• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Parker
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Misschien moeten we de motor al op gaan halen? Dan kunnen we hem testen?' vraag ik haar.
    Veel ideen heb ik niet meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes --> Crave


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Jaimes --> Crave


    WHAT? WHY?!


    Don't be like the rest of them, darling

    This is why


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Misschien moeten we de motor al op gaan halen? Dan kunnen we hem testen?' vraag ik haar.
    Veel ideen heb ik niet meer.


    Katherine Garcia
    'Is goed' antwoord ik en kijk even naar de man achter de balie die te druk is zijn krant te lezen en laat ons dan verschijnen voor de winkel. 'Hey' zeg ik met een glimlach tegen dezelfde jongen als net, na een tijdje kreeg ik de sleutels en een aantal papieren, hij zij dat de motor naast de winkel staat. 'Vangen' zeg ik tegen Tyler en gooi de sleutels naar hem toe.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik vang de sleutels, betaal de motor en loop naar buiten dan. Daar staat mijn motor.
    Met een glimlach loop ik ernaartoe en ik kijk Katherine aan. 'Lift nodig naar jou motor?' glimlach ik. Ik steek de zak met haar kleedje in een kleine opberging onder de zitting.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Hij betaalt en loopt vervolgens naar buiten, naar zijn motor. 'Lift nodig naar jou motor?' vraagt hij dan na de plastic zak waar mijn jurk in zat opgeborgen te hebben, 'jawel' antwoord ik en wacht tot ik opstap. 'hopelijk laat je moeder hem niet verdwijnen als ze hem ziet'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik lach. 'Dan laat ik hem gewoon terug verschijnen.' Als ik zeker weet dat ze er goed op zit start ik de motor en geef gas zodat ik al snel door de straten van de stad scheur. Ik glimlach en rijd naar de plek waar haar motor staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    'Goed plan' zeg ik met een lach wanneer ik achterop zit en mijn handen weer om zijn middel heb geslagen, met de snelheid die hij rijd zijn we al snel bij mijn motor aangekomen en stap ik af om de sleutels in het stopcontact te steken en er op te gaan zitten. 'Ik weet wel een leuke plek om naar toe te gaan, volg mij maar' zeg ik met een grijns en rij weg. We waren opweg naar een klein stukje strand, achter een groot bos waar mijn vader me vaak naar toe had genomen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik volgde haar en buigde me iets naar voren aangezien het dan makkelijker was om zo nog sneller te rijden, de wind buigde zo van me af en dreigde me er dan niet af te slaan. Ik volg haar en zie na een tijdje een bos.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Garcia
    Ik stop voor het bos en parkeer mijn motor daar en wacht even op Tyler. 'Ik wil je wat laten zien' zeg ik als hij er ook is, ik wacht tot hij van zijn motor stapt en neem hem dan mee door het bos naar het strand. 'Tadaa'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik glimlach als ik het strandje in me op neem. Het is hier geweldig. Stil, rustig, lieflijk, ... Ik ga op het zand zitten en doe mijn sweater uit. Het is te warm hier. De zon is doorgebroken en maakt alles nog mooier.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sorry voor de afwezigheid steeds :\ school is gewoon mega druk en ik ben ook bezig nu met mijn filosofie essay te maken wat best wel lastig is xd.

    Mag ik jullie ideeën hierover weten;

    Waarom is het dat euthanasie sneller geaccepteerd wordt in de sociale maatschappij dan zelfdoding?

    Dan kan ik kijken of ik het kan verwerpen of eventueel erbij kan aansluiten (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    haha omdat euthanasie anders is: dat gaat over mensen die pijn hebben , fysieke pijn die niet te genezen is en ze noemen het verlossen van de pijn terwijl zelfdoding mentale pijn is die ze denken te kunnen genezen en mensen denken altijd dat ze het zouden kunnen helpen verhelpen door te luisteren en zo, ben mijn wiskunde examen aan het leren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    haha omdat euthanasie anders is: dat gaat over mensen die pijn hebben , fysieke pijn die niet te genezen is en ze noemen het verlossen van de pijn terwijl zelfdoding mentale pijn is die ze denken te kunnen genezen en mensen denken altijd dat ze het zouden kunnen helpen verhelpen door te luisteren en zo, ben mijn wiskunde examen aan het leren.


    Thankyou voor je ideeën (: Ik had dit zelf al geschreven;

    “Weet je zeker dat je ertoe beried bent om euthanasie te plegen?” vroeg de dokter aan de man.
    De man knikte hierop, allang blij dat hij eindelijk van de pijn verlost was. Hij had afscheid genomen van zijn nabestaanden en kon vredig weggaan. De man ondertekende de papieren om er volledig mee in te stemmen dat hij dood wilde op deze manier. De man kreeg een paar dagen later een spuitje en gleed weg de eeuwige slaap in.

    -op het zelfde moment, maar een andere plaats-

    “Dit is mijn enige uitweg,” mompelde hij tegen zichzelf.
    Zijn handen trilden en zijn ogen waren leeg. Alle gedachten waren uitgezet.
    “De enige uitweg,” herhaalde hij weer.
    Hij stond op en keek zichzelf aan in de spiegel. Het maakte hem kwaad, want hij wist dat het allemaal zijn eigen schuld was. Niemand die om hem gaf.
    “Het is nu of nooit.”
    In zijn rechterhand lagen de pillen die hem zouden helpen. Een vredig eind aan alles, hoewel hij niet wist waar hij terecht zou komen. De Hemel, de Hel? Hij wist het niet, maar dit is wat hij wilde. Hij nam de pillen in en strompelde naar zijn bed. Hij had het idee dat hij haast al gelijk de medicijnen voelde werken. Hoewel hij niet verwacht had dat te voelen. Misschien was het wel waan.


    Vooropgesteld moet er één ding duidelijk gemaakt worden. Euthanasie is zelfdoding. Waarom is het dan zo dat euthanasie eerder geaccepteerd wordt, of beter verdragen wordt, dan wanneer mensen zelfdoding plegen?

    Wanneer er aan euthanasie gedacht wordt, dan denken mensen aan een rustige dood. Iemand wordt doodgemaakt en wordt zo verlost van de pijn. Bij euthanasie is er ook goedkeuring nodig van een dokter en dus is euthanasie ook niet altijd mogelijk. Bij zelfdoding denken mensen aan veel extremere gevallen. Een paar voorbeelden zijn dan jezelf voor een trein gooien, van een gebouw afspringen of je eigen polsen doorsnijden. –hoewel polsen doorsnijden overschat wordt, aangezien de fatale ader dieper ligt- . Wat mensen ook vaak als mening hebben over zelfdoding, is dat het egoïstisch is. Mensen ontnemen hun eigen leven en maken het zichzelf gemakkelijk. Waar ook aan gedacht moet worden bij extreme gevallen, is dat ook andere mensen er een trauma aan over kunnen houden. Wanneer je jezelf voor een trein gooit –om dat voorbeeld aan te houden- dan kan je de treinbestuurder traumatiseren, passagiers en ook de mensen die op het perron staan te wachten op hun trein. Dit zou dus een reden kunnen zijn dat euthanasie eerder geaccepteerd wordt dan zelfdoding. Toch lijkt dit het meest voor de hand liggende, want er zijn ook niet-extreme manieren waarmee je anderen traumatiseert zoals een overdosis aan pillen innemen. Zoals de jongen in de casus worden er dan teveel pillen ingenomen en hij krijgt een hartstilstand. De enige die er dan emotionele schade aan kunnen hebben zijn mensen die dicht bij hem staan in het leven, of stonden dus.

    Er zijn dus een extremere varianten van zelfdoding en minder extreme varianten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.