• Ik heb na lange tijd twijfelen toch mijn haar voor grote deels weer zwart gemaakt. Ik dacht eerst dat ik mega spijt zou krijgen, maar ik was het blonde heel erg zat. En ergens ben ik wel blij dat ik het gedaan heb want spijt heb ik nog niet, hoop ook niet dat het nog komt:Y) Persoonlijk vind ik donker wel beter bij mijn gezicht staan. En mijn haar lijkt er voller door. Ik wil nog wel iets anders met mijn haar kwa model. Ik weet alleen niet wat, en hoe.

    Foto blond:




    Foto van nu:


    Wat vinden jullie van mijn nieuwe look? (: En hoe heb jij je haar? (foto?)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 16:48 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik vind dat je mooier staat met zwart!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Het staat je super leuk!

    Zwart is inderdaad mooier, ik denk dat je haar er dan ook gezonder uit gaat zien. Ik heb alles eraf geknipt omdat het dood was haha.


    Your make-up is terrible

    Bieberen schreef:
    Het staat je super leuk!

    thanks ;3


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Cas schreef:
    Zwart is inderdaad mooier, ik denk dat je haar er dan ook gezonder uit gaat zien. Ik heb alles eraf geknipt omdat het dood was haha.

    Ja klopt, het lijkt een stuk gezonder. Met blond haar leek alles zo droog enzo. Ik heb tijdje terug ook de dode punten eraf gehaald hoor, dat van mij was ook aardig dood maar is nu gelukkig stuk gezonder haha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Wauw, jy bent mooi!
    En dat zwart staat ook super! (:

    Zelf wil ik binnenkort mijn haar bruin gaan verven, omdat ik zelf al donkerblond heb, en dat vind ik maar niks. Dan heb ik liever óf lichtblond óf bruin, maar niet donkerblond. :')
    Maar dat moet ik eerst nog halen, de bruine haarverf, hahah :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    Wauw, jy bent mooi!
    En dat zwart staat ook super! (:

    Zelf wil ik binnenkort mijn haar bruin gaan verven, omdat ik zelf al donkerblond heb, en dat vind ik maar niks. Dan heb ik liever óf lichtblond óf bruin, maar niet donkerblond. :')
    Maar dat moet ik eerst nog halen, de bruine haarverf, hahah :p

    Dankje ;$
    Bruin is ook mooi! Heb ik zelf ook al een keer gehad maar dan wel donkerbruin. Mijn eigen haarkleur is ook bruin, maar dan licht en dat vind ik dus niet mooi bij mij staan.
    Heb je foto? (:

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 16:59 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    xREDEMPTION schreef:
    (...)
    Dankje ;$
    Bruin is ook mooi! Heb ik zelf ook al een keer gehad maar dan wel donkerbruin. Mijn eigen haarkleur is ook bruin, maar dan licht en dat vind ik dus niet mooi bij mij staan.
    Heb je foto? (:


    Ja, ik wil dan ook wel donkerbruin idd! Eerst wilde ik ook zwart, maar dat zal mij totaal niet staan, vandaar bruin. Want paars en blauw heb ik al gehad, dus ik heb nu zin in een wat meer natuurlijke kleur. (:

    Dit is de meest recente foto van me, mijn ma wilde mijn haar voor gala van afgelopen vrijdag fotograferen. Let niet op mijn kop. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Ja, ik wil dan ook wel donkerbruin idd! Eerst wilde ik ook zwart, maar dat zal mij totaal niet staan, vandaar bruin. Want paars en blauw heb ik al gehad, dus ik heb nu zin in een wat meer natuurlijke kleur. (:

    Dit is de meest recente foto van me, mijn ma wilde mijn haar voor gala van afgelopen vrijdag fotograferen. Let niet op mijn kop. :')


    Okee x3
    Er is niks mis met jouw hoofd hoor!
    Ik vind het je wel leuk staan, en het is ook mooi gedaan ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    xREDEMPTION schreef:
    (...)
    Okee x3
    Er is niks mis met jouw hoofd hoor!
    Ik vind het je wel leuk staan, en het is ook mooi gedaan ^^


    Thanks! (:
    Mjah, ff wat centjes verdienen en dan mijn pakje bruine haarverf kopen. :Y)
    (en ja, op de foto lijkt het ook wle beetje bruin, maar oké x'] )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op de 2e foto ben je echt vet schattig. :Y)
    Vind ze trouwens allebei wel bij je staan, maar tweede staat leuker. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Op de 2e foto ben je echt vet schattig. :Y)
    Vind ze trouwens allebei wel bij je staan, maar tweede staat leuker. ^^

    Awhh, dankje ;$ hihi.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik vind het je allebei wel leuk staan. (:


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ik vind het je allebei wel leuk staan. (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik wil je haar!!!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."