• Hier kan iedereen die meedoet aan mijn RPG van Academicus Vampyrus praten over vanalles en nog wat.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nathaniel heeft dan wel een goede reden om boos te worden op Rayna :Y)

    Ik heb echt zin om te reageren met Rayna, maar ik moet eerst nog op andere dingen reageren D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Good. I want to show of Nathan's temper. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik maak ook nog wel een Strigoi. Wanneer het erop aankomt, mag ie doodgaan.
    Male of female?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Arme Nathaniel als er nog een vrouw bijkomt, heeft hij nog meer gezeur over van alles en nog wat :')
    Maar aan de andere kant: je hebt al twee mannen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het maakt mij niet uit, hij / zij gaat toch dood waarschijnlijk.

    Trouwens Yoda, ik heb wel mooi geschreven op het einde dat Ryan Misha iets kent, maar ze beginnen pas net toch? Wat vindt je leuker, dat ze elkaar al wel of niet kennen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan is een man misschien handiger, dan loopt het gelijk. Anyway: ik vind dat jezelf mag kiezen :')

    Gaat nog wel druk worden in dat flatje van Nathaniel en Rayna. Misschien heeft Rayna geluk en gaat Nathan een grotere, luxere flat huren ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Dan is een man misschien handiger, dan loopt het gelijk. Anyway: ik vind dat jezelf mag kiezen :')

    Gaat nog wel druk worden in dat flatje van Nathaniel en Rayna. Misschien heeft Rayna geluk en gaat Nathan een grotere, luxere flat huren ;D


    (cat) Not a chance. They'll just have to... share rooms.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    (...)

    (cat) Not a chance. They'll just have to... share rooms.


    Poor Rayna, she doesn't like to share things D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tortura schreef:
    Het maakt mij niet uit, hij / zij gaat toch dood waarschijnlijk.

    Trouwens Yoda, ik heb wel mooi geschreven op het einde dat Ryan Misha iets kent, maar ze beginnen pas net toch? Wat vindt je leuker, dat ze elkaar al wel of niet kennen?


    Ik weet het niet. Ik weet niet hoe het in de rpg zelf geregeld is verder ='D Geloof dat iedereen doet alsof ze elkaar niet of niet goed kennen. Ik laat de keuze bij jou liggen :Y) Al loopt Misha sowieso al langere tijd op de school rond en kennen de dhampiers zijn reputatie ook wel, lijkt mij ='D Maybe Ryan and Misha had a run-in once. Of ze kenden elkaar gewoon al vaagjes. Het maakt mij niet heel veel uit, dus mag jij kiezen 8D

    I can write either way. Waar ik nu maar eens mee verder moet gaan, gezien er gisteravond wat tussen kwam..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Then I choose a male, again. Urgh. Nu weer bedenken wie. Wie vinden jullie lekker? (cat).

    And Yoda, I think I'm gonna do they had a run-in once and Ryan knows Misha his reputation. I'm gonna write Ivan now, Maniae.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heb je al een idee wat voor een soort uiterlijk je wilt? Een engelachtig uiterlijk, of juist meer een stoere kerel etc.

    zounueigenlijkEngelsmoetenlerenxd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee. Ik heb echt geen flauw idee wat ik wil. Het ligt eraan wat voor plaatjes jullie sturen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Misschien heb je aan een van deze iets




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vervolg




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaand, the last one.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered