• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling


    Meisjes:
    - Tigerlily Templesmith || Celebration
    - Armilla Rose Trinket || VintageStyle
    - Aaliyah Snow || Thorn
    - Jonylinne Hardwels || Gwenx1D
    - Millicent Gardner || Unimaginable
    - Capri Overwhill || MinnieMouseX
    - May Avalon Vestra || Hour
    - Tania Sunder || MeBowyIsa




    In totaal zijn er 16 tributen die worden gespeeld door users. De overige 8 zullen sterven in het bloedbad. De rollen die worden genoemd, zijn de enigen. Op is op. Geen uitzonderingen.
    De tributen zijn familie van bekende Capitoolinwoners. ('directly related to those who held the most power,') Weet je geen familie, verzin dan een leuk verhaaltje over een stylist of spelmaker. Kijk wel even na of er niet al een ander is die voor dezelfde persoon heeft gekozen.
    Probeer ook een bijzondere voornaam te verzinnen. Dit hoeft niet persé, maar zou leuk zijn omdat de meeste Capitoolinwoners namelijk niet een 'standaard' naam hebben.
    Eenmaal gereserveerd liefst zo snel mogelijk de rol invullen.


    DE ROLLEN ZIJN OP!


    In te vullen lijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Familie van:
    Leeftijd(12-18):
    Uiterlijk(foto):
    Karakter(mag ook in RPG, maar zet het liefst wel in grote lijnen wat neer):
    Pluspunten in de Arena:
    Minpunten in de Arena:
    Extra:



    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Geen Mary Sue / Gary Stu.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders het liefst 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 5 zinnen lang.
    ~ Maximaal 2 personages per user.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Liefst ook jonge personages aanmaken, niet allemaal 16+.
    ~ In het bloedbad sterven de tributen die door users worden gespeeld niet, dus wees niet bang dat je meteen niet meer mee zal doen aan het begin. Ongeveer 1 keer per week zal er een tribuut sterven.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet(:



    Speeltopic 1.
    Klets- en Discussietopic.


    Enjoy the Games,

    Months.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:11 ]


    :)

    Naam: Gionni Flickerman
    Familie van: Caesar Flickerman; presentator van tv-shows. Gionni is Caesars oudste zoon.
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:

    Zijn haar:


    Zijn gezicht:


    Gionni heeft zwart haar met daarin verschillende tinten blauw en paars. Zijn originele haarkleur is donkerblond. Hij heeft donkerblauwe ogen en een speelse lach. Gionni is rond de 1.87 m lang.
    Karakter: Gionni heeft een goed gevoel voor humor, is vrolijk en behulpzaam. Hij ziet overal wel een oplossing voor en weet iedereen wel weer uit de problemen te halen. Hij heeft nog een broertje van 4 en een zusje van 6, waardoor hij goed heeft geleerd hoe je voor anderen moet zorgen. Hij neemt dan ook graag de leiding. Ondanks het drukke gezin kreeg Gionni veel aandacht van zijn ouders, wat hem tot een gezellig persoon heeft gemaakt.
    Pluspunten in de Arena: Hij zit niet snel in de put en doorziet plannen van anderen snel, waardoor hij weet wie hij wel of niet kan vertrouwen. Ook heeft hij door veel naar de Spelen te hebben gekeken in zijn leven een goed beeld gekregen van hoe je moet vechten. Tijdens de trainingssessies is hij een goede zwaardvechter geworden. Hij heeft een goed uithoudingsvermogen.
    Minpunten in de Arena: Gionni is verschrikkelijk op lange afstanden. Een speer of pijl en boog kan hij totaal niet mee omgaan, en hij zal ook niet snel kunnen ontwijken mocht er eentje naar hem gegooid worden. Hij is niet snel, ondanks zijn uithoudingsvermogen en ook niet bepaald sterk. Hij heeft in het dagelijks leven nooit hoeven vechten omdat hij snel vrienden werd met anderen. Dit maakt het voor hem nog moeilijker in de Arena aangezien hij niet een persoon is die anderen - en vooral bekenden uit het Capitool , die hij als zijn vrienden ziet - graag vermoordt.
    Extra: Gionni heeft een zelfgemaakt kettinkje gekregen van zijn zusje, die hij altijd bij zich draagt. Het is een simpel ontwerp maar de betekenis erachter is voor hem heel erg belangrijk.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 17:12 ]


    :)

    mag ik een meisje
    de dochter van Effie trinket?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Mag ik een meisje reserveren?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 19:48 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik een meisje?

    Ik zet jullie er bij(:


    :)

    Mag ik een meisje, dochter van Cinna als het kan? Anders van een van het voorbereidingsteam van Katbiss een


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Naam: Aaliyah Snow
    Geslacht: vrouwelijk
    Familie van: president Snow
    Leeftijd(12-18): 15
    Uiterlijk:


    Karakter(mag ook in RPG, maar zet het liefst wel in grote lijnen wat neer): doe ik straks even
    Pluspunten in de Arena: Aaliyah is snel en slim, ook is ze licht, en kan zich daarom goed in bomen hijsen. Ook ontwijden zou geen problemen mogen geven voor haar.
    Minpunten in de Arena: Aaliyah kan met geen enkel wapen omgaan, omdat ze zo rijk is opgevoed. Ook vertrouwt ze mensen veel te snel, en heeft ze nooit te maken gehad met het echte harde leven.
    Extra: straks

    Ik maak haar straks even af :)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 19:50 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gwenx1D schreef:
    Mag ik een meisje, dochter van Cinna als het kan? Anders van een van het voorbereidingsteam van Katbiss een

    Kan wel hoor


    :)

    Kan ik ook nog een jongen reserveren?
    I just like this :)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 19:49 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thorn: jahoor


    :)

    mag ik een jongen reserveren :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thorn schreef:
    Naam: Aaliyah Snow
    Geslacht: vrouwelijk
    Familie van: president Snow
    Leeftijd(12-18): 15
    Uiterlijk:


    Karakter(mag ook in RPG, maar zet het liefst wel in grote lijnen wat neer): hoewel je misschien -terecht- zou denken dat Aaliyah een kakker is, is ze dat niet helemaal. Ze heeft uiteraard snob-trekjes, wat niet raar is als je je hele leven in rijkdom hebt geleefd, maar ze kan ook best wel aardig doen als jij aardig doet tegen haar.
    Aaliyah is veel te impulsief, ook al is ze slim, haar gezond verstand schiet soms tekort in gevaarlijke omstandigheden. Zo zal ze bijvoorbeeld haar haar goed leggen als ze bezig is in een gevecht of iets schreeuwen in de trant van "OMG, ik zie er niet uit!", als er een tribuut die haar nog niet opgemerkt had op 50 meter van haar is.
    Pluspunten in de Arena: Aaliyah is snel en slim, ook is ze licht, en kan zich daarom goed in bomen hijsen. Ook ontwijden zou geen problemen mogen geven voor haar.
    Minpunten in de Arena: Aaliyah kan met geen enkel wapen omgaan, omdat ze zo rijk is opgevoed. Ook vertrouwt ze mensen veel te snel, en heeft ze nooit te maken gehad met het echte harde leven.
    Extra: districtsaandenken

    Ik maak haar straks even af :)


    Ze is af :P

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 19:59 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fleeko schreef:
    mag ik een jongen reserveren :3

    Jup, je staat er al bij(:


    :)

    Naam: Kai Evan Fareless
    Geslacht: man
    Familie van: Geen
    Leeftijd(12-18): Hij is 16 jaar
    Uiterlijk:



    Kai heeft bruine warrige haren ,met katten oren en een erg pluizige staart. Zijn ogen zijn chocolade bruin en hij is 1 m 78 lang
    Karakter(mag ook in RPG, maar zet het liefst wel in grote lijnen wat neer): Kai heeft een erg gemengd innerlijk . Vaak is hij erg onzeker en somber ,maar ook kan hij erg actief zijn,vooral in de avond. (meer in rpg )
    Pluspunten in de Arena:Hij heeft een goed gehoor en hij kan goed rennen. Ook is hij erg charmant en kan hij een goede bondgenoot zijn.
    Minpunten in de Arena: Hij kan totaal niet overweg met wapens en is een erg bang persoon ,het liefst verstopt hij zich.
    Extra: zijn districs teken in een leren halsband ,met 'Start believing' in gegraveerd op een gouden plaatje.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 20:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ik lever mijn rol tegelijk met nynke in, maar zij moet nog reserveren]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet