'Mijn ex bezoeken.' zegt hij simpel en de puzzelstukjes vallen op hun plaats. De sms'jes van Alexi, de schaduw... 'Jij? Jij was htet die haar de stuipen op het lijf jaagde?' Zijn ogen schitteren gevaarlijk en zijn glimlach gaat de sadistische toer op. 'Tuurlijk, daar is ze toch alleen nog goed voor, voor mee te spelen.' En dan gaat hij verder. Iets serieuzer. 'En ik kom je overhalen om je bij ons aan te sluiten.' Ik negeer zijn laatste zin en besluit op een andere manier te proberen. 'Heb je Mayra en Tyler nog gezien na dat je Alexi hebt verandert?' Zijn uitdrukking verandert. 'Ja ze zijn hier.' ga ik verder. 'Axton stop hiermee voor er gewonden vallen, Alexi denkt dat ze gek word en als je kinderen hier achterkomen willen ze je niet meer zien maar nu? Nu missen ze hun vader.'

    Nate Sadler
    Ik weet het.' zeg ik enkel en probeer haar te troosten.

    Tyler Parker/Crawford
    Ik ga achterop zitten en houd har vast aan haar middel.
    Mijn voeten zet ik vast en leg mijn kin op haar schouder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lucas Booth
    Ik spring recht en loop haar achterna. 'Dank Je Casey, het is heel heel heel heel lief van je.' zeg ik terug vrolijk en loop met haar naar de kantine. Ik pak een dienblad voor mij en één voor haar, dan begin ik met eten uit te kiezen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Zit je lekker?' Vraag ik hem en draai mijn hooft naar mijn schouder, waar hij zijn kin op leunde om hem wat af te lijden. In de tussentijd porde ik hem in zijn zij met mijn hand en verscheen er een grijns op mijn gezicht, ik draaide mijn hooft terug en reed de weg op. Na een tijdje tijden (veel sneller dan er toegestaan was) hoorde ik politie sirenes, 'waarom geven ze niet gewoon op?' Mompel ik eigenlijk tegen mezelf en ga harder rijden, ik vloek als er plots een politiewagen voor ons rijd, net wanneer we op ee knein bijna afgelege weggetje rijden. Ik rem en draai mijn motor met behulp van mijn voet zodat we de andere kant weer op konder rijden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik grinnik lichtjes. 'Badass.' lach ik in haar oor en houd haar nog wat steviger vast.
    Ze weet vast wel wat ze aan het doen is.

    [Latijn aan het lerne]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    -I I I don't want that Jake is going to join Ax :c -

    Leslie Sadler
    "Misschien moet ik maar gewoon teruggaan naar de kamer," zeg ik dan zachtjes, "ik ben toch nergens goed voor op het moment en Jake en ik hebben alleen maar ruzie." Een snik komt dan over mijn lippen en ik sla een hand voor mijn mond dan, want dat had ik niet willen doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Leuk geprobeert, Jake.' zegt hij en kijkt me aan. 'Ik zie je wil nog eens.' en hij verdwijnt. Ik moet terug. Alexi waarschuwen en Leslie zeggen dat Lexi toch niet gek aan het worden is. Ik loop het bos uit en zie Leslie in Nate zijn armen. 'Gaat het lekker daar.' grom ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik grinnik lichtjes. 'Badass.' lach ik in haar oor en houd haar nog wat steviger vast.
    Ze weet vast wel wat ze aan het doen is.

    [Latijn aan het lerne]


    Katherine Garcia]
    'Ik ben niet voor niks een demon' zeg ik met een grijns, ik rij verder en hoor de politie wagen nogsteeds achter ons. 'Geef op' mompel ik geiriteerd, nu hoorde ik ook voor me een politie sirene, 'hoe komen ze plots aan zoveel auto's? Volgensmij hebben ze al een tijdje niks te doen' zeg ik en probeer te bedenken wat te doen, 'flitsen, gearresteerd worden of proberen een uitweg te zoeken voordat we gearresteerd worden' zeg ik dan vragend tegen tyler





    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ineens hoor ik Jake en ik kijk verschrikt achterom. "Jake! H-het is niet wat je denkt dat het is," zeg ik gelijk, "en dat klinkt als de slechtste smoes ooit, maar het is geen leugen. D-dit is gewoon onschuldig." Gelijk stap ik overeind, zodat Nate's arm niet meer om me heen ligt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler Parker
    '3de en als dat niet lukt flitsen.' glimlach ik en houd haar zo stevig mogelijk vast zodat ik niet val. We gaan steeds sneller en ik kijk even achterom waar ik de politie auto's ziet. 'Want mam vermoord me als ze borg voor me moet betalen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik kijk haar niet aan en kijk naar Lexi. 'Lexi, raad eens wie ik gezien heb ik het bos?' zeg ik en ze komt naar de rand. 'Wie?'
    Ik zwijg even. 'Axton.' Ze kijkt me met grote ogen aan. 'Ik zweer je Jake als dit een grap is dan...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Laten we ze opgepakt worden? Of niet? En zo ja, hoe laten we ze opgepakt worden?


    Don't be like the rest of them, darling