• Ik vind dit lied echt mooi. Er komt geen tekst in voor maar ik vind echt echt gewoon prachtig.
    Het is een fragment uit 'Forrest Gump' en ik ben er echt dol op, dus ik wou het even met jullie delen! c:



    Om dit topic nuttig te houden: hebben jullie nog een muziekfragment uit een film die jullie leuk vinden?

    Ik ben verliefd op de muziekfragmenten van alle Twilight films, vooral in het laatste deel! En dan niet te vergeten de muziekfragmenten van alle films over Justin Bieber haha ^^

    Ik ben verliefd op de themesong van de film 'Legends of The Fall' het is dan ook écht het mooiste nummer wat ik ken.
    Verder vind ik de muziek die in de Twilight films zit heel erg mooi en de HP theme song.


    Chaos is a ladder.

    Damn I love Forest.

    Dit zijn mijn favoriete soundtracks



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Time - Hans Zimmer, komt uit de film Inception. Prachtig en zo sad gewoon! Bij mij denk ik wel favoriet. Maarde rest van Hans Zimmer is ook echt awesome. En lotr en the hobbit hebben ook een zeer goede soundtrack. Zo heet dat btw.
    En ik kan me herinneren dat Forest Gump ook wel mooie muziek had (:


    Stenenlikker

    Ik vind Time - Hans Zimmer (Inception), Soul Outside - Antonio Pinto (The Host) en Eyes On Fire - Blue Foundation (Twilight/TVD) echt prachtig. ;3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    De soundtrack van Braveheart. Die is zo mooi!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hans Zimmer en dan vooral uit Inception en Spirit. Spirit is mijn guilty pleasure. Ik heb die film al zeker 20 keer gezien en het soundtrack album staat al op mijn mobiel. Gelukkig heb ik een vriendin die net zo'n grote fan is :')


    From these ashes, I will rise

    Ik vind dit echt een enorm sterk muziekstuk. Vooral die climax. Jammer genoeg was de muziek het hoogtepunt van heel de film.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Het is niet van een film, maar ik ben echt gevallen voor Mhysa van Ramin Djawadi uit Game of Thrones. Sowieso vind ik alle nummers uit die serie prachtig, maar hier kreeg ik echt een brok in mijn keel van.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 23:08 ]


    The North remembers & they will never forget.

    Unseen Tides van Rachel Portman uit de film Never Let Me Go. Zo onwijs mooi en krijg elke keer weer kippevel


    En Nina's Dream van Black Swan. Geweldig hoe die rustig begint en ineens heel luid/snel gaat


    As travars

    Veel uit Ghibli films (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind de soundtracks uit the Lion King echt prachtig. Sowieso wel uit alle Disney films eigenlijk. Als ik zo op mijn laptop zet zal ik wel even een linkje plaatsen. ^^

    Edit: Deze, zoooooooo prachtig.



    Edit 2: en van deze begin ik gewoon serieus te huilen T.T

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 10:35 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Schitterende soundtrack inderdaad. Forrest Gump is mijn favoriete film allertijden. (:

    Edit:
    Hier krijg ik nog altijd kippenvel van. Was al toen ik als klein meisje de video keek, en is nooit meer weggegaan, haha. Vanaf 00:43. (:

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 9:55 ]


    ars moriendi

    Die van THe Grey is ook supermooi


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.