• Ik weet dat het nieuws al een maand oud is, maar ik las dus gisteren pas dat Kritsten Stewart is uitgeroepen tot best geklede vrouw.
    OMG!

    Kom op kijkt wat ze draagt!!!!!


    ©1998

    In The Looney Tunes zou ze met die laatste outfit niet eens opvallen...


    Searching heavens for another earth

    Allemaal veelste lelijk ik heb zoizo al een hekel aan kristen want ze heeft Robert gedumptzonder te zeggen voor en stomme andere man(duivel):@:@:@:@:((:((:((


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    JacobXMy schreef:
    Allemaal veelste lelijk ik heb zoizo al een hekel aan kristen want ze heeft Robert gedumptzonder te zeggen voor en stomme andere man(duivel):@:@:@:@:((:((:((

    Ze mag toch echt zelf bepalen wat ze doet, daar ga jij niet over.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 10:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik wil nie veel zegge hoowr maa ze is egd vel mooir dan julie alemmaal dus hout julie beken en zant erofer!!


    jouw poep hé, zou die lekker ruiken??

    Kausi schreef:
    ik wil nie veel zegge hoowr maa ze is egd vel mooir dan julie alemmaal dus hout julie beken en zant erofer!!

    Ik wil je graag eventjes hierop wijzen:
    - Het is niet toegestaan om anderen op welke manier dan ook te kwetsen, beledigen of pesten. Laat elkaar in zijn waarde!

    Mensen mogen hier gewoon hun mening geven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh. Het meest irritante vind ik nog dat ze overal dezelfde gezichtsuitdrukking heeft, haha. Ik wen er maar niet aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    oke sory darksafior ik zal het nooid meer doen !

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 10:44 ]


    jouw poep hé, zou die lekker ruiken??

    In Twilight is ze mooi, in het echt vind ik haar niet zo mooi. Maar ja, dat is een film!!


    'Not all those who wander are lost' - J.R.R. Tolkien

    Macabre schreef:
    Ugh. Het meest irritante vind ik nog dat ze overal dezelfde gezichtsuitdrukking heeft, haha. Ik wen er maar niet aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Javert schreef:
    I really could not care less to be honest... Maar goed. Dat is niet echt een fijne kleur geel.


    26 - 02 - '16

    NOOOOOOIT
    meeen je dit :o
    waar gaat dit heen


    they come, they go

    Is ze serieus naakt onder dat jurkje op dat eerste?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Is ze serieus naakt onder dat jurkje op dat eerste?


    Ah bah, zoiets doe je toch niet D;
    Trek dan tenminste ondergoed aan


    26 - 02 - '16

    Het ziet er wel uit dat ze naakt is, bah D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scorpia schreef:
    Is ze serieus naakt onder dat jurkje op dat eerste?


    Nee joh, je ziet best duidelijk ondergoed.


    i put the fun in funeral