• Hallo allemaal. Ik wilde jullie graag vertellen over de mensen die mij volgens Facebook inspireren. Ik presenteer U het rijtje:

    John Lennon, Freddie Mercury, Arjen Robben & Taylor Lautner.

    Really Facebook.

    Really.

    Ik heb per ongeluk op die Twilightdude geklikt omdat hij bij suggesties stond, en nu krijg ik hem dus gewoon niet meer weg. :'D Heb overal op internet gezocht hoe dat moet, maar het schijnt dat FB daar nog geen functie voor heeft. Well, fuck my life. <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ars moriendi

    Gelukkig is facebook nooit in mijn social media-rijtje opgenomen...


    Searching heavens for another earth

    Jaimes schreef:
    (...)


    Er was vanochtend een man in het nieuws die in Amerika woont en hij is voorstander van Adolf Hitler. Hij heeft tattoo's van hakenkruizen en meer van dat soort dingen en heeft zijn zoon Adolf Hitler genoemd, nog eentje iets van Heimlich, maar allemaal hadden ze ermee te maken, de drie kinderen. Dus sommigen zijn wél zo gestoord en Facebook is ook raar, dus....


    Dat heb ik ook gezien, awful.

    Mebarak schreef:
    Je kan het wel bijwerken. Je moet naar jouw profiel gaan, daar naar informatie bijwerken, dan helemaal naar beneden scrollen tot de 'vind-ik-leuks' en daar naar mensen die je inspireren. Daar kan je ze gewoon verwijderen.

    Nee, dat gaat dus niet meer met de nieuwe Facebook. :/ Heb ook op internet gezocht en al die mensen zijn ook helemaal boos omdat ze Nicki Minaj etc niet meer kunnen verwijderen nadat ze hen per ongeluk hebben toegevoegd. =S


    ars moriendi

    Hey, Taylor Lautner valt nog mee. :'D Als je nou een jongen was geweest, was je imago nu geruïneerd. XD Kun je niet gewoon op zijn naam klikken en hem ont-volgen of zoiets?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    AdBlock?


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    AdBlock?

    Het heeft niks met blocks te maken. Maar ik heb per ongeluk op Facebook hem als inspirerend persoon toegevoegd en ik krijg het niet meer ongedaan.

    @Barnabas: Haha, bad enough for me! En nee, al geprobeerd. Hij blijft in die lijst staan.


    ars moriendi

    Nu zul je dus de walk of shame moeten ondergaan. Het spijt me. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Nu zul je dus de walk of shame moeten ondergaan. Het spijt me. :Y)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Nee, dat gaat dus niet meer met de nieuwe Facebook. :/ Heb ook op internet gezocht en al die mensen zijn ook helemaal boos omdat ze Nicki Minaj etc niet meer kunnen verwijderen nadat ze hen per ongeluk hebben toegevoegd. =S


    Nieuwe Facebook? Whut?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Nieuwe Facebook? Whut?

    Sinds Facebook zijn layout een tijdje geleden heeft omgegooid, kan het niet meer..


    ars moriendi

    Huh, ik wist niet eens dat die functie bestand. :'D Dat is idd kut ja.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jaimes schreef:
    (...)


    Er was vanochtend een man in het nieuws die in Amerika woont en hij is voorstander van Adolf Hitler. Hij heeft tattoo's van hakenkruizen en meer van dat soort dingen en heeft zijn zoon Adolf Hitler genoemd, nog eentje iets van Heimlich, maar allemaal hadden ze ermee te maken, de drie kinderen. Dus sommigen zijn wél zo gestoord en Facebook is ook raar, dus....

    ik dacht dat het verboden was je kind adolf te noemen.
    grapje, dat mag alleen in Duitsland niet


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    wtf facebook is een naai haas ?? jy bent n naaihaais! srs ga nie beoordele op sosial media jy kan nie beter make


    ruik aan je poep

    EurometerXD schreef:
    wtf facebook is een naai haas ?? jy bent n naaihaais! srs ga nie beoordele op sosial media jy kan nie beter make

    Je hoeft het niet met haar eens te zijn, maar je kunt wel een beetje netter reageren.


    I am an idiot, I move.

    wtf ik ben nie bang voor een modrattor ofzo !!!.


    ruik aan je poep