• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik glimlach als ik het strandje in me op neem. Het is hier geweldig. Stil, rustig, lieflijk, ... Ik ga op het zand zitten en doe mijn sweater uit. Het is te warm hier. De zon is doorgebroken en maakt alles nog mooier.


    Katherine Garcia
    Ik veranderde mijn trui in een bikini topje en ga naast hem ligen. sluit mijn ogen even aangezien ze aan de zon moeten wennen en open ze na ee n tijde. Het was hier warm en het en het enigste wat je kon horen was het water en een aantal
    Vogels in het bos.



    Don't be like the rest of them, darling

    @Jaimes, ik vind wat je nu hebt wel heel goed (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik zie dat ze aan het verbranden is en laat zonnecreme verschijnen. 'Niet schrikken.' grinnik ik en draai haar om om eerst haar rug en zo in te smeren met zonnecreme aangezien ze haar buik zelf kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    @Jaimes, ik vind wat je nu hebt wel heel goed (:


    Thanks c: Dit zijn pas 501 woorden xd en ik moet rond de 3000 zitten :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Thanks c: Dit zijn pas 501 woorden xd en ik moet rond de 3000 zitten :')


    That sucks..


    Don't be like the rest of them, darling

    succes... x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Thank you all ^^ maar ik heb hopelijk nog wel zat om over te vertellen (: en nu moet ik naar familie *zucht*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik zie dat ze aan het verbranden is en laat zonnecreme verschijnen. 'Niet schrikken.' grinnik ik en draai haar om om eerst haar rug en zo in te smeren met zonnecreme aangezien ze haar buik zelf kan.


    Katherine Garcia
    'Niet schrikken' zegt hij grinnikend, hij draait me om en begint mijn rug in te smeren. 'Koud' zeg ik met een lach en leg mijn hooft op mijn handen, 'het voelt wel fijn' mompel ik dan terwijl zijn handen over mijn rug gleden.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik lach zachtjes en zorg dat er geen één plekje overgeslagen word zodat er geen rode vlekken komen. 'Zo je rug en schouders zijn klaar.' glimlach ik en zucht. Het is net of het nog warmer word dus doe ik mijn shirt ook maar uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik lach zachtjes en zorg dat er geen één plekje overgeslagen word zodat er geen rode vlekken komen. 'Zo je rug en schouders zijn klaar.' glimlach ik en zucht. Het is net of het nog warmer word dus doe ik mijn shirt ook maar uit.


    Katherine Garcia
    'Dankje' zeg ik met een glimlach tegen hem en draai me om net op het moment dat hij zijn shirt uit trok, en zijn lichaam zag er helemaal niet verkeerd uit. Ik duwde hem op het zand na de zonnebrand uitbzijn hanren te hebben gepakt en draaide hem op zijn buik. 'Niet schrikken' fluisterde ik lachend in zijn oor, ik ging op zijn onderrug zitten zodat ik er beter bij kan en begon zijn rug en schouders in te smeren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik sluit mijn ogen als ik geniet van haar handen die mijn rug insmeren en een goedkeurend gemompel rolt over mijn lippen.
    Haar handen zijn gewoon zo zacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik sluit mijn ogen als ik geniet van haar handen die mijn rug insmeren en een goedkeurend gemompel rolt over mijn lippen.
    Haar handen zijn gewoon zo zacht.


    Katherine Garcia
    Ik hoor hem goedkeurend mompelen en smeer zijn rugben schouders in om vervolgens het flesje zonnebrand creme naast me neer te zetten . Eens kijken of hij tegen kietelen kon, ik begon met beide handen zijn zijen te kietelen.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Plots zijn haar handen weg en ik voel dat ze iets naar links leunt misschien voor de zonnecreme. Maar dan voel ik haar handen weer in mijn zijen en begin te lachen. 'S-stohooop.' hik ik maak spastische bewegingen;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Plots zijn haar handen weg en ik voel dat ze iets naar links leunt misschien voor de zonnecreme. Maar dan voel ik haar handen weer in mijn zijen en begin te lachen. 'S-stohooop.' hik ik maak spastische bewegingen;


    Katherine Garcia
    Hij begint te lachen en weet enigsinds het woord stop uit te brengen voordat hij een aantal spastische bewegingen maakt. Ik kietel hem nog even en ga dan weer naast hem liggen, 'wat wil je vandaag nog meer doen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik buig me heel maar dan ook heel dicht naar haar toe en fluister traag in haar oor. 'Ik vind dat je...' en dan flits ik haar het water terug inflits. 'Wraak verdient.' grijns ik dan gewoon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'