• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Weekend (: bijna vakantie


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik kies 2 rode kleedjes. Een lang en een kort. Ik geef ze aan Katherine.
    'Eerst deze en dan Deze' glimlach ik en kijk haar afwachtend aan. Ik wil haar gewoon eens in een kleedje zien.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik kies 2 rode kleedjes. Een lang en een kort. Ik geef ze aan Katherine.
    'Eerst deze en dan Deze' glimlach ik en kijk haar afwachtend aan. Ik wil haar gewoon eens in een kleedje zien.


    Katherine Garcia
    'Sinds wanneer vragen we niet of ik het wel wil doen?' Vraag ik hem en sla mijn hande over elkaar hij had twee rode jurken uitgezocht, een lange e een korte. 'Ik kan nog altijd protesteren hoor'



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Maar dat doe je niet.' lach ik en duw haar een kleedhokje in. Ik hang de kleedjes in het hokje en trek het gordijn dicht.
    'Maak me trots Kath.' grinnik ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Maar dat doe je niet.' lach ik en duw haar een kleedhokje in. Ik hang de kleedjes in het hokje en trek het gordijn dicht.
    'Maak me trots Kath.' grinnik ik zachtjes.


    Katherine Garcia
    'He!' Zeg ik wanneer hij me het kleedhokje in duwt en de jurkjes er op hangt om vervolgens er weer uit te stappen en het godrijn voor het hokje dicht te trekken. 'Maak me trots Kath' zegt hij grinnikend, 'ik haat je' mompelde ik en trok vervolgens na mijn jas uit hebben gedaan mijn trui over mijn hooft. Ik trok de rest an mijn kleren uit, tot mijn bh, hemd en onderbrok nog over waren en trok eerst en lange jurk aan. 'Kon je geen lelijkere jurk vinden?' Mompelde ik toen ik naar beneden keek naar de jurk. Waarom zaten de spiegels niet gewoon in het hokje?




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Draag hem met stijl die lelijke jurk, zoals je die noemt, heeft een prijskaartje van 2100 euro.' zeg ik. Swarovski steentjes en zo zijn er op genaaid. Ik trek het gordijn weg en bekijk haar met een glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Draag hem met stijl die lelijke jurk, zoals je die noemt, heeft een prijskaartje van 2100 euro.' zeg ik. Swarovski steentjes en zo zijn er op genaaid. Ik trek het gordijn weg en bekijk haar met een glimlach.


    Katherine Garvia
    'Waarvoor heb ik een lelijke dure jurk nodig?' Vraag ik hem, ik kwam amper op feesten of dergelijke. 'Ik vermoord je' zei ik toen hij met een glimlach naar me keek na het gordijn te hebben weg getrokken. Ik liep het hokje uit -voor zover dat ging- en keek in de sliegel, 'verschrikkelijk'



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Je hebt gelijk, je hebt iets eenvoudigers nodig.' zeg ik nadenkend. 'Doe die andere rode eens aan?' ik loop naar de rekken en zoek nog wat anders. Ik kies 3 kleedjes en geef ze haar. [ Een;twee;drie]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Je hebt gelijk, je hebt iets eenvoudigers nodig.' zeg ik nadenkend. 'Doe die andere rode eens aan?' ik loop naar de rekken en zoek nog wat anders. Ik kies 3 kleedjes en geef ze haar. [ Een;twee;drie]


    Katherine Garcia
    'Waarom doe jij de jurken niet aan?' Vraag ik hem en verander mijn kleren gewoon terugben leun tegen de muur. Ik zugt als hij terugkomt met nog eens 3 jurken. Ik verander zijn klerenin een van de lelijkste jurken die ik gezien heb, 'wat prachtig' zeg ik lachend.




    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik verander mijn kleren gewoon terug, ik heb een zus, dus ik ben deze geintjes al gewoon.
    Ik verander haar kleren in het blauwe kleedje. 'Kijk dit staat je mooi.' zeg ik zachtjes, het echt menend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik verander mijn kleren gewoon terug, ik heb een zus, dus ik ben deze geintjes al gewoon.
    Ik verander haar kleren in het blauwe kleedje. 'Kijk dit staat je mooi.' zeg ik zachtjes, het echt menend.


    Katherine Garcia
    Als ik naar beneden kijk zie ik dat ik plotseling het blauwe jurkje aan heb dat hij in zijn handen had zomet 'kijk dit saat je mooi' zegt hij, enhij lijkt het te menen. 'Ik doe niet aan jurkjes' mompel ik en kijk dan in de spiegel, het was een leuk jurkje, maar waar zou ik ooit een jurkje voor nodig hebben?




    Don't be like the rest of them, darling

    Im borred.. xd

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 20:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Komaan Kath je hebt toch wel één kleedje nodig in je kast? Voor uit te gaan? Voor een date?' zeg ik met een glimlach en kijk even of alles ok zit. Ik heb echt veel te veel tijd doorgebracht met mam en Mayra.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Komaan Kath je hebt toch wel één kleedje nodig in je kast? Voor uit te gaan? Voor een date?' zeg ik met een glimlach en kijk even of alles ok zit. Ik heb echt veel te veel tijd doorgebracht met mam en Mayra.


    Katherine Garcia
    'Uitgaan doe ik meestal in een bar of kroeg, en daten doe ik niet zo vaak, de laatste tijd niet in ieder geval' antwoord ik, sommige van de jongens -meestal de mensen- had ik nooit lang iets mee. En daarbij had mijn vader de gewoonte om ze 'goed te keuren' 'antwoord een op de vraag waarom je me in een jurk wilde zien.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Dan voor... ' ik zucht en denk na. 'Het schoolbal?'
    Er moet toch een reden zijn om haar in een jurk te krijgen al is het dat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'