• Hallo

    Ik ben op zoek naar een aantal nieuwe stories om te volgen.
    Mijn eisen:
    -goed geschreven (dus veel zorg aan besteed)
    -fantasy/science-fiction
    -Het liefst met onbekende personen, maar fanfiction mag ook


    Zelf heb ik ook een verhaal in de aanbieding:

    Sons of war



    2 prinsen

    1 noodlot


    In het bedreigde koninkrijk Fenea wordt de jonge prins Bredan geboren. Terwijl wij hem en zijn broertje Faellan volgen op hun levenspad, wordt het duidelijk dat er iets groots wacht voor de jongens.
    Maar voordat het zover is, moet Bredan nog leren. Zal Bredan Fenea kunnen redden of zal hij door zijn eigenzinnigheid een ramp veroorzaken?

    _____________________________________________________________________________

    Dit is een verhaal met wat langere hoofdstukken, ongeveer 1000 woorden per hoofdstuk. Het verhaal volgt Bredan, een personage die je helemaal leert kennen. Hij mag dan een prins zijn, hij heeft met dezelfde problemen te maken als wij: liefde, ouders, hoge verwachtingen en zelfs vervelende leraren. Zie hem opgroeien van kind van 3 tot een machtige koning die zijn volk leidt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ik ga even bij de jouwe kijken



    http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit
    niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 4 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 22:46 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    District 13 heeft plannen voor een heuse infiltratie in het Capitool. Hun doelwit? June Snow. Niet veel later vind in het bijna lege Capitoolpark een onverwachte ontmoeting plaats tussen een tengere jongen en een schuchter meisje en alhoewel het niet altijd makkelijk is ontstaat er een hechte vriendschap. Tot de dag dat President Snow achter de waarheid komt. De waarheid achter hun relatie, de waarheid achter de jongen en de waarheid achter zijn eigen nicht.


    • Start 26-6-12


    http://www.quizlet.nl/stories/84062/playing-with-memories--june-snow/


    You were born original, don't die as a copy.

    The Uncommon



    Het verhaal gaat over een meisje dat is geboren met een vloek - alles wat ze aanraakt, sterft. Haar leven verandert als ze twee aparte figuren tegenkomt, die haar meetrekken in een wereld die voor haar geheel onbekend is.

    - Onbekende personen
    - Fantasy
    - Een vleugje romantiek

    Kijk maar of het wat voor jou is (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Daybreak Revelation

    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama

         


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    Winter Falls, of She's Dancing Alone, zoals ik het eerst wou noemen.
    Nadat de engelen verraad plegen, valt de wereld stil. Engelen worden gestraft en verdwijnen van de Aarde, in de steden hangt een sfeer van onbegrip en angst. Vermiste personen en een zon die niet meer omhoog durft komen. Waar hadden ze dat aan te danken?
    Ronddwalend in het bos zoek Roslin naar de gaten in haar geheugen. Waarom was juist zij hier wel nog en waarom herinnerde ze zich niets?
    Wat het ook is dat ze moet doen, zal ze doen.

    Het is geïnspireerd door de Fallen serie, die geschreven is door Lauren Kate. Hoewel haar karakters en verhaallijn hier helemaal niets mee te maken gaan hebben, zullen er wel gelijkenissen zijn.

    11.06.2013
    Drama, Fantasy, Romantiek
    Nederlands geschreven
    Geïnspireerd door Lauren Kate


    And the funny thing is, she doesn't have a cat

    Heey!
    Momenteel ben ik bezig met een story: I forgive you || Niall Horan
    Ik wil niet teveel gaan verklappen, daarom heb ik onder de spoiler knop de proloog gezet.
    De hoofdpersonages;
    Elise Ella Hensson:


    Niall James Horan:



    I've hurt you.
    I make you cry.
    I know.
    I'm sorry, really.
    If I could turn back time,
    I had never done it.
    But it is too late.
    It happened.
    I am sorry.
    With all my heart

    every day the same pain,
    every day the same regret,
    every day the same to explain,
    every day the same to forget,
    every day the same tears,
    every day the same way,
    every day the same fears.

    I can see my whole world changing,
    There’s no need to live if I cant be with you.
    What I did was wrong I'm sorry,
    Didn’t know how much I really missed you.

    I know I've ruined everything.
    I also know that I've lost.
    But one thing I would like to say,
    forgive me I love you.


    xx


    Cute as a button, every single one of you !




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!



    In een dorpje hier ver vandaan, werd er een meisje geboren. Ze heette Kealyn. Ze wist niks af van alle geheimen van het dorp. Ze wist niet wat anderen te verbergen hadden. Haar moeder wilde haar niks vertellen, haar vader niet, nee, niemand. Ze vonden dat Kealyn er prima zelf achter kon komen.
    Op een avond moest ze vechten. Vechten tegen een geest. Een geest die haar lichaam in wilde..


    Some people are art and do art at the same time

    Titel:
    Strijdend Verleden °Wolfpack Story°
    Genre:
    Drama, Fanfiction, Romantiek
    Status:
    In ontwikkeling - Lopend

    Strijdend Verleden °Wolfpack Story°
    http://www.quizlet.nl/stories/118865/strijdend-verleden-degwolfpack-storydeg/

    No legend is so rich as honesty.





    Tessa Liv Cluex is een meisje van 15 jaar. Dat na haar ongeluk gedwongen moet verhuizen naar La-Push. Waar haar tante 'Liz' woont. Op een mysterieuze manier is haar moeder om het leven gekomen. Haar vader heeft een auto ongeluk gehad, waarbij Tessa nu door in een rolstoel zit. Ze heeft te horen gekregen dat haar vader het ongeluk niet overleefd heeft. Dat ze niet zeker weten of zij haar gevoel terug in haar benen krijgt. Zodat ze ooit weer kan lopen, haar tante heeft hoop wanneer zij dokter Cullen spreekt. Tessa is een verlegen angstig teruggetrokken stil meisje. Dat zo haar eigen leven probeert te leiden. Ze strijd met haar verleden om er weer terug boven op te komen. Maar zou alles wel zo lopen zoals zij denkt. Ze komt in het reservaat op school en trekt nog al een wat bekijks.Waar Tessa een grote hekel aan heeft is op de voorgrond te moeten staan. Ze wilt liever onzichtbaar blijven en niet zielig gevonden worden. Wanneer zij de Quileute jongens leert kennen. Gaat alles anders, maar kan Tessa dat ook toe laten, zal haar vertrouwen weder keren, zou Tessa opnieuw zich aan mensen kunnen en durven binden. Laat ze vriendschap, liefde en vertrouwen terug in haar leven of blijft ze in haar verleden hangen.


    Again relying and beloved nurture.




    °De karakters blijven behoren aan Stephanie Meyer.
    °Dit verhaal is geschrikt voor 12 jaar en ouder.
    °Er kunnen 16+ Hoofdstukjes in voor komen.
    °Ik waarschuw niet, dus neem een Abbo.


    Starting: 29 Juni 2013


    Voor meer van mijn story's kan je altijd even komen spieken.
    Heb ook Harry Potter story's voor mocht je daar geintreseerd in wezen..
    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    I've missed you is mijn nieuwe storie, en ik ben al een tijdje bezig met Tattoo Buddy. Mijn andere stories (de meeste 1D) zijn allemaal afgelopen. Het zou superleuk zijn als je een kijkje neemt en abo (?) x



    in het jaar 1765 maait Julius Caesar alle landen af om overwinning en macht te boeken....

    maar wat als dit nu niet zo was en Julius Caesar eigenlijk het hoofd bied en alle hoofdkwartieren leid van de beruchte Tempeliers?
    jarenlang, werd de wereld veilig gehouden door de beruchte Assassins, een legende die het kwaad tegenhoud.
    maar de leiders van het credo werden koelbloedig gedood door Julius Caesar hem zelve, enkel het kind die ze droegen werd meegenomen en opgevoed tot een soldaat om te dienen in Julius z'n leger.
    jarenlang werd Ezio gedwongen om mee te doen in het leger tot hij op een dag een soldaat tegenkomt die het logo droeg van een zeer oud maar bekend teken....

    Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
    Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in….


    Ezio Auditore Da Firenze - Nothing is True, Everything is permitted


    gemaakt door : WhiteTigerproductions
    gestart : 18.05.2013
    genere : historie, avontuur,
    muziek : bevat echte soundtrack van de populaire game Assassins Creed die te horen zijn bij elk hoofdstuk.
    waarschuwing : nee, neem een abo.
    taal : Nederlands kan soms Engelse of Italiaanse woorden bevatten

    ik weet dat Julius niet klopt in AC reeks maar ik heb er mijn eigen ding mee gedaan, en het is echt de moeite om het te lezen (flower)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Ik heb een OP-verhaal met fantasy,
    Link: And then I met you

    Proloog
    Het zachte gras kietelde onder mijn voeten en de opkomende zon wierp schaduwen op het pad waarop ik liep. Het dauw dat zich net als elke ochtend weer overal had geplaatst, gaf een sprookjesachtig gevoel . De mist trok langzaam op en het bos begon weer te leven. Het getjirp van de vogels werd steeds duidelijker te horen. Zachtjes sloot ik mijn ogen en genoot van de geluiden en de geur van het bos. Mijn bos. Mijn huis. Voorzichtig opende ik mijn ogen en voelde hoe de zon mijn huid zachtjes verwarmde. Ik liep weer verder en nam alles in me op. Er was iets anders dan normaal. Ik wist nog niet wat het was, maar ik kon het voelen. Het was een bepaald soort energie. Zo zacht mogelijk liep ik naar de plaats waar ik voelde dat de energie het sterkst was . Voorzichtig gluurde ik tussen de bladeren door. Er stond iets of iemand. Ik had het nog nooit eerder gezien. Ik probeerde te voelen of de energie positief of negatief was, maar ik kon er geen grip op krijgen. Dat gevoel zou me eigenlijk moeten beangstigen, maar zo dapper als ik was stopte ik uit de schaduw van de bomen. Nieuwsgierig kantelde ik mijn hoofd een beetje om het verschijnsel beter te kunnen bekijken. Ik zag hoe het een stap naar voren deed. Dat was voor mij een teken om te gaan. Verandering is niet goed. Nooit goed. Ik draaide me snel om en ging er zo snel mogelijk van door. Het bos was mijn huis en ik kende het dan ook uit mijn hoofd. Ik liet mijn benen onder me nog sneller gaan, zodat ik het gevoel kreeg dat ik zweefde. Weg van het onbekende, ver weg van het verschijnsel.


    Neem gerust een kijkje als het je iets lijkt (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 16:03 ]


    ~You don't need someone to complete you. You only need someone to accept you completely...

    Harry Potter en de achtervolging.



    Er worden vier gruwelijke moorden gepleegd maar dan verdwijnt de dader. Zal het Harry lukken om met zijn team de dader te vinden?

    auteur: Dooddoenervo
    illustratie:Alecia
    met dank aan:JK Rowling
    LINK


    Queer zijn is gewoon alles

    Seks, drugs en heel veel jongens. Dat is waar het om gaat bij de vriendinnen Scarlett en Jasmine. Als het aan hen ligt gaat het hun hele leven zo door. Maar wat als je de ware opeens tegenkomt maar toch je eigen party leventje niet opzij wilt zetten?


    # Dit verhaal is niet waargebeurd.
    # Geschreven door Sharon.
    # Scarlett Brown & Jasmine Harrison.


    http://www.quizlet.nl/stories/119294/my-party-life-or-you-16/

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 16:26 ]