• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling


    Meisjes:
    - Tigerlily Templesmith || Celebration
    - Armilla Rose Trinket || VintageStyle
    - Aaliyah Snow || Thorn
    - Jonylinne Hardwels || Gwenx1D
    - Millicent Gardner || Unimaginable
    - Capri Overwhill || MinnieMouseX
    - May Avalon Vestra || Hour
    - Tania Sunder || MeBowyIsa




    In totaal zijn er 16 tributen die worden gespeeld door users. De overige 8 zullen sterven in het bloedbad. De rollen die worden genoemd, zijn de enigen. Op is op. Geen uitzonderingen.
    De tributen zijn familie van bekende Capitoolinwoners. ('directly related to those who held the most power,') Weet je geen familie, verzin dan een leuk verhaaltje over een stylist of spelmaker. Kijk wel even na of er niet al een ander is die voor dezelfde persoon heeft gekozen.
    Probeer ook een bijzondere voornaam te verzinnen. Dit hoeft niet persé, maar zou leuk zijn omdat de meeste Capitoolinwoners namelijk niet een 'standaard' naam hebben.
    Eenmaal gereserveerd liefst zo snel mogelijk de rol invullen.


    DE ROLLEN ZIJN OP!


    In te vullen lijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Familie van:
    Leeftijd(12-18):
    Uiterlijk(foto):
    Karakter(mag ook in RPG, maar zet het liefst wel in grote lijnen wat neer):
    Pluspunten in de Arena:
    Minpunten in de Arena:
    Extra:



    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Geen Mary Sue / Gary Stu.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders het liefst 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 5 zinnen lang.
    ~ Maximaal 2 personages per user.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Liefst ook jonge personages aanmaken, niet allemaal 16+.
    ~ In het bloedbad sterven de tributen die door users worden gespeeld niet, dus wees niet bang dat je meteen niet meer mee zal doen aan het begin. Ongeveer 1 keer per week zal er een tribuut sterven.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet(:



    Speeltopic 1.
    Klets- en Discussietopic.


    Enjoy the Games,

    Months.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:11 ]


    :)

    VintageStyle schreef:
    [ik lever mijn rol tegelijk met nynke in, maar zij moet nog reserveren]

    Whut bedoel je?


    :)

    Aelin schreef:
    (...)
    Whut bedoel je?


    ik heb met Nynke besloten of onze personages broer en zus te laten zijn.
    maar dan moeten we het wel over de goede en slechte punten hebben.
    ze moeten dan wel iets op elkaar lijken. snappie?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    VintageStyle schreef:
    (...)

    ik heb met Nynke besloten of onze personages broer en zus te laten zijn.
    maar dan moeten we het wel over de goede en slechte punten hebben.
    ze moeten dan wel iets op elkaar lijken. snappie?

    okee.. (: dan moet Nynke idd wel even reserveren.


    :)

    Aelin schreef:
    (...)
    okee.. (: dan moet Nynke idd wel even reserveren.


    yep.
    sorry heb niet echt nuttige reacties vandaag
    heb jij bio al geleerd?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    VintageStyle schreef:
    (...)

    yep.
    sorry heb niet echt nuttige reacties vandaag
    heb jij bio al geleerd?


    Jup. Maar ik ben nu bezig met topo. veel te laat opgegeven die herkansing>.< weet niet of het veel nut heeft of zo.


    :)

    Naam: Otis Crane
    Geslacht: mannelijk
    Familie van: Seneca Crane
    Leeftijd(12-18): 17
    Uiterlijk:



    Probeer hem dan in te beelden met dit kleur haar:


    Karakter(mag ook in RPG, maar zet het liefst wel in grote lijnen wat neer): Otis is er zich ten volle van bewust dat de spelen hoogstwaarschijnlijk zijn einde gaan betekenen. Hij is realistisch ingesteld, en leeft niet in een waan waar de meeste Capitoolinwoners in leven.
    Hij is nooit tegen de spelen geweest, hij vond het wel plezant om naar te kijken, maar meer ook niet. Vooral de spanning vond hij interessant, niet het moord-gedeelte. Ook dat vond hij niet verschrikkelijk ofzo, maar echt genieten kon hij ook niet doen.
    Pluspunten in de Arena: Otis is realistisch ingesteld, en blijft niet in de fantasie dat hij heel veel kans maakt te overleven. Ook is Otis behoorlijk snel, en hij is goed met een speer, en man tegen man gevechten kunnen goed aflopen als zijn tegenstander niet te sterk is.
    Minpunten in de Arena: Otis is niet de slimste van de hoop, en denken komt bij hem dan ook vaak op de laatste plaats. Doen komt op de eerste plaats.
    Ook kan Otis met niets iemand verwonden/doden met iets anders dan een speer, dus als er geen speer meer ligt, heeft hij heel dikke pech.
    Verder is hij het niet gewend te weinig eten te hebben. Hij heeft zijn hele leven genoeg eten gehad, dus zal hij het daar moeilijk mee hebben, evenals met medicijnen en planten.
    Extra: Hij heeft een sierlijk iets om op zijn T-shirt te spelden als districtsaandenken.

    Voila!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    buh, klinkt interessant, maar ik weet het niet zeker...

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 20:57 ]

    @Fleeko: Ik mag Kai, ookal is hij nog amper ingevuld. Misschien door die kattenoren. :X ^.^


    :)

    Ik wil graag een meisje reserveren


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een jongen reserveren? (:

    Naam: Rocco Nolan
    Geslacht: Man
    Familie van:
    - Bradley Nolan (vader) (populaire comedian)
    - Flower Nolan (moeder) (kunstenares)
    - Shae Nolan (zusje) (14 jaar)
    Leeftijd(12-18): 18
    Uiterlijk(foto):


    Karakter: Charmeur, intelligent, doortastend, tactisch, goed gevoel voor humor, creatief, twijfelaar, langzaam, angstig.
    Pluspunten in de Arena: Rocco heeft waarschijnlijk veel sponsors gewonnen waardoor hij in een gevaarlijke situaties gered kan worden. Ook is hij een goede denker en heeft daarom slimme tactieken. Hij weet welke mensen hij moet bespelen, en doet dat ook goed.
    Minpunten in de Arena: Fysiek zwak en langzaam. Hij twijfelt te lang in het nemen van beslissingen waardoor hij in tijd nood kan komen. Gaat onervaren de arena in en weet dus niet goed hoe hij aan zijn basisbehoeften moet voldoen in de natuur.
    Extra: ---

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 15:05 ]

    @Unimaginable en @STORMY jullie staan er bij(:


    :)

    Mag ik een meisje reserveren?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    MinnieMouseX schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?

    Jup(:

    NOTE: Heb je een jongenspersonage en wil je wel nog een rol aanmaken, maar geen meisje? Dat mag!
    Dus je mag vanaf nu ook 2 jongenstributen. De regel blijft wel nog steeds dat je macimaal 1 meisje mag omdat dat veel meer voorkomt.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 8:13 ]


    :)

    Kan ik dan nog een jongen reserveren? Dan vul ik ze zodra ik thuis ben vanmiddag in

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 8:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.