• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Dan voor... ' ik zucht en denk na. 'Het schoolbal?'
    Er moet toch een reden zijn om haar in een jurk te krijgen al is het dat.


    Katherine Garcia
    'Is dat niet aan het einde van het jaar?' Vraag ik hem doelend op het schoolbal, 'je antwoord nog niet op mijn vraag' zeg ik dan, hij maakt me nieuwschierg. Ik kijk hem aan en laat de jurk eerst fewoon, geen zin om nu mijn kleren te veranderen.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik kijk haar niet aan en doe een poging onverschillig te klinken. 'Ik vind een jurk je gewoon goed staan.' zeg ik.
    Eigenlijk vind ik haar echt... prachtig erin. Niet het stoere meisje maar gewoon een lief zacht meisje. Ok zo is ze niet maar ze ziet er nu zo uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik kijk haar niet aan en doe een poging onverschillig te klinken. 'Ik vind een jurk je gewoon goed staan.' zeg ik.
    Eigenlijk vind ik haar echt... prachtig erin. Niet het stoere meisje maar gewoon een lief zacht meisje. Ok zo is ze niet maar ze ziet er nu zo uit.


    Katherine Garcia
    Hij kijkt mebniet aan maar antwoord wel, hij zegt dat hij een jurk me goed vind staan, ik voel mijn wangen warm worden e weet zeker dat als ik nu in de spiegel keek ze een rode tint hadden. 'Ehm- Ik zal de jurk eerst even uit trekken' zeg ik en loop terug uet kleed hokje in en trek mijn eigen kleren weer aan, ik twijfel even maar besluit dan toch het blauwe jurkje mee het kleed hokje uit te nemen om het te kopen. Ik pak Tylers hand enctrek hem mee naar de balie om zijn hand daar weer los te laten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Ik betaal.' zeg ik met een glimlach tegen de verkoopster en mijn hand tintelt nog lichtjes na door het feit dat ze mijn hand vast had.
    Ik betaal het kleedje en pak het kleedje over. 'Jou keuze nu waar we naar toe gaan.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Ik betaal.' zeg ik met een glimlach tegen de verkoopster en mijn hand tintelt nog lichtjes na door het feit dat ze mijn hand vast had.
    Ik betaal het kleedje en pak het kleedje over. 'Jou keuze nu waar we naar toe gaan.' glimlach ik.


    Katherine Garcia
    Wanneer hij zegt dat hij betaalt weet ik dat ik er niks tegen kan doen dus breng ik er niks tegen in. Ik kijk om me heen naar de winkels wanneer hij zegt dat ik mag kiezen waar we nu heen gaan. 'Ik kan niet kiezen, kies jij maar' antwoord ik dan, ik kijk naar hem, wat hij net gezecht had was erg lief.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik lach. 'Komop Kath er moet toch iets zijn dat je wil doen?' glimlach ik en draag de zaak in mijn linkerhand.
    Ik ga niet de hele dag opvullen, het is ook haar dag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik lach. 'Komop Kath er moet toch iets zijn dat je wil doen?' glimlach ik en draag de zaak in mijn linkerhand.
    Ik ga niet de hele dag opvullen, het is ook haar dag.


    Katherine Garcia
    'Nee' antwoord ik met een lach, 'ik weet echt niks' ik krrk nog een keer om me heen enpakte yem weer bij zijn rechterhand vast en liep gewoon met hem mee tussen de winkels door.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Mijn hand tintelt terug en ik probeer het gevoel te onderdrukken omdat zij het kan voelen.
    Het is niet simpelder als ze weet wat je voelt. 'Wel...misschien eens kijken voor een motorhelm?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Mijn hand tintelt terug en ik probeer het gevoel te onderdrukken omdat zij het kan voelen.
    Het is niet simpelder als ze weet wat je voelt. 'Wel...misschien eens kijken voor een motorhelm?' vraag ik haar.


    Katherine Garcia
    Ik voelde dat hij een aantal gevoelens onderdrukte, waardoor ik ze niet kon voelen. 'Is goed' antwoord ik en zie een motorwinkel even verderop. Ik loop met hem erheen en laat zijn hand los als we binnen zijn zodat ik naar de zijkant van de winkel kan lopen, die helemaal vol staat met rijen vol helmen.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik kijk haar na en blijf even staan, na een tijdje heb ik maar door dat ik haar aan het aanstaren ben, ik schud mijn hoofd lichtjes, onopmerkelijk en loop haar achterna. Ik laat mijn ogen over de helmen glijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik kijk haar na en blijf even staan, na een tijdje heb ik maar door dat ik haar aan het aanstaren ben, ik schud mijn hoofd lichtjes, onopmerkelijk en loop haar achterna. Ik laat mijn ogen over de helmen glijden.


    Katherine Garcia
    Wanneer ik me even naar Tyler omdraai zie ik dat hij nawrbme kijkt, eventjes voordat hij naar me toe loopt. Ik draaide me weer om naar de helmen, eigenlijk had ik er geen, aangezien zelfs as ik viel ik niet dood kon gaan. Ik pak een van de helmen van een plank, een zwarebhelm met een aantal blauwe strepen.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Die is wel leuk.' glimlach ik en kijk haar aan. Ik neem een simpele zwarte helm van het rek en kijk haar met een glimlach aan.
    'Hoe zou jij eruit zien met een helm?' vraag ik me luidop af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Die is wel leuk.' glimlach ik en kijk haar aan. Ik neem een simpele zwarte helm van het rek en kijk haar met een glimlach aan.
    'Hoe zou jij eruit zien met een helm?' vraag ik me luidop af.


    Katherine Garcia
    'Die is wel leuk' zegt uij met een glimlach, doelend op de helm in mijn handen ik zie hem een zwarte helm pakken. 'Hoe zou jij eruit zien met een helm?' Vroeg hij, 'hetzelfde, maar dan is er minder van mijn gezicht zichtbaar' zeg ik met een lach en zet dan de helm op.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Doe die maar af, je bent veel mooier zonder helm.' glimlach ik en zet de zwarte op. Hij is redelijk zwaar maar het is verdraagzaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Doe die maar af, je bent veel mooier zonder helm.' glimlach ik en zet de zwarte op. Hij is redelijk zwaar maar het is verdraagzaam.


    Katherine Garcia
    Ik lach en zet de helm af, 'zet jij hem ook maar af' zeg ik haal zelf de hlm van zijn hooft, 'veel beter, nu kan in iedergeval je ogen zien' zeg ik meteen glimlach. Volgensmij kon hij wel rijden zonder helm.



    Don't be like the rest of them, darling