• Juni 1862, Engeland.
    De zomer breekt aan op het landgoed Norland. Lord Montrose en zijn gezin keren zoals elk jaar terug naar hun zomerverblijf op het platteland. De Lockheart familie wonen in het nabijgelegen landgoed Dashwood.
    De bevriende huizen en hun bedienden stortten zich in een zomer vol romantiek, vriendschap, plezier en drama.


    Regels:
    Minstens 6 regels
    OOC in het praattopic
    Speel alleen je eigen personage
    Naamsveranderingen en afwezigheid doorgeven
    Geen eendagsvliegen
    18+ toegestaan
    Tenzij ik anders zeg maak alleen ik nieuwe topics aan
    Max. 3 personages per persoon
    Niemand is perfect

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:


    Landgoed Norland

    Lord Montrose:
    Lady Montrose:Gereserveerd - Direwolf

    Montrose kinderen (, Max. 5):VOL
    Jane Emillia Montrose - 1,1 - vrouwelijk - 19 - Kilgarrah
    Anna Rose Montrose - 1,2 - vrouwelijk - 20 - mimsi
    William "Will" Thomas Montrose - 1,4 - mannelijk - 17 - CityOwls
    Arabella Tuesday Montrose - 1,7 - vrouwelijk - 21 - hazzakins
    Camille Jane Heatherford - 1,7 - vrouwelijk - 19 - Amissus

    Bedienden:
    Jonathan Mitchell - 1,3 - mannelijk - 23 -Llamarmy
    Aiden Nathaniël Thomson - 1,7 - mannelijk - 22 - Amissus
    Leslie Micheal Voilence. - 1,3 - mannelijk - 20 - Andhera
    Kaelah Arya Dae - 1,6 - vrouwelijk - 15 - Kilgarrah
    Jai Luke Rosefield - 1,10 - mannelijk - 22 - Sourire

    Landgoed Dashwood

    Lord Lockheart: Kyle Dominic Lockheart - 1,8 - 40 - Cyborg
    Lady Lockheart: Sadira Dreamea Lockheart - 1,9 - 39 - Aside

    Lockheart kinderen (Max. 5): VOL
    Damon Micheal Lockheart - 1,1 - mannelijk - 20 - Malino
    Airé-Jake Lockheart - 1,2 - mannelijk - 13 - CityOwls
    Amelia 'Amy' Gwendolynn Lockheart - 1,3 - vrouwelijk - 18 -Llamarmy
    Kai Damian Lockheart - 1,2 -mannelijk - 11 - XxPeetaxX
    Gereserveerd - vrouwelijk - Andhera

    Bedienden:
    Nicholas Gabriël Turner - 1,1 - mannelijk - 21 - Kilgarrah
    James Edmund Carter - 1,5 - mannelijk - 22 - Unchained
    Juliane Verona Carabain - 1,9 - vrouwelijk - 19 - Lavore
    Yuléne Amaris Oath - 1,7 - vrouwelijk - 18 - Arriver
    Cathrina Joël Jacobs - 1,10 - vrouwelijk - 19 - Sourire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:49 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Kilgarrah schreef:
    @Appa&LIamarmy, op welk landgoed?
    De rest, is goed


    Norland.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Kind Montrose
    Naam: Anna Rose Montrose
    Leeftijd: 20
    Geslacht: vrouwelijk
    Beroep: -
    Uiterlijk(met foto):


    Anna Rose heeft donker bruin haar en bruine ogen. Ze is ongeveer 1,76m lang en heeft een vrij normaal postuur. Ze is niet heel slank, maar mollig is ze ook niet.
    Innerlijk: Anna Rose heeft een sterk karakter en een eigen mening, maar is over het algemeen vrij rustig en aardig. Ze houdt zich vaak meer op de achtergrond, al overtuigd ze mensen graag van haar mening als er een discussie aan de gang is. ze houdt ervan om lol te maken en doet dit vooral door te gaan paardrijden.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 13:24 ]

    Rol:
    Zoon Dashwood
    Naam:
    Kai Damian Lockheart
    Leeftijd:
    11
    Geslacht:
    man
    Beroep:
    zoon zijn
    Uiterlijk(met foto):




    Innerlijk:
    Kai is een jongen die ervan houdt om op avontuur te gaan. Hij speelt het liefst de hele dag buiten, maar hij moet ook nog leren en alles, waar hij een hekel aan heeft. Hij let echt niet op als hem iets word gezegd, en gaat lekker zijn eigen gangetje. Anderen verwachten daarom ook niet veel van hem. (nooit goed geweest in het beschrijven van karakters)
    Extra:
    Nope


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol:
    Kind van de familie Lockheart
    Naam:
    Airé-Jake Lockheart.
    Leeftijd:
    13
    Geslacht:
    Mannelijk/Jongen
    Beroep:
    Is nog in de leer.
    Uiterlijk(met foto):


    Airé-Jake zijn haren zijn opvallend oranje-rood van kleur, hij heeft lichtblauwe ogen en een bleke huid. Dit alles matcht leuk bij elkaar. Het liefst draagt Airé-Jake donkere kleren, die kleuren passen allemaal niet zo bij hem vind hij zelf. Hij heeft om zijn linker pols een van kalfsleren gemaakt bandje, deze heeft hij ooit ergens gevonden, en sindsdien draagt hij hem altijd. Hij gelooft erin dat het bandje geluk brengt. Hij zal hem ook nooit afdoen, zelfs niet als het duizendmaal gevraagd word. Hij heeft een zacht en vriendelijk uiterlijk, en dat terwijl hij van innerlijk een echt boefje is. Met zijn rode haartjes is hij een beetje anders dan de rest van de familie,[tenzij een ander ook rode haren heeft, maar dan pas ik dit aan ^-^] maar hij is van volle bloed een Lockheart. Daar is geen twijfel aan.
    [zal nog wel uitgebreid worden]
    Innerlijk:
    Airé-Jake is een echt boefje, hij houd ervan om streken uit te halen en andere met de problemen op te laten komen. Vaak weet hij weer net op tijd terug te zijn in zijn kamer voor hij ontdekt zal worden, soms wil dit ook wel eens de verkeerde kant opgaan.
    Airé-Jake kan heel aardig en helpend zijn, dan doet hij graag klusjes. Lui is hij zeker niet, het tegenovergestelde juist, hij is vaak erg hyperactief en moet dan buiten op het erf uitrazen om weer rustig te worden. Aan huilende mensen heeft Airé-Jake echter een flink hekel, het liefst gaat hij er dan zo snel mogelijk vandoor. Zelf zal hij niet zo snel huilen, hij heeft een hoge pijngrens en wil vaak niet eens zeggen dat hij pijn heeft. Dit is echter wel een slechte eigenschap, want zelfs als hij zijn arm zou hebben gebroken zou hij het niet zeggen en gewoon doorgaan.
    Airé-Jake is een echt bijdehandje, hij heeft overal wel een weerwoord op, soms ook op de meest slechte momenten. Hij kan ook niet serieus zijn en ziet alles in als een grapje, ook wanneer mensen boos tegen hem zijn schiet hij vaak in de lach en neemt het niet serieus, totdat de gevolgen ervan komen natuurlijk. Stilzitten vind hij maar moeilijk, hij gaat zich dan heel erg snel vervelen en word irritant. Vaak wanneer je ineens iets kwijt bent moet je bij Airé-Jake zijn, hij heeft soms nogal eens grijpgrage handjes en pakt dingen zonder het te vragen. Op zijn kamer zul je dan vaak wel dingen vinden die al een lange tijd zoek waren.
    [Zal nog wel uitgebreid worden]
    Extra:
    Airé-Jake heeft eigenlijk een grote hekel aan de naam Airé-Jake, wanneer mensen hem bij zijn volle naam noemen zal hij meteen zeggen dat hij Jake heet. Hij vind Airé een meisjesnaam en denkt dat zijn ouders hem die naam hebben gegeven omdat ze dachten dat hij een meisje was[kinderlogica].
    Airé-Jake is vaak op het erf te vinden, daar zit hij dan mensen te bespieden en voert zijn streken uit.
    [Wederom zal hier ook nog wel wat bij kunnen komen]


    [Ik wilde eens een jong iemand spelen :P ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    XxPeetaxX schreef:
    Rol:
    Zoon Dashwood
    Naam:
    Kai Damian Lockheart
    Leeftijd:
    11
    Geslacht:
    man
    Beroep:
    zoon zijn
    Uiterlijk(met foto):




    Innerlijk:
    Kai is een jongen die ervan houdt om op avontuur te gaan. Hij speelt het liefst de hele dag buiten, maar hij moet ook nog leren en alles, waar hij een hekel aan heeft. Hij let echt niet op als hem iets word gezegd, en gaat lekker zijn eigen gangetje. Anderen verwachten daarom ook niet veel van hem. (nooit goed geweest in het beschrijven van karakters)
    Extra:
    Nope


    Weet je dat ik Asa eerst ook wilde nemen hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Malino schreef:
    Rol: Lockheart kind.
    Naam: Damon Micheal Lockheart
    Leeftijd: 20.
    Geslacht: Mannelijk.
    Beroep: Damon werkt niet.
    Uiterlijk(met foto):


    Damon is een mooie jongeman. Hij is best gespierd en heeft een olijfkleurige huid. Hij heeft mooie, grijze ogen omringd met zwarte wimpers. Hij heeft gitzwarte haren die altijd wel goed zitten. Damon is gespierd en slank, ook is hij best lang met zijn 1.89. Je zal hem qua kleding vaak zien met een blouse en een donkere broek. Hij heeft op zijn 13e een zilveren ketting gekregen van een van zijn beste vrienden, deze doet hij nooit af. Op zijn gezicht is altijd wel een uitdagende grijns te vinden, dit past goed bij de uitdagende blik in zijn ogen.
    Innerlijk: Damon is een jongen die het vreselijk vind om er slecht uit te zien, en vermijd dit dus ook het liefst. Je kan niet ontkennen dat hij een beetje arrogant is, maar meestal is het wel grappig en niet echt serieus. Damon is erg charmant en weet hoe hij je gelukkig maakt. Ook is hij erg koppig en hij weet wat hij wil. Hij zal er ook alles aan doen om zijn doel te halen. Hij is soms een beetje sarcastisch, maar ook daardoor kunnen veel mensen lachen. Je zou niet kunnen zeggen dat hij de slimste jongen ooit is, maar heel dom is hij ook niet. Het ligt er maar net aan waarover het gaat. Damon is zo'n jongen die je gemakkelijk aan het lachen kan maken en ook soms zijn drukke momenten heeft. Heel soms is hij agressief, maar dan moet je wel iets ergs hebben gedaan. Damon zal altijd eerlijk zijn mening geven, hoe kwetsend het soms ook is.
    Extra: /


    Done (:


    El Diablo.

    [Ik maak ze vanmiddag]


    Bowties were never Cooler

    'k heb zin in deze RPG ^~^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    Rol:
    Kind van de familie Lockheart
    Naam:
    Airé-Jake Lockheart.
    Leeftijd:
    13
    Geslacht:
    Mannelijk/Jongen
    Beroep:
    Is nog in de leer.
    Uiterlijk(met foto):


    Airé-Jake zijn haren zijn opvallend oranje-rood van kleur, hij heeft lichtblauwe ogen en een bleke huid. Dit alles matcht leuk bij elkaar. Het liefst draagt Airé-Jake donkere kleren, de gekleurde kledij passen allemaal niet zo bij hem vind hij zelf. Door de donkere kledij dat hij draagt, komt zijn bleke huid eigenlijk wat meer naar voor waardoor hij dus eigenlijk wit lijk. Hij heeft om zijn linker pols een van kalfsleren gemaakt bandje, deze heeft hij ooit ergens gevonden, en sindsdien draagt hij hem altijd. Hij gelooft erin dat het bandje geluk brengt. Hij zal hem ook nooit afdoen, zelfs niet als het duizendmaal gevraagd word. Hij heeft een zacht en vriendelijk uiterlijk, en dat terwijl hij van innerlijk een echt boefje is. Met zijn rode haartjes is hij een beetje anders dan de rest van de familie,[tenzij een ander ook rode haren heeft, maar dan pas ik dit aan ^-^] maar hij is van volle bloed een Lockheart. Daar is geen twijfel aan.
    Innerlijk:
    Airé-Jake is een echt boefje, hij houd ervan om streken uit te halen en andere met de problemen op te laten komen. Vaak weet hij weer net op tijd terug te zijn in zijn kamer voor hij ontdekt zal worden, soms wil dit ook wel eens de verkeerde kant opgaan.
    Airé-Jake kan heel aardig en helpend zijn, dan doet hij graag klusjes. Lui is hij zeker niet, het tegenovergestelde juist, hij is vaak erg hyperactief en moet dan buiten op het erf uitrazen om weer rustig te worden. Aan huilende mensen heeft Airé-Jake echter een flink hekel, het liefst gaat hij er dan zo snel mogelijk vandoor. Zelf zal hij niet zo snel huilen, hij heeft een hoge pijngrens en wil vaak niet eens zeggen dat hij pijn heeft. Dit is echter wel een slechte eigenschap, want zelfs als hij zijn arm zou hebben gebroken zou hij het niet zeggen en gewoon doorgaan.
    Airé-Jake is een echt bijdehandje, hij heeft overal wel een weerwoord op, soms ook op de meest slechte momenten. Hij kan ook niet serieus zijn en ziet alles in als een grapje, ook wanneer mensen boos tegen hem zijn schiet hij vaak in de lach en neemt het niet serieus, totdat de gevolgen ervan komen natuurlijk. Stilzitten vind hij maar moeilijk, hij gaat zich dan heel erg snel vervelen en word irritant. Vaak wanneer je ineens iets kwijt bent moet je bij Airé-Jake zijn, hij heeft soms nogal eens grijpgrage handjes en pakt dingen zonder het te vragen. Op zijn kamer zul je dan vaak wel dingen vinden die al een lange tijd zoek waren.
    Airé-Jake houd niet echt van drukte om zich heen, hij voelt zich dan erg benauwd en wil dan vluchten uit de menigte vandaan. Hij kan hier niets aan doen. Airé-Jake kan snel boos worden en dat dan ook een tijdje blijven, hem met rust laten is dan het beste dat je kunt doen. Hij maakt wel makkelijk contact met mensen, maar afspraken maken en het contact goed houden vind hij erg lastig.
    Extra:
    Airé-Jake heeft eigenlijk een grote hekel aan de naam Airé-Jake, wanneer mensen hem bij zijn volle naam noemen zal hij meteen zeggen dat hij Jake heet. Hij vind Airé een meisjesnaam en denkt dat zijn ouders hem die naam hebben gegeven omdat ze dachten dat hij een meisje was[kinderlogica].
    Airé-Jake is vaak op het erf te vinden, daar zit hij dan mensen te bespieden en voert zijn streken uit.


    [Ik wilde eens een jong iemand spelen :P ]




    Ik heb hem nu wel af denk ik zo'n beetje. En anders meld ik aanpassingen wel weer hihi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heeft iedereen zulke jonge personages? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Omdat ik eens een jong iemand wilde :)
    Ik heb alijd van die oudere en wilde nu eens kind zijn

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 12:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oowh, vandaar :p Ik vind het nooit zo leuk want dan ben je behoorlijk beperkt in je mogelijkheden (: Dus als ik 't zou doen zou ik er een oudere bijnemen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm, ik ken het van mezelf in andere RPG's, dat als ik een tweede personage neem, ik er een ga verwaarlozen :s
    Maar ik zat er wel over na te denken...
    Ja, kind van de Montrose voor mij erbij. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @CityOwls, maak deze wel iets ouder.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Hmm, ik zit te denken wat voor karakter/personage ik zal maken.. Vandaag kan ik haar niet aanmaken, maar ik heb ook nog geen inspiratie voor een bediende. Dus als iemand een leuk idee heeft hoor ik het graag (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.