• Ja, gewoon omdat ik zo blij ben: Ik ben in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs! (:
    (Ik ben pas twee weken 17, haha) En wow, ze hebben me zo op de proef gesteld! Ik had namelijk vrijstelling voor mijn
    bijzondere verrichtingen dus ipv 30-40 minuten zou ik maar 20 minuten rijden, ze hebben me 35 minuten laten rijden!
    En ook nog eens op allerlei plaatsen waar ik nog nevernooit had gereden en toch is het me gelukt! ;D

    Eigenlijk was het super gezellig, mijn instructeur kon niet mee want ik had twee examinatoren en ik heb eigenlijk
    de hele rit gezellig zitten kletsen en woeh, maandag mag ik mijn rijbewijs ophalen (:

    Was wel een gedoe, we wilden hem aanvragen, maar hadden onderweg twee keer autopech :Y) Haha.

    Whoe feest \o/ Dat wilde ik dus kwijt (; Zat er namelijk echt heel lang over in, over mijn rijexamen, pfft.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gefeliciteerd! Ik ben zelf pas bezig met het sparen voor de rijlessen


    The odds are néver in our favor.

    Gefeliciteerd! De vrijheid als je een auto hebt, is echt heerlijk. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Knight schreef:
    Gefeliciteerd! Ik ben zelf pas bezig met het sparen voor de rijlessen


    Lang sparen, want het is duuuur :l Ik bespaar nu al zo'n 500 euro, enkel omdat ik geen herexamen + 10 lessen (speciale aanbieding) hoef te nemen dus. Ik moest het ook zelf betalen, maar mijn oma had me gelukkig geld nagelaten _O_

    Barnabas schreef:
    Gefeliciteerd! De vrijheid als je een auto hebt, is echt heerlijk. *O*


    Ik moet eerst nog een jaartje met mijn ouders, haha, maar dat komt wel goed (: Ik mag wel op brommer/scooter kwam ik achter, maarja, ik wacht wel een jaartje. Het heeft geen haast.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gefeliciteeeerd! Ik heb woensdag mijn volgende rijles *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Karev schreef:
    Gefeliciteerd! Ik moet nog een paar jaren wachten.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    DarkSavior schreef:
    Gefeliciteeeerd! Ik heb woensdag mijn volgende rijles *O*

    Veel succes!^^
    En ik moet nog een paar jaartjes wachten voordat ik de wegen onveilig kan maken. :Y)


    •*• Lululu •*•

    Gefeliciteerd!
    Ik denk dat auto rijden niet echt mijn ding zou zijn..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Gefeliciteerd! :'D


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    DarkSavior schreef:
    Gefeliciteeeerd! Ik heb woensdag mijn volgende rijles *O*
    Dempsey schreef:
    Veel succes!^^
    En ik moet nog een paar jaartjes wachten voordat ik de wegen onveilig kan maken. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Gefeliciteerd!


    Searching heavens for another earth

    Karev schreef:
    Gefeliciteerd! Ik moet nog een paar jaren wachten.

    Gefeliciteerd! Ik ga deze zomervakantie voor m'n rijbewijs! :)

    Gefeliciteerd!!!^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Gefeliciteerd! Ik heb mijn rijbewijs bij de tweede keer gehaald. (:


    Bad decisions make good stories.

    Gefeliciteerd! Ik ga over 'n maandje op, dus ik hoop dat ik het ook in een keer haal (':


    Travel far enough, you'll meet yourself