• Hallo

    Ik ben op zoek naar een aantal nieuwe stories om te volgen.
    Mijn eisen:
    -goed geschreven (dus veel zorg aan besteed)
    -fantasy/science-fiction
    -Het liefst met onbekende personen, maar fanfiction mag ook


    Zelf heb ik ook een verhaal in de aanbieding:

    Sons of war



    2 prinsen

    1 noodlot


    In het bedreigde koninkrijk Fenea wordt de jonge prins Bredan geboren. Terwijl wij hem en zijn broertje Faellan volgen op hun levenspad, wordt het duidelijk dat er iets groots wacht voor de jongens.
    Maar voordat het zover is, moet Bredan nog leren. Zal Bredan Fenea kunnen redden of zal hij door zijn eigenzinnigheid een ramp veroorzaken?

    _____________________________________________________________________________

    Dit is een verhaal met wat langere hoofdstukken, ongeveer 1000 woorden per hoofdstuk. Het verhaal volgt Bredan, een personage die je helemaal leert kennen. Hij mag dan een prins zijn, hij heeft met dezelfde problemen te maken als wij: liefde, ouders, hoge verwachtingen en zelfs vervelende leraren. Zie hem opgroeien van kind van 3 tot een machtige koning die zijn volk leidt.


    Rest in Peace, Son of Gondor



    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fantasiewereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft. Kan Jane hier iets aan doen of offert ze zichzelf op voor iets wat allang verloren lijkt?


    -Voor STOY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Leviosae


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    & deze 2:













    You made me change.
    Nobody ever could.
    And I'd rather be loved by you than serve The Dark Lord.
    And you're the only who knows me that way.
    Let's keep it with that.

















    If this love is Forbidden. Then, can we still be in love?
    It brings us so many Complications and we have to fight.
    But we can't be without each other and we will fight Together Till The End.



    IIIIII

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.

    ________________________________________


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dit is een verhaal over lizzy en zij is al vanaf de x-factor een enorme fan van one direction. Ze had samen met haar beste vriendin Elise tickets gekocht voor de jongens hun eerste concert. Ze had er echt al zin in. Maar dan gebeurt er iets verschrikkelijk, ze krijgt namelijk kanker. Elise wilt haar helpen er door te komen en probeert dus een antwoord te krijgen van Niall, dus ze stuurt een tweet. Nu is zij Niall zijn beste vriendin, maar dan wordt ze verliefd op Harry, Niall zijn beste vriend. Ze weet niet goed wat ze moet doen, want ze wilt de vriendschap tussen haar en niall niet kapot maken en dus ook niet de vriendschap tussen harry en niall.
    Dit is een romantisch verhaal over 2 beste vrienden.
    Hier is de trailer: [youtube]Qr_yeImsHZY[youtube][/youtube]
    Ik hoop dat je het gaat lezen, ik heb momenteel 19 hoofdstukken (28910 woorden) en ik schrijf regelmatig nieuwe (ongeveer 2 keer in de week). Als ik geen hoofdstuk heb kunnen schrijven, dan laat ik dit altijd op voorhand even weten.
    Ik hoop dat je het gaat lezen, en veel leesplezier! x

    sorry foute link,
    dit is de trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Qr_yeImsHZY
    en dit is mijn verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/115180/friends-and-boyfriends--harry-styles/


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb een onbekende personen/fantasy verhaal! Misschien vind je het wel wat (: KLIK


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan





    "Now I'm a warrior
    Now I've got thicker skin
    I'm a warrior
    I'm stronger than I've ever been
    And my armor, is made of steel, you cant get in
    I'm a warrior
    And you can never hurt me again"


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf




    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
          Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
          Je wordt opgesloten.
          Je wordt voor gek uitgemaakt.
          En je wordt vernederd.
          Niet thuis.
          Niet buiten.
          Maar in een gesticht.
          In 1970.



    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
          Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
          Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
          Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.










    ____________________________________________________________________________________________


    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.




    The Lost Citizen.


    What would happen when two extremes clash?
    These moments of impact, these vital moments mold us into ourself. Into the person we choose to be.

    They strayed the earth, looking for the last pieces of good left behind.
    They were in this together, but evil tore them apart and swung them back into the skies; the angels, that ones were one with us.




    x Geschreven in het Nederlands;
    x Soundtrack.;
    x Bevat mythologische wezens.






    I’ve always thought that your own life, your own deeds, your own creations are the messages you leave for the world to see.
          For people to see.
          But why would you want to do what others want you to do, and what others want to see?
          After all, nothing feels better than doing something that everyone told you, you cannot do. Life works in various ways, but I’ve come to learn that you shouldn’t ever be someone you’re not and that you shouldn’t do anything that the real you wouldn’t.
          And that is what I shall do; I shall follow my path, leave my mark in this world.
    So when I’m gone, and I look back, I know that I was happy, for happiness isn’t really a destination. It’s rather a way of living, it’s the path you walk, the obstacles you conquer and the victories you celebrate.





    ~








    x Gebaseerd op de televisieserie The Vampire Diaries;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Wijkt af van de originele verhaallijn;
    x Kan 16+ stukken bevatten;
    x Soundtrack;
    x Trailer.


    The odds are néver in our favor.

    The Hunt


    The journey of Stefan Salvatore and Klaus Mikaelson has ended. But when the biggest love of Stefan turned on him, he decided to stay with his friend, Klaus. Again they started to travel. They end in Navea Falls.
    Two young witches living in Navea Falls, they know what going on in the town. They know the small line were undead lives along the living. Hunters are willing to help the town and hunt the undeads down. One of the witches decided to join the hunters and help them to protect what she loves. But the other witch falls in love with a creature of the night.
    Klaus and Stefan make a deal to stay in the town for a while. But then Klaus discovers secrets about the town. He sees potential to be king of this town and build his own empire. To get rid of the hunters and make the undead the boss. He does not tell Stefan about his new plans and searches help by the witches.
    ‘’What could ever happens in a boring little town like Navea Falls?’’


    - Written by Stefanlove & Dainyiss.
    -Wijkt hevig af van de originele vampire diaries lijn en gebruikt dan ook enkel personages.
    -Originele personages behoren toe aan LJ Smith en Julie Plec.


    Misschien lijkt dit je leuk (=


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik weet niet precies wat je van mij al leest dus ik plaats al mijn fantasy verhalen . ;p



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Harry Potter fanfictie
    x Komt niet overeen met de feiten




    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    - HP fanfictie
    - Nederlands geschreven



    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ----> I'm a killer. Malik
    Alvast bedankt :)


    Live is what you make, so make it beautiful

    Drie stories waar ik momenteel aan bezig ben.

    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    De eenentwintig-jaar oude Eve Smith had, toen ze ongeveer tien jaar was, een moeilijk leven. Zonder vriendinnen moest ze elke dag tonnen boeken sjouwen naar school, met haar o zo zware rugtas. Ook werd haar moeder vermoord, deze dader was opgepakt en toen Eve achttien was werd de dader vrijgelaten uit de cel. Eve vond dit onzin; dit was veel te kort. Moeilijke nachten sliep Eve de hele nacht door, met haar vader, die ze niet eens echt mocht. Haar vader en Eve waren allebei geschrokken van de dood van Eve's moeder, en dat de dader zo snel al werd vrijgelaten. Toen Eve eenentwintig was, nam ze wraak. De dader, wat overigens een vrouw was van vijfentwintig, was spoorloos en na de vrijlating meteen verhuisd naar het buitenland. Eve wou wraak nemen. Ze wou íets doen, want ze vond het niet eerlijk dat haar moeder was gedood terwijl de andere moeders gewoon een fijn leventje hadden. Ook vond Eve het niet eerlijk dat de dader juist háár moeder moest uitkiezen, de moeder van het meisje die nooit iets leuks meemaakte in haar leven, enkel ruzie's thuis. In een nacht kwam ze haar bed uit en ze sprong uit het raam, terwijl ze een mes meenam. Wat was ze hiermee van plan? Ging dit lukken? En het belangrijkste, werd ze ook nog eens betrapt?


    Shaylon, een vijftien-jarig verdrietig meisje, kwam op haar vijftiende achter dat ze lesbisch was. Hoe overleefde ze dat in een buurt VOL kakkers?
    Ze wist het niet. Shaylon werd zelfs uit huis gestuurd omdat haar ouders geen lesbie's in hun huis wouden. Uitslovers.
    Maar Shaylon kon prima zonder haar ouders leven. Ze bracht haar leven door bij Kimley's huis. Maar was dat wel een goed idee om te doen?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:22 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Het is zover. Lianne's vijfde jaar op Hogwarts school of Witchcraft and Wizardry is aangebroken. Het zal een jaar worden vol nieuwe dingen. Nieuwe lesstof, nieuwe docenten en nieuwe ervaringen.
    Hoe zal het Lianne dit jaar vergaan op Hogwarts? Lees het hier, in ''My life at Hogwarts school of Witchcraft and Wizardry''.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is mijn nieuwste verhaal:




    Horror | Drama | Onbekende personen


    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese
    ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.


    En hier schrijf ik ook regelmatig aan:


    Het Negende Silhouet

    Thriller | Fantasy | Onbekende personen

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aangeraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 16:59 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.


    Shae A Game Of Thrones

    Life-telling story of Shae.
    How she found her way to tyrion, and mabye that way was more adventurous than anyone could think...


    In the Magical and Mythical lands of Westeros is a unnatural and horrific event showing up.
    There is not only a terrible war between the Starks and the Lannisters happening, but also the dead walking out their graves.
    But the rumurs spread fast and reaches Volantis. When the whore of her lord, hears about the events showing up in the north of Westeros. She wants to go there aswell to witness and battle the White Walkers. But not only the white walkers are the trouble.... Beacuse afther all, why are they coming back? and who is responsible for all this?
    Shae discovers a terribly secret as she infiltrates a wildling camp, NOONE may ever know,, And that is why Shae has to deal with it herself.

    And that u will read in this time-consuming story of fantasy and adventure.


    Whut