• Hier kan iedereen die meedoet aan mijn RPG van Academicus Vampyrus praten over vanalles en nog wat.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben bang dat ik niet erg veel tijd heb deze week om te posten, dus het wordt wat later en mijn mentor komt dus ook later. Sorry guys, ik spring later wel in.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik ben bang dat ik niet erg veel tijd heb deze week om te posten, dus het wordt wat later en mijn mentor komt dus ook later. Sorry guys, ik spring later wel in.


    Okay, maakt niet uit.

    Ik ga ook nog een Strigoi aanmaken, anders zijn er echt weinig Strigoi.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Als je wilt, dan zou je personage eerst nog een mens kunnen zijn en dan zou Rayna hem/haar kunnen bijten. Ze is toch nog van plan er op uit te gaan :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Als je wilt, dan zou je personage eerst nog een mens kunnen zijn en dan zou Rayna hem/haar kunnen bijten. Ze is toch nog van plan er op uit te gaan :Y)


    Okay, is goed.^^ Ik ga haar nu aanmaken.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Moet dan nog wel even verzinnen waarom ze een meisje zou bijten, aangezien ze voorkeur heeft voor mannen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Moet dan nog wel even verzinnen waarom ze een meisje zou bijten, aangezien ze voorkeur heeft voor mannen xd


    Ghehe, misschien irriteert mijn personage haar gewoon en kan ze daar niet tegen. (A)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dan zou het niet ergens logisch zijn als ze haar zal bijten, lol. Rayna is eerder iemand die dan gewoon iemands nek omdraait xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Dan zou het niet ergens logisch zijn als ze haar zal bijten, lol. Rayna is eerder iemand die dan gewoon iemands nek omdraait xd


    Ja, daar dacht ik dus ook al aan doen ik het berichtje had verzonden.xD
    Voor de rest heb ik eigenlijk geen idee waarom ze haar zal bijten....


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Maniae schreef:
    Dan zou het niet ergens logisch zijn als ze haar zal bijten, lol. Rayna is eerder iemand die dan gewoon iemands nek omdraait xd


    Omdat Rayna haar doet denken aan een oude vriendin oid? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is ook niet echt logisch, aangezien Strigoi geen warme gevoelens hebben en het haar dus niks uit zou maken als iemand er uit zou zijn als een oude bekende :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Dat is ook niet echt logisch, aangezien Strigoi geen warme gevoelens hebben en het haar dus niks uit zou maken als iemand er uit zou zijn als een oude bekende :x


    Ohja, misschien omdat ze een hulpje wil? :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, ik weet denk ik al iets: om Nathaniel te irriteren :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Oh, ik weet denk ik al iets: om Nathaniel te irriteren :Y)


    Ahh, smart.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Of ze maakt je haar bitch.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (cat) My poor little innocent Nathaniel...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.