• Juni 1862, Engeland.
    De zomer breekt aan op het landgoed Norland. Lord Montrose en zijn gezin keren zoals elk jaar terug naar hun zomerverblijf op het platteland. De Lockheart familie wonen in het nabijgelegen landgoed Dashwood.
    De bevriende huizen en hun bedienden stortten zich in een zomer vol romantiek, vriendschap, plezier en drama.


    Regels:
    Minstens 6 regels
    OOC in het praattopic
    Speel alleen je eigen personage
    Naamsveranderingen en afwezigheid doorgeven
    Geen eendagsvliegen
    18+ toegestaan
    Tenzij ik anders zeg maak alleen ik nieuwe topics aan
    Max. 3 personages per persoon
    Niemand is perfect

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:


    Landgoed Norland

    Lord Montrose:
    Lady Montrose:Gereserveerd - Direwolf

    Montrose kinderen (, Max. 5):VOL
    Jane Emillia Montrose - 1,1 - vrouwelijk - 19 - Kilgarrah
    Anna Rose Montrose - 1,2 - vrouwelijk - 20 - mimsi
    William "Will" Thomas Montrose - 1,4 - mannelijk - 17 - CityOwls
    Arabella Tuesday Montrose - 1,7 - vrouwelijk - 21 - hazzakins
    Camille Jane Heatherford - 1,7 - vrouwelijk - 19 - Amissus

    Bedienden:
    Jonathan Mitchell - 1,3 - mannelijk - 23 -Llamarmy
    Aiden Nathaniël Thomson - 1,7 - mannelijk - 22 - Amissus
    Leslie Micheal Voilence. - 1,3 - mannelijk - 20 - Andhera
    Kaelah Arya Dae - 1,6 - vrouwelijk - 15 - Kilgarrah
    Jai Luke Rosefield - 1,10 - mannelijk - 22 - Sourire

    Landgoed Dashwood

    Lord Lockheart: Kyle Dominic Lockheart - 1,8 - 40 - Cyborg
    Lady Lockheart: Sadira Dreamea Lockheart - 1,9 - 39 - Aside

    Lockheart kinderen (Max. 5): VOL
    Damon Micheal Lockheart - 1,1 - mannelijk - 20 - Malino
    Airé-Jake Lockheart - 1,2 - mannelijk - 13 - CityOwls
    Amelia 'Amy' Gwendolynn Lockheart - 1,3 - vrouwelijk - 18 -Llamarmy
    Kai Damian Lockheart - 1,2 -mannelijk - 11 - XxPeetaxX
    Gereserveerd - vrouwelijk - Andhera

    Bedienden:
    Nicholas Gabriël Turner - 1,1 - mannelijk - 21 - Kilgarrah
    James Edmund Carter - 1,5 - mannelijk - 22 - Unchained
    Juliane Verona Carabain - 1,9 - vrouwelijk - 19 - Lavore
    Yuléne Amaris Oath - 1,7 - vrouwelijk - 18 - Arriver
    Cathrina Joël Jacobs - 1,10 - vrouwelijk - 19 - Sourire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:49 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Llamarmy schreef:
    Dacht ik al...


    Haha, mijn fout ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yayy Airé-Jake is niet meer de enige ginger :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hihi


    Bowties were never Cooler

    CityOwls schreef:
    Rol:
    Kind van de Montrose familie
    Naam:
    William "Will" Thomas Montrose
    Leeftijd:
    17 jaar jong
    Geslacht:
    Mannelijk/Jongen
    Beroep:
    Werkt niet.
    Uiterlijk(met foto):


    William heeft blond-bruine haren en mooie groene ogen, hij heeft beetje een gelige huidskleur. Hij draagt altijd lichte kledij en soms donker, als er niets anders is. Om zijn rechter pols heeft hij twee bandjes die hij zelf gemaakt heeft. In beiden staat een teken gegrafeerd in ijzer, de ene is een anker, voor de hoop, en de andere een vogel, voor de vrijheid. Op zijn gezicht staat meestal een dromerige uitdrukking .
    William is niet heel erg groot, hij is rond de 1.76 lang en weegt 56 kilo. Zelf vind hij zijn lengte goed en fijn.
    [Beetje inspiratieloos ]
    Innerlijk:
    William is een jongen die mensen graag helpt. Als hem iets gevraagd wordt zorgt hij ervoor dat het afgemaakt is, hoe lang het hem ook mag duren. William is een jongen die erg snel emotioneel geladen is. Hiij heeft hier zelf best wel last van. Het ene moment is William vriendelijk, en het andere moment kan zijn humeur omslaan in een enorme klootzak. Dit heeft hij niet onder controle, en het enige dat dan zal helpen is zichzelf opsluiting op een rustige plek waar hij even geen last zal hebben van andere. Wanneer dit gebeurt is, en hij heeft iemand pijn gedaan, zowel lichamelijk als mentaal, bied hij zijn welgemeende excuses aan.
    Wanneer je dit allemaal wegdenkt is William een aardige en sociale jongen, hij knoopt graag gesprekken aan met anderen en kan dan uren doorkletsen over een onderwerp. William is erg creatief en houd van schilderen, op zijn kamer heeft hij een schildersezel staan waar hij vaak gebruik van maakt. Hij geniet er zo erg van als hij schildert, hij is dan voor even in een andere wereld, zijn wereld. Veel van de schilderijen die hij maakt zijn pure fantasie. Wanneer hij er een af heeft hangt hij die op in zijn kamer, die ook wel als galerij dient. Hiij kan ook uren naar zijn schilderijen staren. Voor zijn ogen lijkt het dan net op ze tot leven komen en ziet zich als een film voor hem afspelen.
    William houd ervan om buiten te zijn, in de frisse lucht , in het gras liggen en lekker wegdragen als hij naar de wolken kijkt. Wanneer hij dit doet voelt het voor hem als een perfect leventje. Hij is een echte dromer, en soms wil het wel eens zo zijn dat hij je niet hoort, al praat je hard tegen hem. Hij sluit zich namelijk helemaal af van de mensen om hem heen. Zijn fantasie is voor hem de werkelijkheid.
    Extra:
    William heeft een groot geheim die hij met zich meedraagd, iets, dat als het vrijkomt, zijn hele leven een hel zou maken. Hij valt op mannen, niet van rond zijn eigen leeftijd, nee juist mannen van een paar jaar ouder. Meiden heeft hij nooit interressant gevonden, al deed hij het wel alsof, zodat het niet gemerkt zou worden.


    Aanpassing gedaan, wilde ene persoon met een geheim hihi

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 19:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wil iedereen er rekening mee houden dat we halverwege de 19de eeuw zitten?
    Meiden dragen dus geen broeken of gewaagde kleding!
    Het is juist een schande om een relatie te hebben als adellijke dame!
    Het is ook niet vreemd om nog maagd te zijn al je nog niet getrouwd bent, zo hoort het zelfs!


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Aangepast


    Bowties were never Cooler

    Ok... aangepast


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rond die tijd werd de broek voor vrouwen langzaam aanvaardbaar, tot de 19e eeuw was een broek dragen voor een vrouw strafbaar, daarna werd het langzaam ingevoerd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga nu naar Tros muziekfeest in de stad. Later


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ubiquitous schreef:
    Rond die tijd werd de broek voor vrouwen langzaam aanvaardbaar, tot de 19e eeuw was een broek dragen voor een vrouw strafbaar, daarna werd het langzaam ingevoerd.

    dat in de twintigste eeuw, tussen 1920 en 1930 langzaam, wij zitten zo'n zestig jaar eerder


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Kilgarrah schreef:
    (...)
    dat in de twintigste eeuw, tussen 1920 en 1930 langzaam, wij zitten zo'n zestig jaar eerder


    Trust me, ik heb net een hele hoop gegoogeled en ook eerder voor mijn eigen RPG en ik las ook dat vrouwen in de 15e eeuw al broeken droegen als ze mannenwerk deden, zelfs Jeanne d'Arc moest een broek (harnas) dragen (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    dat is geen adel :p en niet in GB.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 19:47 ]


    Bowties were never Cooler

    True, maar de bedienden zouden dus prima broeken kunnen dragen als zij mannenwerk doen (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Trust me, ik heb net een hele hoop gegoogeled en ook eerder voor mijn eigen RPG en ik las ook dat vrouwen in de 15e eeuw al broeken droegen als ze mannenwerk deden, zelfs Jeanne d'Arc moest een broek (harnas) dragen (;


    No offense maar ik heb net ook aardig wat gegoogled. Daarbij gaat dit over een adellijke dame en zelfs voor de gewone vrouw was het volgens veel mensen schandelijk een broek te dragen dus een adellijke dame doet dat niet.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Aha, ik dacht over vrouwen in 't algemeen. Anyway, Jeanne d'Arc was wel een stoer wijf met een broek :Y) haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.