• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 20:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik buig me heel maar dan ook heel dicht naar haar toe en fluister traag in haar oor. 'Ik vind dat je...' en dan flits ik haar het water terug inflits. 'Wraak verdient.' grijns ik dan gewoon.


    Katherine Garcia
    Hij buigt zich heel erg dicht naar me toe en begint dan traag in mijn oor te fluisteren fluister 'ik vind dat je...' en hij flitst me het water in 'wraak verdiend' vervolgt hij met een grijns. Ik ga onderwater en laat me dan op Tylers rug verschijnen, met mijn handen om zijn nek, nu was hij ook nat.







    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Het deert me niet dat ik nat ben dus ik knuffel haar grinnikend terug. Ik ga nu over haar hangen en kijk haar peinzend aan eventjes.
    'Kan jij eigenlijk tegen kietelen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Het deert me niet dat ik nat ben dus ik knuffel haar grinnikend terug. Ik ga nu over haar hangen en kijk haar peinzend aan eventjes.
    'Kan jij eigenlijk tegen kietelen?'


    Katherine Garcia
    'Kan jij eigenlijk tegen kietelen?' Vraagt hij dan, ik flits me van zijn rug tegenover hem -met genoeg ruimte ertussen dat hij niet zomaar bij me kan. 'ik zou het niet proberen als ik jou was' zeg ik waarschuwen.



    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik grijns. 'Nee dus.' Ik pak een sprint en verschijn plots achter haar net zodat ik haar direct kan beginnen kietelen.
    'Dit is leuker dan wraak.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik grijns. 'Nee dus.' Ik pak een sprint en verschijn plots achter haar net zodat ik haar direct kan beginnen kietelen.
    'Dit is leuker dan wraak.'


    Katherine Garcia
    Hij lijkt naar me toe te sprinten maar verschijnt dan plotseling achter me, 'dit is leuker dan wraak.' Ik flits me weg uit zijn handen, in het bos en laat me even later weer voor hem verschijnen en duw hem op zijn rug in het zand. Ik kietel hem heel eventjes teewijl ik weer bovenop hem zit en stop dan. 'Ouder betekend ook sterker'


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik pruil en trek een zo zielig mogelijk gezicht. 'Niet eerlijk.' mompel ik als een klein kindje en kijk haar aan.
    Ze zit nog steeds boven me maar ik duw haar niet weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik pruil en trek een zo zielig mogelijk gezicht. 'Niet eerlijk.' mompel ik als een klein kindje en kijk haar aan.
    Ze zit nog steeds boven me maar ik duw haar niet weg.


    Katherine Garcia
    'Niet eerlijk' zegt hij met een heel erg schattig zielig gezicht. 'Awh, jongetje toch, wil je een kusje? Waar heb je pijn?' Zeg ik met een lach,
    hij doet niksbom me van hem af te duwen of me alweer proberen te kietelen.



    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 18:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    'Hier.' mompel ik en wijs naar mijn wang met nog steeds een zielig gezicht.
    Ik blijf gewoon liggen en houd het gezicht op zijn plaats.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    'Hier.' mompel ik en wijs naar mijn wang met nog steeds een zielig gezicht.
    Ik blijf gewoon liggen en houd het gezicht op zijn plaats.


    Katherine Garcia
    'Hier' zegt hij en wijst met een zielig gezicht naar zijn wang, ik buig me voorover waarbij ik mijn handen naast hem neerzet om niet te vallen en druk en kusje op zijn wang. 'Beter nu?' Vraag ik en blijf boven zijn gezicht hangen.






    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik schud nog steeds zielig kijkend mijn hoofd en wijs nu naar mijn andere wang. 'Daar doet het ook pijn.' zeg ik zielig.
    De plek waar ze me gekust heeft gloeit lichtjes. What the fuck is dit nu weer, denk ik wel, maar ik wil niet dat het gegloei ophoud.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik schud nog steeds zielig kijkend mijn hoofd en wijs nu naar mijn andere wang. 'Daar doet het ook pijn.' zeg ik zielig.
    De plek waar ze me gekust heeft gloeit lichtjes. What the fuck is dit nu weer, denk ik wel, maar ik wil niet dat het gegloei ophoud.


    Katherine Garcia
    Ik lach en druk ook een kus op zijn andere wang waarna ik erg dichtbij zijn gezicht blijf hangen. 'Nog ergens anders pijn?'

    Etenx


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik aarzel even. Misschien moet ik het niet doen maar het is wel mijn enige kans...
    'Ook hier.' zeg ik heel zachtjes en wijs naar mijn onderlip. Als ze me weg duwt en begin te lachen kan ik nog doen of het een grap is.

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik aarzel even. Misschien moet ik het niet doen maar het is wel mijn enige kans...
    'Ook hier.' zeg ik heel zachtjes en wijs naar mijn onderlip. Als ze me weg duwt en begin te lachen kan ik nog doen of het een grap is.

    [eten]


    Katherine Garcia
    'Ook hier' zegt hij heel zachtjes en wijst naar zijn onderlip, ik twijfel even, om te kijken of het geen grap is en druk dan zachtjes mijn lippen op die van hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Tot mijn verbazing kust ze me ook en ik kus haar lichtjes terug. Als ik mijn lippen van de hare haal staat er een glimlach op mijn gezicht die ik er niet af kan krijgen, natuurlijk is zij een demon dus kan het voor haar helemaal niets zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Tot mijn verbazing kust ze me ook en ik kus haar lichtjes terug. Als ik mijn lippen van de hare haal staat er een glimlach op mijn gezicht die ik er niet af kan krijgen, natuurlijk is zij een demon dus kan het voor haar helemaal niets zijn.


    Katherine Garcia
    Wanneer hij zijn lippen can die van mij haalt zie ik de glimlach op zijn gezicht maakte duidelijk dat het -gelukkig- geen grap was. mijn mondhoeken krulden omhoog en ook op mijn gezicht was een glimlach te zien, ik wilde zeker weten dat hij het meende dus drukte ik mijn lippen nog een keer op die van hem. Deze keer voelde ik in iedergeval dat ik het meende, ik had een raar gevoel in mijn buik, en ik wist zeker dat dat niet kwa omdat ik honger had.


    Don't be like the rest of them, darling